Αρχική ΚΕΝΤΡΙΚΗ F1 2018 ανασκόπηση: Το στέμμα στον Λιούις και το #HiFive από τα...

F1 2018 ανασκόπηση: Το στέμμα στον Λιούις και το #HiFive από τα “ασημί βέλη” (4ο μέρος)

Formula 1 2018 ανασκόπηση τελευταίο μέρος. Σε αυτό το μέρος θα κάνουμε αναφορά στους τελευταίους αγώνες της σεζόν. Σιγκαπούρη, Σότσι (Ρωσία), Σουζούκα (Ιαπωνία), Όστιν (ΗΠΑ), Μεξικό, Ιντερλάγκος (Βραζιλία) και Yas Marina Circuit (Άμπου Ντάμπι). Χάμιλτον vs Ferrari σημειώστε άσσο !

Στη Σιγκαπούρη ο Χάμιλτον ήταν ο poleman με έναν εξαιρετικό και ταυτόχρονα άπιαστο από τους υπόλοιπους οδηγούς, ταχύτερο γύρο στο Q3 και την Κυριακή πήρε την καρό σημαία χωρίς να απειληθεί από κανένα. Η Ferrari κατάφερε σε εκείνο το τριήμερο, να κερδίσει το “χρυσό βατόμουρο” όσον αφορά την στρατηγική της, καθώς είδε την Red Bull του Μάξ Φερστάπεν να είναι καλύτερη από εκείνη, στο σιρκουί της Μαρίνας Μπέι.

Στην Ρωσία και την πίστα του Σότσι, τα team orders έκριναν το αποτέλεσμα του Ρωσικού Grand Prix. Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο νικητής του αγώνα αλλά ο Βάλτερι Μπότας, που κατέκτησε την προηγούμενη μέρα την pole position, υποχρεώθηκε από την ομάδα να κάνει στην άκρη στον 25ο γύρο. Άλλη μια νίκη για τον Βρετανό οδηγό της Mercedes και η διαφορά στην βαθμολογία ανάμεσα σε εκείνον και τον Φέτελ έφτασε στους 50 βαθμούς.

Στην Ιαπωνία και την πίστα της Σουζούκα, ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο σαμουράι στο Ιαπωνικό Grand Prix. Πρώτος στα ελεύθερα δοκιμαστικά, pole position με μεγάλη άνεση και πήρε την καρό σημαία, με χαλαρό 1-2 για τα “ασημί βέλη”. Καταστροφικό τριήμερο για την Ferrari, λάθη της ομάδας στο κομμάτι της στρατηγικής, λάθη και από τον Σεμπάστιαν Φέτελ που έκανε τετ α κε με τον Μάξ Φερστάπεν στον όγδοο γύρο, στην στροφή “Spoon”.

 

Στην Αμερική, στην πίστα του Όστιν, η στέψη του πρωταθλητή Λιούις Χάμιλτον δεν ήρθε, παρότι το Σάββατο πήρε την pole position, όμως ο “Iceman”, Κίμι Ράϊκονεν κατάφερε κάτι το εντυπωσιακό: κέρδισε τον αγώνα με τα χρώματα της Ferrari, μετά από πέντε ολόκληρα χρόνια. Στα αξιοσημείωτα, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο εγκατέλειψε για έβδομη φορά στο πρωτάθλημα από πρόβλημα στην μονάδα ισχύος της Renault, στην Red Bull RB14.

Στο Μεξικό ο Λιούις Χάμιλτον στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής για πέμπτη φορά, ισοφαρίζοντας την επίδοση του Χουάν Μανουέλ Φάντζιο. Για την ιστορία του τριημέρου, νικητής του αγώνα ήταν ο Μάξ Φερστάπεν, με την Red Bull να πλεονεκτεί στην πίστα “Autódromo Hermanos Rodríguez”, έναντι των υπόλοιπων ομάδων, κερδίζοντας και την μάχη των κατατακτηρίων δοκιμών με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο, λόγω του υψηλού υψομέτρου που βρίσκεται η εν λόγω πίστα.

Στην Βραζιλία και την πίστα του Ιντερλάγκος ,ο Λιούις Χάμιλτον χόρεψε σάμπα μέσα στην πίστα καθώς κατέκτησε την pole position και πήρε και την καρό σημαία με την βοήθεια του Μάξ Φερστάπεν που είχε επαφή με τον Έστεμπαν Οκόν, που ήταν έναν γύρο πίσω. Ένα σπρώξιμο του Ολλανδού οδηγού της Red Bull στον Γάλλο οδηγό της Force India, είχαμε μετά το τέλος του αγώνα και αυτό ήταν όλο το περιστατικό. Παγκόσμια πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές για πέμπτη σερί χρονιά η Mercedes, με το #HiFive της Γερμανικής ομάδας να είναι το επικοινωνιακό trend στα social media.

 

 

Όλα τα ωραία, έχουν και ένα τέλος !!!

 

Στο Άμπου Ντάμπι και στην πίστα Yas Marina Circuit, ο Φερνάντο Αλόνσο έδωσε φινάλε στην καριέρα του στην F1. Μετά από 17 χρόνια καριέρας, ο δυο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής (2005, 2006) έδωσε τον τελευταίο του αγώνα, στο άθλημα που τόσο πολύ το αγάπησε. Βέβαια η καριέρα του πήρε μια άλλη πορεία μετά την παρουσία του στην McLaren το 2007, εξ ου και το γιατί καμία ομάδα δεν τον ήθελε για το 2019. Προσωπικά εγώ θα θυμάμαι τον Φερνάντο Αλόνσο μέσα στις πίστες και τις μάχες που έδωσε και τίποτα περαιτέρω.

#GraciasFernandoAlonso !!!

Για την ιστορία του αγώνα, poleman και νικητής ήταν ο Λιούις Χάμιλτον στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Σεμπάστιαν Φέτελ και ο Μάξ Φερστάπεν. Ο Βρετανός έκανε ένα νέο ρεκόρ, ολοκληρώνοντας το πρωτάθλημα με 408 βαθμούς, επίδοση που δύσκολα θα την καταρρίψει κάποιος.

Και κάπως έτσι ολοκληρώνεται η μεγάλη ανασκόπηση του welovesports στο πρωτάθλημα της Formula 1. Το 2019 θα είναι μια απαιτητική χρονιά, τόσο για τις ομάδες αλλά και τους οδηγούς, όσο και για εμάς στην ιστοσελίδα καθώς θα σας δίνουμε όσο τον δυνατόν περισσότερες ειδήσεις από μαγικό κόσμο της Formula 1, αλλά και του υπόλοιπου μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ξεκουραστείτε για λίγο, γιατί από τον Φεβρουάριο πατάμε ξανά δυνατά το γκάζι.