Ο Verstappen είναι επίσης κορυφαίος στην Αυστρία • Δεύτερο ‘grand slam’ αυτή τη σεζόν

Η νέα θέση στο Μουντιάλ

Κλείνουμε το blog με τη νέα θέση στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Θα είμαστε ξανά μαζί σας την επόμενη εβδομάδα με ένα νέο blog.

Στη συνέχεια το GP της Μεγάλης Βρετανίας θα οδηγηθεί στην περίφημη πίστα του Silverstone.

Ο Verstappen ενθουσιασμένος: «Όλα πήγαν τέλεια»

Ο Verstappen ήταν σε μεγάλη διάθεση λίγο μετά τον αγώνα. Του άρεσε η στρατηγική της Red Bull. “Όλα πήγαν τέλεια. Ήταν μια υπέροχη μέρα: το απόλαυσα.”

Με δύο Red Bulls στο βάθρο, ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν μπορεί παρά να είναι ικανοποιημένος. «Ένα σαββατοκύριακο σπριντ είναι ταραχώδες, αλλά το περάσαμε πολύ καλά».

GP Αυστρίας 71/71 | Ο Verstappen κερδίζει!

Η έβδομη νίκη της σεζόν είναι για τον Φερστάπεν. Παίρνει ένα λεγόμενο γκραν σλαμ: ήταν ο ταχύτερος σε όλα αυτό το Σαββατοκύριακο. Ο Verstappen ήταν ο καλύτερος στις προπονήσεις, στις κατατακτήριες (σπριντ), κέρδισε τον αγώνα και οδήγησε τον ταχύτερο γύρο.

Mansell από τα βιβλία

Έδιωξε επίσης τον θρυλικό Nigel Mansell από τα βιβλία. Ο Βρετανός κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο το 1992 και ήταν ο ηγέτης σε έναν αγώνα για 235 γύρους σερί στη χρονιά του πρωταθλήματος. Το κοντέρ του Verstappen έφτασε στους 248 γύρους σήμερα, μέχρι που έχασε το προβάδισμα μετά από ένα pit stop.

Μόνο ο Alberto Ascari (304 γύροι το 1952) και ο Ayrton Senna (264 το 1988) ήταν πιο κυρίαρχοι στο παρελθόν.

GP Αυστρίας 66/71 | Ο Φερστάπεν σφυρίζει προς το τέρμα

Ο Verstappen είναι επίσης απόλυτα κυρίαρχος στο Spielberg. Σφυρίζει για την έβδομη νίκη του στη σεζόν.

Απειλούμενος, σαν να οδηγούσε στο σούπερ μάρκετ της γειτονιάς μια ήσυχη μέρα. Ο Verstappen μπορεί ακόμη και να κάνει ένα pit stop για να κάνει τον ταχύτερο γύρο με μαλακά ελαστικά.

GP Αυστρίας 62/71 | Ο Πέρεθ το πέρασε πραγματικά τώρα

Ο Πέρεθ αποφασίζει υπέρ του την ωραία μονομαχία με τον Σάιντζ. Ο Μεξικανός χρειάστηκε περίπου τέσσερις γύρους, αλλά στο τέλος το ξεπέρασε.

Ο Leclerc είναι δώδεκα δευτερόλεπτα μπροστά από τον Pérez.

GP Αυστρίας 56/71 | Ο Πέρεζ πέρασε τον Νόρις

Ο Πέρεθ περνάει με ευκολία τον Νόρις και βρίσκεται πλέον στην τέταρτη θέση. Περιμένει μονομαχία για την εξέδρα με Σάιντζ και Λεκλέρκ.

Είναι ήδη ξεκάθαρο ποιος θα κερδίσει τον αγώνα…

GP Αυστρίας 53/71 | Εκνευρισμός στο Wolff

Το αφεντικό της Mercedes, Toto Wolff, τρελαίνεται λίγο με τον Hamilton, ο οποίος παραπονιέται πολύ για το αυτοκίνητό του.

«Ναι, το αυτοκίνητο είναι κακό», είπε ο Γερμανός. «Απλώς οδήγησέ το μέσα».

GP Αυστρίας 51/71 | Ο Pérez στο P5 μετά το pit stop

Ο Pérez έχει περάσει στο σκληρό ελαστικό. Πέφτει πίσω στην πέμπτη θέση και σε κάθε περίπτωση πρέπει ακόμα να περάσει τους Norris και Sainz για να ανέβει στο βάθρο.

Αυτό θα πρέπει να είναι δυνατό στα φρέσκα ελαστικά του.

GP Αυστρίας 45/71 | Ο Βερστάπεν κάνει ένα βήμα πίσω

Ο Verstappen είναι πλέον έντεκα δευτερόλεπτα πίσω από τον Leclerc. Ο Pérez στοχεύει για μια θέση στο βάθρο από το P4.

Ο Χάμιλτον έχει εξαργυρώσει την ποινή του χρόνου στο πιτ στοπ του και τώρα είναι πίσω στο P8. Με όλες αυτές τις ποινές, είναι ένας βρώμικος αγώνας.

GP Αυστρίας 40/71 | Ενδιάμεσο τοπ

Μια γρήγορη ματιά στην πρώτη πεντάδα:

1. Verstappen
2.Leclerc
3. Sainz
4.Χάμιλτον
5. Περέζ

Ο Νόρις έχει μπει στα πιτ και είναι στο P8.

GP Αυστρίας 39/71 | Χρονική ποινή Ντε Βρις

Ο Μπέιλς για τον Ντε Βρις, ο οποίος δέχθηκε και ποινή πέντε δευτερολέπτων. Η διοίκηση του αγώνα θεώρησε ότι οδηγούσε πολύ επιθετικά στη μονομαχία με τον Magnussen.

GP Αυστρίας 36/71 | Άλλος ένας αγώνας μεταξύ Magnussen και De Vries

Ακριβώς όπως πριν από δύο εβδομάδες στον Καναδά, μια μονομαχία με τον Ντε Βρις τελειώνει για τον Μάγκνουσεν στην παγίδα με τα χαλίκια.

Ο Δανός μπορεί να περάσει. Ο De Vries περνάει στο P14.

GP Αυστρίας 32/71 | Πώς αντέχουν τα ελαστικά του Leclerc;

Ο Leclerc μεταπήδησε σε νέα μέσα πολύ νωρίς. Θα μπορεί να αντέξει άλλους είκοσι γύρους με αυτά τα ελαστικά, αλλά αυτό δεν φαίνεται να είναι αρκετό για να κρατήσει πίσω τον Verstappen.

GP Αυστρίας 29/71 | Χρονική ποινή Sainz

Ένα χτύπημα στον Sainz, ο Ισπανός παίρνει ποινή πέντε δευτερολέπτων αφού ξεπέρασε τα όρια της πίστας.

Ο Νόρις είναι έξι δευτερόλεπτα πίσω του. Σαφώς επωφελείται από κάποιες αναβαθμίσεις στο αυτοκίνητό του. Είχαν προγραμματιστεί για το Silverstone, αλλά έχουν εφαρμοστεί νωρίς.

GP Αυστρίας 21/71 | Κάντε κλικ στις μάρκες

Οι οδηγοί που έχουν υπερβεί ο ένας τα όρια διαδρομής του άλλου θα το αναφέρουν στο ραδιόφωνο επί του σκάφους. Ο Νόρις το έκανε αυτό στον Χάμιλτον, ο οποίος με τη σειρά του πέρασε ότι ο Πέρεθ πέρασε τη λευκή γραμμή.

Ο Χάμιλτον έχει βάλει στόχο εδώ και λίγο καιρό να καλύψει τον Μεξικανό.

GP Αυστρίας 19/71 | Ο Φερστάπεν απομακρύνεται με ταχύτητα

Αφού σηκώσει το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Verstappen απομακρύνεται από τους οδηγούς που έχουν ρίξει pit. Η διαφορά με τον Leclerc είναι 16 δευτερόλεπτα.

Ο Πέρεθ επίσης δεν έχει μπει στα πιτ και τώρα βρίσκεται στο P4.

GP Αυστρίας 17/71 | Συνεχίζεται ο αγώνας

Η εικονική ασφάλεια εξαφανίστηκε γρήγορα. Ο Sainz είναι τώρα απογοητευμένος που αυτός και ο Leclerc έπρεπε να πάνε στα pits.

Εν τω μεταξύ, ο Χάμιλτον λαμβάνει ποινή πέντε δευτερολέπτων για υπέρβαση των ορίων πίστας.

GP Αυστρίας 14/71 | Ο Hülkenberg αποσύρεται, εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας

Ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο του Hülkenberg: ο αγώνας του τελείωσε.

Ο Verstappen επιλέγει να μην κάνει pit stop, οι διώκτες του το κάνουν. Ο Leclerc και ο Sainz συνεχίζουν στα νέα μέσα.

GP Αυστρίας 12/71 | Τα όρια της πίστας ήταν ήδη εκεί

Ο Χάμιλτον είναι ο πρώτος που ειδοποιείται μετά την υπέρβαση των ορίων της πίστας. Είχε επίσης πολλά προβλήματα με αυτό κατά τη διάρκεια των προκριματικών.

Διαμαρτύρεται για έλλειψη πρόσφυσης στο ραδιόφωνο του σκάφους.

GP Αυστρίας 10/71 | Ο Πέρεζ ανεβαίνει

Θέλει να πάει ομαλά για τον Πέρεθ στους πρώτους δέκα γύρους. Ξεκίνησε στο P15 και τώρα βρίσκεται στην ενδέκατη θέση.

Απλώς προσπέρασε υπέροχα τον Ράσελ.

GP Αυστρίας 4/71 | Το αυτοκίνητο ασφαλείας έχει φύγει

Το αυτοκίνητο ασφαλείας έχει φύγει και οδηγούμε ξανά. επίσης αυτή τη φορά ο Verstappen κρατά τον Leclerc τακτοποιημένα πίσω του.

Ο Verstappen θα προσπαθήσει τώρα να αποστασιοποιηθεί με μεσαία ελαστικά.

GP Αυστρίας 2/71 | αυτοκίνητο ασφαλείας

Αμέσως αυτοκίνητο ασφαλείας: Ο Τσουνόντα είχε ζημιά στο αυτοκίνητό του μετά την εκκίνηση.

Ως εκ τούτου, ο αγώνας διακόπτεται και θα επαναληφθεί σύντομα. Ο Verstappen είχε ξεμείνει στον Leclerc μετά τα δυνατά πρώτα μέτρα του, αλλά έχασε ξανά αυτό το προβάδισμα λόγω του αυτοκινήτου ασφαλείας.

GP Αυστρίας 1/71 | Ο αγώνας είναι σε εξέλιξη!

Ξεκινάμε από το Red Bull Ring, όπου δεκάδες χιλιάδες Ολλανδοί οπαδοί ελπίζουν να δουν τον Verstappen να καταγράφει την έβδομη νίκη του στο GP της σεζόν.

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έχει ξεκινήσει καλά σε κάθε περίπτωση και κατάφερε να κρατήσει πίσω τον Λεκλέρκ.

Πρώτο GP Αυστρίας χωρίς τον Mateschitz

Στη Red Bull, οι άνθρωποι σκέφτονται επίσης τον Dieter Mateschitz, την κινητήρια δύναμη πίσω από την αγωνιστική ομάδα που πέθανε πέρυσι. Ο Verstappen μίλησε την Πέμπτη για το γεγονός ότι αυτό είναι το πρώτο GP της Αυστρίας χωρίς τον Mateschitz. “Έχουμε περάσει πολλά χωρίς αυτόν, αλλά συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε για αυτόν. Θέλουμε να κερδίσουμε γι’ αυτόν. Είναι η κληρονομιά του.”

Ο Horner μόλις είπε στο ViaPlay ότι «ελπίζει ο Mateschitz να τον παρακολουθεί από ψηλά».

Τα επίφοβα όρια της πίστας

Σήμερα πρέπει να προσέχουμε τα όρια της πίστας, τα οποία ξεπεράστηκαν μαζικά οι οδηγοί κατά τη διάρκεια των προκριματικών της Παρασκευής. Ως αποτέλεσμα, έχασαν τον χρόνο τους.

Ο Verstappen σχολίασε επίσης πόσο δύσκολο είναι να κρατήσεις το μονοθέσιο στην πίστα. “Απλά οδηγείτε μέσα στις γραμμές; Μπείτε στο αυτοκίνητό μου και δείτε αν είναι πραγματικά τόσο εύκολο”, είπε ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

“Τότε ανακαλύπτεις ότι μπορεί να είναι πολύ δύσκολο εδώ. Γιατί δεν νομίζω ότι είμαστε ηλίθιοι. Ίσως πρέπει να διευρύνουμε λίγο τις λευκές γραμμές. Αυτό δεν είναι ιδανικό, απλά δεν είναι καλό. Με όλους αυτούς τους διαγραμμένους χρόνους γύρου φαινόμαστε μόνο ερασιτέχνες».

Ο De Vries ξεκινά από τα pits

Ο Nyck de Vries ξεκινά τον αγώνα από το pit lane. Υποτίθεται ότι θα ξεκινούσε από το P20, αλλά το πίσω φτερό του έχει τσακιστεί και έτσι τον έβαλαν πίσω.

Ο Rookie Piastri κάνει αυτό που ο De Vries και ο Sargeant δεν μπορούν: να εντυπωσιάσουν στη Formula 1

Ο πρωτοετής Oscar Piastri εντυπωσιάζει στο πρώτο μισό της σεζόν. Ο Αυστραλός είναι ένας από τους τρεις πρωτάρηδες στη Formula 1 ο μοναδικός οδηγός που έχει κερδίσει πόντους παγκόσμιου πρωταθλήματος φέτος. Ενώ το κοντέρ των συμμαθητών Nyck de Vries (AlphaTauri) και Logan Sargeant (Williams) είναι ακόμα στο μηδέν, ο οδηγός της McLaren Piastri έχει ήδη σκοράρει δύο φορές.

Κάτω Κάτω οι οπαδοί του Piastri ονειρεύονται ήδη τον παγκόσμιο τίτλο. Το 22χρονο ταλέντο πρόκειται να γίνει ο τρίτος παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 της Αυστραλίας, μετά τον Jack Brabham και τον Alan Jones. “Είναι υπέροχο που όλοι είναι τόσο ευγνώμονες. Απολαμβάνω τα κομπλιμέντα, αλλά πρέπει πρώτα να αποδείξω τον εαυτό μου και να το ζήσω”.

Αμφιβολίες για τον συνδυασμό γωνιών στο Spa

Οι οδηγοί αγώνων το λατρεύουν. Η ταχύτητα, η αδρεναλίνη, οι δυνάμεις G όταν κάνετε ζουμ στις στροφές στις βελγικές Αρδέννες με 300 χιλιόμετρα την ώρα.

Αλλά κάθε οδηγός που έχει αγωνιστεί ποτέ στο Spa-Francorchamps γνωρίζει επίσης ότι η πίστα μπορεί να είναι ένα επικίνδυνο κοκτέιλ. Ο συνδυασμός καμπύλης Eau Rouge/Raidillon μοιάζει πολύ με τη ρωσική ρουλέτα.

Το Σάββατο, ο συνδυασμός κόρνερ έφερε νέο θύμα με τον μόλις 18χρονο Ολλανδό Dilano van ‘t Hoff. Μετά από ένα γύρισμα στην υγρή άσφαλτο στο Spa, το αυτοκίνητο του Van ‘t Hoff χτυπήθηκε δυνατά. Η βοήθεια στην πίστα δεν ωφελούσε.

Ο ιδιοκτήτης της ομάδας Frits van Amersfoort ασχολείται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό για σχεδόν πενήντα χρόνια και έχει δει τους οδηγούς του σε δράση αμέτρητες φορές στο Spa-Francorchamps.

«Δεν είναι πραγματικά η πρώτη φορά που το βιώνουμε αυτό σε αυτό το άθλημα, αλλά είναι ένα πλήγμα κάθε φορά», είπε ο Van Amersfoort. “Είναι ένα τόσο φρικτό ατύχημα στο Raidillon, όπου βλέπουμε πάρα πολλά από αυτό.”

Το GP Austria τρία χρόνια περισσότερο στο ημερολόγιο

Το Grand Prix της Αυστρίας είναι τρία χρόνια περισσότερο στο ημερολόγιο: το συμβόλαιο έχει παραταθεί από τη FIA έως το 2030.

«Αυτό το GP είναι ο αγαπημένος αγώνας για πολλούς οδηγούς», δήλωσε ο επικεφαλής της Formula 1, Stefano Domenicali. «Ανυπομονούμε για τα πολλά χρόνια ενθουσιασμού και δράσης που έχουμε μπροστά μας σε αυτή την πίστα».

Κάθε χρόνο δεκάδες χιλιάδες Ολλανδοί φίλαθλοι επισκέπτονται το GP της Αυστρίας. Είναι επίσης παρόντες σε μεγάλους αριθμούς αυτό το Σαββατοκύριακο, συμπεριλαμβανομένου του κάμπινγκ κοντά στην πίστα:

Ο Verschoor αφιερώνει τη νίκη στον αποθανόντα Van ‘t Hoff

Ο οδηγός αγώνων Richard Verschoor κέρδισε τον κύριο αγώνα της Formula 2 το πρωί της Κυριακής στην πίστα Spielberg στην Αυστρία. Ο οδηγός από το Benschop, οδηγώντας για την ολλανδική ομάδα Van Amersfoort Racing, αφιέρωσε τη νίκη στον Dilano van ‘t Hoff. Αυτός ο Ολλανδός πέθανε το Σάββατο μετά από μια σοβαρή σύγκρουση στην πίστα Spa-Francorchamps.

«Ήταν ένας ωραίος αγώνας, αλλά για να είμαι ειλικρινής σκέφτηκα μόνο τον Dilano», είπε ο Verschoor. “Ήταν καλός φίλος. Τον κέρδισα σήμερα”.

Ο Verstappen στο κυνήγι της έβδομης νίκης

Ο Max Verstappen βρίσκεται στο κυνήγι της επόμενης νίκης του στη Formula 1 στο Red Bull Ring στην Αυστρία. Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα ξεκινήσει από την pole position στον ένατο αγώνα της φετινής σεζόν. Κέρδισε έξι από τα προηγούμενα οκτώ γκραν πρι και οδηγεί το πρωτάθλημα με μεγάλη διαφορά.

Ο οδηγός της Red Bull ήταν ήδη εντυπωσιακά γρήγορος στον αγώνα σπριντ το Σάββατο. Ο Βερστάπεν κέρδισε περισσότερο από 20 δευτερόλεπτα μπροστά από τον συμπαίκτη του Σέρχιο Πέρεθ, ο οποίος τερμάτισε δεύτερος. Ο Μεξικανός χάλασε την πρόκριση στον αγώνα της Κυριακής την Παρασκευή και θα ξεκινήσει από τη δέκατη πέμπτη θέση.

Το GP της Αυστρίας είναι ο εντός έδρας αγώνας της ομάδας της Formula 1 του Verstappen. Η πίστα στο Σπίλμπεργκ προσελκύει επίσης χιλιάδες θαυμαστές του Ολλανδού οδηγού αγώνων. Ολόκληρες βάσεις καλύπτονται με πορτοκαλί χρώμα. Η έναρξη είναι στις 3 μ.μ.