Home / ΚΕΝΤΡΙΚΗ / F1 JapaneseGP: Κυριαρχία του Λιούις Χάμιλτον στις ελεύθερες δοκιμές της Σουζούκα

F1 JapaneseGP: Κυριαρχία του Λιούις Χάμιλτον στις ελεύθερες δοκιμές της Σουζούκα

Ο Λιούις Χάμιλτον έρχεται με φόρα από το Σότσι στην Ιαπωνία, με σκοπό να κλειδώσει και μαθηματικά τον πέμπτο παγκόσμιο τίτλο από αυτό τον αγώνα και αυτό φάνηκε στις ελεύθερες δοκιμές που έγιναν στις 4 το πρωί το FP1 και στις 8 το πρωί το FP2, όπου ο Βρετανός οδηγός της Mercedes ήταν ο ταχύτερος σήμερα στις δυο 90λεπτές περιόδους. Στα έξι με επτά δέκατα η διαφορά Mercedes – Φέτελ, ανάμεσα στους δυο μονομάχους η Red Bull, στην πίστα που της ταιριάζει άψογα λόγω του σασί της RB14, δια χειρός Άντριαν Νιούι (Andrian Newey).

Βροχή περιμέναμε στην Σουζούκα σήμερα, σύμφωνα με τις προβλέψεις των μετεωρολόγων, αλλά βροχή δεν ήρθε παρά μόνο κάποιες σταγόνες, με την θερμοκρασία στον αέρα να βρίσκεται στους 21 βαθμούς Κελσίου και στους 25 βαθμούς στο οδόστρωμα στο FP1 όπως και στο FP2. Την θέση του Στόφελ Βαντόρν στην McLaren στο FP1 πήρε ο Λάντο Νόρις, με τον νεαρό Βρετανό να παίρνει πολλές ευκαιρίες στο τιμόνι της MCL33 πριν αρχίσει την καριέρα του στην F1, καθώς από του χρόνου θα είναι ο teammate του Κάρλος Σάινθ στην ομάδα με έδρα το Woking, ενώ το μέλλον του Βέλγου οδηγού είναι αβέβαιο καθώς ακούγεται πώς είναι σε συζητήσεις να ακόμα και στα Indycar.

 

Στο FP1 τα είδαμε όλα: πλακάτ με ευχές για τα 26α γενέθλια του Κέβιν Μάγκνουσεν, προσομοιώσεις των νέων αναβαθμίσεων που έφερε η Toro Rosso τόσο στην αεροδυναμική της STR13, όσο και στην μονάδα ισχύος της Honda, καθώς στον εντός έδρας της αγώνα η Ιαπωνική ομάδα έφερε τον νέο αναβαθμισμένο κινητήρα της και ευελπιστούν να βρεθούν στο Q3 για τέταρτη φορά την εφετινή σεζόν,και παραλίγο μια επαφή μεταξύ του Χάμιλτον και του Γκασλί, κάνοντας μια απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, ενώ βρισκόταν σε γρήγορη επίδοση, με τους αγωνοδίκες να δίνουν μια επίπληξη μόνο στον Γάλλο οδηγό. Και φυσικά πολλά τετ α κε και εξόδους εκτός πίστας μετά από μπλοκαρίσματα τροχών.

 

 

Ταχύτερος στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών ήταν ο Λιούις Χάμιλτον με χρόνο 1:28:691, με τη μαλακή γόμα της Pirelli και δεύτερος ο teammate του Βάλτερι Μπότας με 1:29:137, ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγοροι από την Ferrari. Και αυτό γιατί ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας και ο teammate του, δεν χρησιμοποίησαν καν τη super soft γόμα ελαστικών της Pirelli, παρά μόνο τις soft και medium, σε αντίθεση με την Ferrari που πίεσε με την Supersoft γόμα από την αρχή του τριημέρου.

Τρίτος ήταν ο Ρικιάρντο με Red Bull και τέταρτος ο Κίμι Ράϊκονεν και την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Σεμπάστιαν Φέτελ, Μάξ Φερστάπεν, Έστεμπαν Οκόν, Ρομάν Γκροζάν, Τσαρλς Λεκλέρκ και Μάρκους Έρικσον.

 

Στο FP2 η κατάσταση παρέμεινε ίδια με την Mercedes να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις από την αρχή με τον Χάμιλτον να κάνει με την soft γόμα το 1:28:911 και να αφήνει μισό δευτερόλεπτο πίσω του, τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Στην πορεία όμως του FP2 ο Βρετανός οδηγός έβαλε την supersoft γόμα, κάνοντας προσομοιώσεις κατατακτήριων δοκιμών και σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:28:217, οχτώ δέκατα ταχύτερος από τον Γερμανό οδηγό της Ferrari, που παραπονέθηκε για υπέρμετρη φθορά των ελαστικών του κατά την προσομοίωση σε συνθήκες αγώνα, παρουσιάζοντας το φαινόμενο blistering (τοπική υπερθέρμανση των ελαστικών με αποτέλεσμα την φθορά τους στο μέσο του πέλματος του ελαστικού).

 

Τέταρτος ήταν ο Μάξ Φερστάπεν, ενώ στην πέμπτη και έκτη θέση βρέθηκαν οι Κίμι Ράϊκονεν και Ντάνιελ Ρικιάρντο αντίστοιχα. Ο Έστεμπαν Οκόν με Force India, ο Μάρκους Έρικσον με Alfa Romeo Sauber, ο Ρομάν Γκροζάν με Haas και ο Μπρέντον Χάρτλει με Toro Rosso συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

 

Το Grand Prix της Ιαπωνίας συνεχίζεται τα ξημερώματα του Σαββάτου στις 6 το πρωί με το FP3 και η μάχη των κατατακτήριων δοκιμών για την pole position να διεξάγεται στις 9 το πρωί, με απευθείας μετάδοση από το Cosmote Sport 5HD.

Αναλυτικά η κατάταξη στο FP1:

Και στο FP2:

error: Content is protected !!