Μετά το “χτύπημα” στη Μελβούρνη, ο Verstappen διακρίνεται στην Ιαπωνία: “Δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερα

WeLoveSports.gr

  • Joost Smedema

    Συντάκτης της Φόρμουλα 1 στη Σουζούκα

  • Joost Smedema

    Συντάκτης της Φόρμουλα 1 στη Σουζούκα

Όσα ερωτηματικά κι αν είχε μετά τις κατατακτήριες δοκιμές, ο Max Verstappen βρήκε πειστική τη νίκη του στο grandprix της Ιαπωνίας μια μέρα αργότερα. “Όλα λειτούργησαν καλά, τα pit stop, η στρατηγική. Δεν θα μπορούσε να ήταν καλύτερα”.

Το Σάββατο, εξακολουθούσε να κρατάει μεγάλη κακία. Ο Verstappen πήρε την pole, οπότε παρόλο που ήταν ταχύτερος σε έναν γύρο, δεν του άρεσαν οι αγωνιστικές προσομοιώσεις της RB20 του. Η Ferrari έμοιαζε με σοβαρή απειλή στον αγώνα και απλά ήλπιζε ότι οι προσαρμογές που προέβλεπε θα ήταν αρκετές.

‘Ανταποκρίνεται καλά στην υψηλότερη θερμοκρασία’

Ήταν περισσότερο από αρκετό. Ο Verstappen επικράτησε στη Suzuka από την αρχή μέχρι το τέλος. “Χρειάστηκαν μερικοί γύροι για να νιώσει καλά το μονοθέσιο, μετά έγινε μόνο καλύτερο. Αν και ποτέ δεν είσαι 100% ικανοποιημένος με την ισορροπία, ήμουν σε θέση να πάω πιο δυνατά όταν χρειαζόταν. Αυτό είναι πάντα ένα ωραίο συναίσθημα”.

Μετά από δύο ημέρες με συννεφιασμένο ουρανό και ελαφριά βροχή που σκότωσε τη δεύτερη προπόνηση, ο ήλιος έλαμψε έντονα στη Suzuka την Κυριακή. “Ήταν πιο ζεστά από τις προηγούμενες ημέρες και τότε έχεις πάντα λίγο λιγότερη πρόσφυση. Αυτό είναι δύσκολο γιατί το μονοθέσιό σου συμπεριφέρεται πραγματικά λίγο διαφορετικά τότε. Αλλά όλα πήγαν καλά, το χειριστήκαμε καλά”.

Η νίκη νούμερο τρία στον τέταρτο αγώνα της σεζόν ακολούθησε την απογοήτευση της Μελβούρνης, όπου ο Verstappen αναγκάστηκε να εγκαταλείψει νωρίς λόγω προβλημάτων στα φρένα.

Όχι ότι ανατράπηκε η σειρά κατάταξης στη Formula 1. Ο Verstappen ξεκίνησε το Σαββατοκύριακο με μόλις τέσσερις βαθμούς διαφορά από τον Charles Leclerc στη βαθμολογία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Αλλά δεν υπήρχε κανένα σημάδι ανανεωμένου ενθουσιασμού στο paddock μετά από αυτή τη σπάνια αποτυχία.

“Η Μελβούρνη ήταν μια ανώμαλη διαδρομή”, περιέγραψε ο Verstappen τον πρώτο αγώνα στον οποίο δεν κατάφερε να περάσει τη γραμμή του τερματισμού μετά από 43 αγώνες στους οποίους το είχε καταφέρει.

“Ένα πισωγύρισμα που ανακάμψαμε με έναν αγώνα όπως θέλουμε να βάλουμε παντού. Κάθε Σαββατοκύριακο και πάλι. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που κέρδισα εδώ στην έδρα της (προμηθευτή κινητήρων) Honda, είναι ένας σημαντικός αγώνας για εμάς”.

Αν καταφέρουμε να παλέψουμε με τη Red Bull μέχρι το καλοκαίρι, η διαφορά θα είναι αγεφύρωτη.

Ο οδηγός της Ferrari Carlos Sainz

Ο ομόσταυλος του Verstappenen, Sergio Pérez, κατέλαβε τη δεύτερη θέση. Το γεγονός ότι ο οδηγός της RB Yuki Tsunoda, επίσης με κινητήρα Honda στο μονοθέσιό του, τερμάτισε στους βαθμούς για πρώτη φορά μετά από 12 χρόνια ως Ιάπωνας στη χώρα του, ολοκλήρωσε τη γιορτή της Red Bull Racing και της Honda.

Ο οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz, νικητής του αγώνα στην Αυστραλία, ήταν δίπλα στους Verstappen και Pérez στο βάθρο. “Η Red Bull Racing θα συνεχίσει να δημιουργεί μια διαφορά για μερικούς ακόμα αγώνες, εξαρτώμαστε από τις ενημερώσεις και συνήθως μπορούμε να κερδίσουμε μόνο αν κάνουν κάποιο λάθος ή έχουν κακή τύχη”.

“Ας ελπίσουμε ότι γύρω στο καλοκαίρι θα μπορέσουμε πραγματικά να παλέψουμε μαζί τους, αλλά μέχρι τότε η διαφορά στη βαθμολογία του Παγκοσμίου Κυπέλλου θα είναι πιθανότατα αγεφύρωτη”.