Μόνο στη ρόδα του λούνα παρκ μπορεί να συμβαδίσει ο Verstappen: “Απόλυτα υπό έλεγχο

WeLoveSports.gr

Μετά τον ρυθμό του Max Verstappen, υπάρχει μόνο ένα σημείο στην πίστα της Suzuka όπου οι υπόλοιποι 19 οδηγοί κατάφεραν να το κάνουν. Στη ρόδα του λούνα παρκ, ακριβώς δίπλα στην πίστα, κάθε οδηγός έχει ένα περίπτερο με τη φωτογραφία του.

Μόνο εκεί καταγράφουν όλοι τον ίδιο χρόνο γύρου. Μετά από περίπου 12 λεπτά, οι καμπίνες έρχονται ξανά πάνω από την “εκκίνηση/τερματισμό” και νέοι υποστηρικτές μπαίνουν μέσα, για έναν γύρο με θέα την πίστα και τα λούνα παρκ γύρω της.

Στην άσφαλτο χθες, ο Verstappen ήταν ασταμάτητος. “Είναι εντελώς στον έλεγχο“, χαρακτήρισε ο κορυφαίος σύμβουλος Helmut Marko την οδήγηση του εν ενεργεία παγκόσμιου πρωταθλητή τις τελευταίες εβδομάδες.

“Συνέχισε την περσινή του φόρμα”, παρατηρεί επίσης ο επικεφαλής της ομάδας Christian Horner. “Αισθάνεσαι στις ενέργειές του ότι έχει ακόμα περιθώρια. Δεν θέλει μόνο να ξέρει ποιος οδηγεί πίσω του, αλλά και ποιος είναι πάλι πίσω του και με ποια διαφορά. Η ικανότητά του παραμένει εντυπωσιακή”.

Γκαλερί τιμής με εμβληματικά αυτοκίνητα

Ακριβώς δίπλα στον τροχό του λούνα παρκ, η Honda, ο κατασκευαστής κινητήρων με τον οποίο συνεργάζεται η ομάδα του Verstappen, έχει στήσει μια γκαλερί τιμής ειδικά για το grand prix. Οι φίλοι των αγώνων θαυμάζουν τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα με τα οποία ο Ιάπωνας κατασκευαστής πέτυχε επιτυχίες στη Formula 1.

Οι γονείς οδηγούν τα παιδιά τους δίπλα από το πρώτο νικητήριο μονοθέσιο της Honda τη δεκαετία του 1960 μέχρι τα μονοθέσια με τα οποία ο Ayrton Senna και ο Alain Prost ανάγκασαν ο ένας τον άλλον να φτάσει -και να ξεπεράσει- τα όρια στις ιστορικές μάχες τους για τον τίτλο πριν από 35 χρόνια.

Αλλά και το πρώτο μονοθέσιο του Verstappen για το πρωτάθλημα, από το 2021, όταν υπήρχε ακόμα ένας πραγματικός κινητήρας Honda στο μονοθέσιό του, έχει επίσης μια θέση ανάμεσα στα εκθέματα.

Μπάρμπεκιου με τους επικεφαλής της Honda

Η Red Bull Racing και η αδελφή ομάδα RB έχουν τους κινητήρες στο σπίτι τους αυτές τις μέρες, αλλά εξακολουθούν να έχουν τεχνική υποστήριξη από τη Honda. Ο Horner και ο Marko βλέπουν τον αγώνα στην Ιαπωνία ως μισό αγώνα στο σπίτι τους.

“Είχαμε ένα ωραίο μπάρμπεκιου με τη διοίκηση της Honda το βράδυ του Σαββάτου”, δήλωσε ο Horner. “Είναι πολύ ικανοποιητικό να είμαστε στο βάθρο εδώ με δύο αυτοκίνητα Honda και να έχουμε συνολικά τρία στην πρώτη δεκάδα”.

“Πήραμε τις θέσεις ένα και δύο στο grid και στον τερματισμό (Verstappen και Sergio Pérez, σ.σ.), οδηγήσαμε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και πραγματοποιήσαμε το ταχύτερο pit stop”, απαριθμεί με υπερηφάνεια. “Και για τον Yuki Tsunoda το να πάρει έναν βαθμό είναι σπουδαίο για τον ίδιο και σπουδαίο για τη Honda”.

“Το να είσαι ο πρώτος Ιάπωνας εδώ και 12 χρόνια στους βαθμούς”, παρενέβη ο Marko. “Μπορούμε να είμαστε πολύ ικανοποιημένοι”.

Ο Μαξ είναι ο Μαξ. Είναι τελειομανής.

Κορυφαίος σύμβουλος Helmut Marko

Όλος ο ενθουσιασμός του Verstappen δεν είχε προβλεφθεί το Σάββατο, όταν παραπονέθηκε για τον αγωνιστικό του ρυθμό. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών ένιωθε άβολα μέσα στο μονοθέσιό του.

‘Χειρίστηκε καλά τις αλλαγές’

“Το στήσιμο δεν ήταν όπως το ήθελε”, δήλωσε ο Μάρκο, ο οποίος δεν εντυπωσιάστηκε από τα ερωτηματικά του Φερστάπεν την παραμονή του αγώνα. “Ο Μαξ είναι ο Μαξ. είναι τελειομανής”.

“Χάσαμε χρόνο την Παρασκευή για να ρυθμίσουμε το μονοθέσιο λόγω της βροχής κατά τη διάρκεια της δεύτερης προπόνησης. Επιπλέον, είδατε μια μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας, η άσφαλτος ήταν πολύ πιο ζεστή την Κυριακή. Αντιμετωπίσαμε αυτές τις αλλαγμένες συνθήκες με τον σωστό τρόπο”.

Ο Horner, εκτός από την ισχυρή απόδοση των οδηγών του, έδωσε έμφαση στη δουλειά που έγινε στο pitbox. “Οι μηχανικοί μας μετέτρεψαν έξυπνα τα προβλήματα της Παρασκευής σε πλεονέκτημα την Κυριακή. Τόσο το γκαράζ όσο και οι Verstappen και Pérez ήταν στα καλύτερά τους”.

‘Κοιτάξτε, εδώ είμαι’

Όσοι παρακολουθούσαν τον αγώνα από τη ρόδα του λούνα παρκ έβλεπαν το τελευταίο σικέιν και μέρος της ευθείας από κάτω. Θέα που ο Marko δεν είχε από το καταφύγιο της Red Bull. Αλλά ακόμα και χωρίς αυτή την όμορφη εικόνα, απόλαυσε τον σούπερ μαθητή του.

Marko: “Ο Verstappen ξέφυγε σε ένα σημείο με μεταχειρισμένα ελαστικά και μάλιστα έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με αυτά. Αυτό είναι κάτι ψυχολογικό. Λέει σε όλους τους άλλους: ‘Κοιτάξτε, εδώ είμαι’. Οπότε, α, καλά. Στον αγώνα, όλα έπεσαν στη θέση τους και αυτό είναι που μετράει”.