Home / ΚΕΝΤΡΙΚΗ / F1 SingaporeGP: Νίκη τίτλου για τον Λιούις Χάμιλτον στο σιρκουί της Μαρίνας Μπέι

F1 SingaporeGP: Νίκη τίτλου για τον Λιούις Χάμιλτον στο σιρκουί της Μαρίνας Μπέι

H e simply the best όπως λέει και το τραγούδι της Tina Turner και όχι άδικα καθώς ο Λιούις Χάμιλτον πήρε την καρό σημαία στο Grand Prix της Σιγκαπούρης, στο σιρκουί της Μαρίνας Μπέι και αυτή τη νίκη κάνει ένα τεράστιο βήμα για την κατάκτηση του πέμπτου παγκόσμιου τίτλου της καριέρας του. Στους 40 βαθμούς η διαφορά πλέον ανάμεσα στον Βρετανό οδηγό και τον Σεμπάστιαν Φέτελ μετά την τρίτη θέση που τερμάτισε σήμερα.

Τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο αγώνας ξεκίνησε και ο Φέτελ προσπέρασε τον Φερστάπεν στην μεγάλη ευθεία της πίστας και ανέβηκε στην δεύτερη θέση του αγώνα. Αμέσως μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνιση του για 18η φορά στην συγκεκριμένη πίστα. Από το 2008 που υπάρχει η Σιγκαπούρη στο καλεντάρι της F1, το safety car κάνει πάντα την εμφάνιση του στη διάρκεια του αγώνα μετά από κάθε συμβάν. Αυτή τη φορά πρωταγωνιστές ήταν οι δυο οδηγοί της Force India, με τον Σέρχιο Πέρες να στέλνει στον τοίχο τον Έστεμπαν Οκόν και ο Γάλλος οδηγός να μένει εκτός συνέχειας του αγώνα, από τον πρώτο κιόλας γύρο.

 

 

Το αυτοκίνητο ασφαλείας επέστρεψε στα pit και ο αγώνας ξανάρχισε, χωρίς να γίνει τίποτα το εντυπωσιακό παρά μόνο η διαφορά που άνοιξε ο Χάμιλτον με τους συνεχόμενους ταχύτερους γύρους, φτάνοντας την κοντά στα πέντε δευτερόλεπτα από τον Φέτελ. “Pit stop time” και πρώτος για αλλαγή ελαστικών μπήκε ο Φέτελ στον 15ο γύρο βάζοντας την ultrasoft και επέστρεψε στην έβδομη θέση μπροστά από τους Γκροζάν και Αλόνσο. Ο Χάμιλτον μπήκε στον 16ο γύρο και έβαλε την μαλακή γόμα της Pirelli και πήγε με αυτή μέχρι το τέλος.

 

 

Ο Γερμανός οδηγός της Ferrari κατάφερε και πέρασε στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού τον Σέρχιο Πέρες στον 17ο γύρο και στον 18ο γύρο ο Φερστάπεν μπήκε για την δική του προγραμματισμένη αλλαγή ελαστικών, βάζοντας την soft γόμα και βγήκε μπροστά από τον Φέτελ στην στροφή “1”. Με λίγα λόγια ο Φερστάπεν χάρη στην στρατηγική της Red Bull, επέστρεψε στην δεύτερη θέση που την είχε χάσει στον πρώτο γύρο του αγώνα.

 

Ο Ράικονεν μπήκε στα πιτ στον 23ο γύρο και ο Ρικιάρντο στον 28ο γύρο και έτσι οι κορυφαίοι του αγώνα έκαναν τις αλλαγές ελαστικών τους. Ο Λεκλέρκ πέρασε με αλλαγή πορείας τον Πιέρ Γκασλί στην “Esplande drive” και ο Σέρχιο Πέρες “τσούγκρισε” με τον Σεργκέι Σιρότκιν στον 34ο γύρο, με τον Μεξικανό οδηγό να πάρει ποινή για αυτή του την κίνηση και ο Σιρότκιν να χάσει και άλλες θέσεις και να κολλήσει πίσω από τον Γκροζάν στον 38ο γύρο.

 

 

 

Ενώ γινόταν όλο αυτό το πανηγύρι σε εκείνο το διάστημα ήρθαν και οι πρωτοπόροι που έκαναν τον… σταυρό τους για να φύγουν γρήγορα από τους αργούς συνδυασμούς, με τον Φερστάπεν να κατεβάζει την διαφορά από τον Χάμιλτον κάτω και από το δευτερόλεπτο, αλλά αυτό κράτησε για λίγο καθώς ο Βρετανός οδηγός της Mercedes κατάφερε πολύ γρήγορα να ανοίξει ξανά διαφορά άνω των τριών δευτερολέπτων. Ο Χάμιλτον ανέβασε την διαφορά στα 8 δευτερόλεπτα από τον Φερστάπεν και ο Βρετανός πήρε την καρό σημαία του αγώνα, για την έβδομη νίκη του φέτος και 69η νίκη στην καριέρα του. Πίσω του τερμάτισε ο Μάξ Φερστάπεν και το βάθρο των νικητών συμπλήρωσε ο απογοητευμένος από την έκβαση του αγώνα, Σεμπάστιαν Φέτελ.

 

Τι αγώνας! Είμαι εξαντλημένος. Ήμουν άτυχος με την κίνηση, κάποια στιγμή τρόμαξα αλλά κατάφερα να κολλήσω το πόδι στο πάτωμα στη συνέχεια“, είπε ο Λιούις Χάμιλτον στις δηλώσεις του, στον Ντέιβιντ Κούλθαρντ.

Ήταν κρίμα που έχασα τη θέση στον πρώτο γύρο, ο Vettel με πέρασε χάρη στην υψηλή του τελική ταχύτητα. Αποδείχθηκε στο τέλος πως δεν είχε σημασία, χάρη στη στρατηγική της ομάδας μου“, ανέφερε ο δεύτερος του αγώνα και driver of the day από το κοινό, Μάξ Φερστάπεν.

Απογοητευμένος από την εμφάνιση του ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ, που είδε τον Χάμιλτον με αυτή του την νίκη, να αυξάνει την διαφορά στην βαθμολογία των οδηγών στους 40 βαθμούς. Πλέον ο Γερμανός χρειάζεται να κάνει μεγάλη υπέρβαση για να κατακτήσει τον φετινό παγκόσμιο τίτλο.

Γενικά σήμερα δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι. Δεν είχαμε τον απαιτούμενο ρυθμό. Προσπαθήσαμε να είμαστε επιθετικοί στο ξεκίνημα αλλά αυτό δεν απέδωσε καρπούς. Έπειτα έπρεπε να έχω διαφορετικό αγώνα από τους υπόλοιπους, έχοντας διαφορετικό ελαστικό“.

 

Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Βάλτερι Μπότας, παίζοντας τεράστια άμυνα για να μην τον περάσουν οι Κίμι Ράϊκονεν και Ντάνιελ Ρικιάρντο που τερμάτισαν στην πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα. Έβδομος και best of the rest ο Φερνάντο Αλόνσο με McLaren, με τους Κάρλος Σάινθ, Τσαρλς Λεκλέρκ και Νίκο Χούλκενμπεργκ να συμπληρώνουν την βαθμολογούμενη δεκάδα.

Αναλυτικά η κατάταξη: 

Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος της Formula 1 είναι στην Ρωσία, στην πίστα του Σότσι, το τριήμερο 28 με 30 Σεπτεμβρίου.

error: Content is protected !!