Ο Verstappen δεν χρειάζεται να πάει στην τρύπα στις κατατακτήριες: «Θα μπορούσε να ήταν πιο γρήγορος»

WeLoveSports.grs

«Είμαι εκεί που περίμενα να είμαι». Η εκκίνηση από την pole position δεν αποτελεί πλέον έκπληξη για τον Max Verstappen. Στη Βαρκελώνη είχε την πολυτέλεια να ματαιώσει ακόμη και τον ταχύτερο γύρο του στην καθοριστική περίοδο των προκριματικών.

Όταν οι κατατακτήριες φτάνουν στην αποθέωσή τους και οι οδηγοί της Formula 1 θέλουν κανονικά να αποσπάσουν το μέγιστο από το αυτοκίνητό τους, ο Verstappen βρίσκεται σε πολυτελή θέση. Ένας πλήρης γύρος στην τελική ταχύτητα ήταν αρκετός για να εξασφαλίσει την πρώτη θέση στο αρχικό grid.

“Η δεύτερη προσπάθεια θα μπορούσε να ήταν ακόμα πιο γρήγορη, αλλά ο “GP” (ο μηχανικός του Verstappen, Gianpiero Lambiase, εκδ.) με διέταξε να σβήσω το γκάζι. Κρατήσαμε τα ελαστικά μας για αύριο, ποτέ δεν ξέρεις αν θα τα χρειαστείς. Είχαμε ήδη συζητήσει αυτό το σενάριο εκ των προτέρων αν ήμουν στην κορυφή».

Είναι σημαντικό για την ανωτερότητα του Verstappen. Η Red Bull είναι επίσης ασυναγώνιστη στο Circuit de Catalunya, αλλά αυτό ισχύει μόνο για το αυτοκίνητο όπου ο Verstappen είναι πίσω από το τιμόνι. Ο Σέρχιο Πέρεθ απογοήτευσε ξανά, αφού είχε ήδη καταστρέψει το Σαββατοκύριακο του στο Μονακό μια εβδομάδα νωρίτερα. Ο Pérez γλίστρησε στο χαλίκι στο τέλος της δεύτερης προκριματικής περιόδου και δεν κατάφερε να μπει στην πρώτη δεκάδα.

“Είχα πολύ λίγο κράτημα στον τελευταίο μου γύρο. Οι συνθήκες ήταν δύσκολες και έχασα τον έλεγχο του μονοθεσίου”, είπε ο Μεξικανός. «Είναι απογοητευτικό, αλλά μετά το Μονακό είμαστε τώρα σε μια πίστα όπου μπορούμε να προσπεράσουμε και να πάρουμε πολλούς βαθμούς».

Παρακολουθήστε τις αντιδράσεις των Carlos Sainz Sr., Zak Brown (McLaren), Oscar Piastri (McLaren), Frédéric Vasseur (Ferrari) και Yuki Tsunoda (AlphaTauri) μετά την πρόκριση παρακάτω.

Ο Carlos Sainz λαμβάνει επίσης υπόψη του τον Pérez. Ο Sainz (Ferrari) ξεκινά δεύτερος δίπλα στον Verstappen, αλλά συνειδητοποιεί ότι τίποτα δεν έχει κερδίσει ακόμα.

“Έχουμε την καλύτερη δυνατή θέση εκκίνησης, αλλά θα είναι μια μάχη για να κρατήσω τον Pérez πίσω μου. Σύμφωνα με την προσομοίωσή μας, η Red Bull θα έπρεπε να είχε τερματίσει μπροστά μας.” Ο Verstappen αναμένει επίσης ότι ο Pérez θα ανέβει στη δεύτερη θέση. “Κανονικά αυτό λειτουργεί, δεδομένης της ταχύτητας που έχουμε.”

Η τρίτη θέση του Λάντο Νόρις είναι η μεγαλύτερη έκπληξη της πρόκρισης. Και όχι μόνο επειδή οι McLarens είχαν μόλις μπει στην πρώτη δεκάδα των προκριματικών αυτή τη σεζόν. Οι οδηγοί στη Βαρκελώνη μιλούσαν για ενημερώσεις όλο το Σαββατοκύριακο. Οι βελτιωμένες ρυθμίσεις θα πρέπει να προσφέρουν ταχύτερους χρόνους γύρου και περισσότερη ισορροπία.

Στην πραγματικότητα, οι οδηγοί ήθελαν ήδη να χρησιμοποιήσουν αυτές τις ενημερώσεις στην Imola, αλλά αυτός ο αγώνας ακυρώθηκε λόγω των έντονων καιρικών συνθηκών στη βόρεια Ιταλία. Και στο slow street σιρκουί του Μονακό δεν έλαμψαν. Ήταν ακριβώς η ομάδα που είχε κάνει τις λιγότερες ενημερώσεις πριν από τον αγώνα στην Ισπανία που έφτασε στην πρώτη τριάδα.

Ο Νόρις ξαφνιάστηκε

«Είμαι έκπληκτος που βρίσκομαι εδώ», λέει ο Norris κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου όπου κάθεται δίπλα στον Verstappen και τον Sainz. “Δεν έχουμε αλλάξει πολλά, μόνο μερικά μικρά πράγματα. Η τελευταία μας πραγματική ενημέρωση ήταν στο Μπακού στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Είμαστε η έκπληξη της ημέρας.”

Όσο ωραίο κι αν είναι να ξεκινήσεις από τη δεύτερη σειρά, ο Νόρις δεν μπορεί να το φανταστεί ακόμα πολλά. «Δεν νιώθω μεγάλη αυτοπεποίθηση», λέει ο Νόρις, ο οποίος ελπίζει σε ένα θαύμα. «Ίσως η ταχύτητα είναι ξαφνικά καλή και μπορώ να προσπεράσω τον Μαξ».

Ο Βερστάπεν ξεχειλίζει από αυτοπεποίθηση. «Δεν νομίζω ότι θα κοιμηθώ πολύ», απαντά σαρκαστικά όταν τον ρωτούν αν πιστεύει ότι θα κερδίσει. Μετά σοβαρά: “Αλλά τα πράγματα μπορεί πάντα να πάνε στραβά. Πρέπει να φροντίσω να προσέχω πολύ τα ελαστικά, γιατί πάντα φθείρονται γρήγορα εδώ”.