Ο Verstappen κερδίζει τον αγώνα σπριντ στην Αυστρία • Ο Verstappen δεν ήταν ευχαριστημένος με τη δράση του Pérez

Αγώνας Σπριντ 18/24 | Ο Βερστάπεν κάνει ένα βήμα πίσω

Ο Verstappen είναι τώρα 13 δευτερόλεπτα μπροστά από το νούμερο δύο Pérez. Πολλοί οδηγοί μπαίνουν τώρα στα pits, γιατί η πίστα στεγνώνει.

Ο Verstappen θα συνεχίσει για την ώρα.

Αγώνας Σπριντ 15/24 | Ο Ντε Βρις αγωνίζεται, ο Λεκλέρ μονομαχεί

Στο AlphaTauri του, ο De Vries έπεσε από τη δέκατη τέταρτη στη δέκατη έβδομη θέση.

Εν τω μεταξύ, ο Ocon και ο Leclerc παλεύουν για το P8. Αυτό λίγο έλειψε να πάει στραβά, γιατί τα αυτοκίνητα των δύο ακούμπησαν για λίγο το ένα το άλλο.

Αγώνας Σπριντ 4/24 | Εκνευρισμός σχετικά με το ενσωματωμένο ραδιόφωνο

«Τι κάνει!», φωνάζει ο Verstappen για την οδηγική συμπεριφορά του συμπαίκτη του Pérez μέσω του ενσωματωμένου ραδιοφώνου. Ενώ υπερασπιζόταν το προβάδισμα, προσπάθησε να σπρώξει τον Verstappen προς το γρασίδι δίπλα στην πίστα, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Ο Verstappen δεν είναι ευχαριστημένος γι ‘αυτό. Ο ισχύων παγκόσμιος πρωταθλητής είναι τώρα σχεδόν τρία δευτερόλεπτα μπροστά από το νούμερο δύο Hülkenberg.

Αγώνας Σπριντ 2/24 | Ο Πέρεθ χάνει θέση

Ήταν ένας σκληρός αγώνας μεταξύ Verstappen και Pérez. Ο Μεξικανός φαινόταν να πέρασε τον Βερστάπεν, αλλά δεν κατάφερε να διατηρήσει το προβάδισμά του. Προσπάθησε να σπρώξει τον Verstappen προς το γρασίδι δίπλα στην πίστα, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Ο Hülkenberg επωφελήθηκε από τη μονομαχία μεταξύ των συμπαικτών της Red Bull και βρίσκεται πλέον στην P2.

Αγώνας Σπριντ 1/24 | Ο αγώνας σπριντ ξεκίνησε

Η αρχή ολοκληρώθηκε στο Σπίλμπεργκ, όπου βρέχει ήπια.

Ο Πέρεθ πέρασε από τον Βερστάπεν, αλλά εκείνος αντέδρασε αμέσως.

Αυτοί οι 10 οδηγοί βρίσκονται στο μπροστινό μέρος του πλέγματος:

1. Verstappen
2. Περέζ
3. Νόρις
4. Hulkenberg
5. Sainz
6. Αλόνσο
7. Βόλτα
8. Ocon
9.Leclerc
10, Magnussen

Ο De Vries φεύγει στο P14.

Το αυτοκίνητο του De Vries είναι έτοιμο

Ο AlphaTauri του Nyck de Vries προετοιμάζεται για τον αγώνα σπριντ. Ο De Vries θα απομακρυνθεί από το P14 και θα ελπίζει σε ένα κόλπο.

Σήμερα το απόγευμα ξεκίνησε δυνατά στο Q1 με τον όγδοο ταχύτερο χρόνο, αλλά τα πράγματα πήγαν λιγότερο καλά στη δεύτερη συνεδρία.

Μεγάλη πιθανότητα βροχής κατά τη διάρκεια του σπριντ

Είναι πιθανό να βρέξει κατά τη διάρκεια του αγώνα σπριντ. Η πιθανότητα βροχόπτωσης στο Σπίλμπεργκ είναι περίπου εξήντα τοις εκατό.

Αυτή τη στιγμή βρέχει στο Red Bull Ring, αλλά η πίστα είναι ακόμα αρκετά στεγνή. Κατά τη διάρκεια των προκριματικών σπριντ, η πίστα ήταν βρεγμένη, αλλά το ντους είχε μόλις περάσει.

Ικανοποιημένος ο Verstappen: «Το αυτοκίνητο είχε καλή ισορροπία»

Ο Verstappen αντιδρά μετά τις δυνατές κατατακτήριές του στο σπριντ. “Η πίστα γινόταν πιο στεγνή, ήταν θέμα χρόνου όταν πήγαινες για έναν γρήγορο γύρο. Αλλά πήγε καλά, το μονοθέσιο είχε ισορροπία.”

Επίσης σήμερα ήταν για τα καταραμένα όρια πίστας, τα όρια πίστας που συχνά ξεπερνιούνται εδώ. «Είναι δύσκολο εδώ, θα είναι επίσης δύσκολο στον αγώνα».

Τα πράγματα παραλίγο να πάνε στραβά στο pit lane, όταν ο Hülkenberg χτυπά ένα μέρος και το αυτοκίνητό του σπρώχνεται προς τα πάνω.

Περίεργη στιγμή, αλλά ευτυχώς τελείωσε καλά.

Sprint Qualifier Q1 | Ορίστε!

Ήταν εκτός. Οι οδηγοί συνήθως οδηγούν με μαλακό ελαστικό: ο κανόνας που λέει ότι τα μεσαία ελαστικά πρέπει να οδηγούνται στο Q1 δεν ισχύει εάν η πίστα έχει δηλωθεί βρεγμένη.

Άρα δεν υπάρχουν κανονισμοί για τα ελαστικά!

Πώς λειτουργεί μια πιστοποίηση σπριντ;

Στην πραγματικότητα, οι κατατακτήριες σπριντ είναι απλώς μια συντομευμένη εκδοχή των κανονικών προκριματικών, όπως ακριβώς ο αγώνας σπριντ είναι από τον αγώνα της Κυριακής.

Υπάρχουν τρεις συνεδρίες: Q1, Q2 και Q3. Η πρώτη συνεδρία διαρκεί 12 λεπτά, η δεύτερη δέκα και η τρίτη και καθοριστική οκτώ λεπτά.

Παρεμπιπτόντως, στις δύο πρώτες συνεδρίες οι ομάδες είναι υποχρεωμένες να χρησιμοποιούν φρέσκα μεσαία ελαστικά και στο Q3 πρέπει να προκριθούν με μαλακά ελαστικά. Αυτό θα πρέπει να τα κάνει όλα λίγο πιο συναρπαστικά.

Τέσσερις αγώνες αλήθειας για τον Nyck de Vries

Μοιράζεται το κόκκινο φανάρι με τον οδηγό της Williams, Logan Sargeant και είναι μέχρι στιγμής η μεγαλύτερη απογοήτευση στον αρχικό τομέα αυτή τη σεζόν: ο Nyck de Vries περνάει δύσκολα στην πρώτη του χρονιά στη Formula 1.

Η θλιβερή ισορροπία μετά από οκτώ γκραν πρι: μηδέν πόντοι, περιστροφές, γλιστρήματα και πολύ αργοί χρόνοι γύρου. Ο Ιούλιος θα είναι ο μήνας της αλήθειας για τον 28χρονο Φριζ. Ο De Vries παίρνει τέσσερις αγώνες από την ομάδα του AlphaTauri για να αποδείξει ότι ανήκει στη Formula 1.

Το άμεσο αντικείμενο σερβίρει δοκιμασμένα μονοπάτια στην Αυστρία, όπου είναι το ένατο GP της σεζόν αυτό το Σαββατοκύριακο. “Είμαι αρκετά ώριμος για να ξέρω πώς λειτουργεί αυτός ο κόσμος. Ξέρω ότι δεν έχω αποδώσει αρκετά καλά και δεν είμαι ικανοποιημένος, αλλά οι δυνατότητες υπάρχουν. Απλώς πρέπει να μπει στη θέση του.”

Τα χθεσινά προκριματικά: ζητήματα κιτ πίστας

Ο Verstappen γνωρίζει το Red Bull Ring όσο κανένας άλλος, αλλά είχε επίσης μεγάλη δυσκολία να κρατήσει το αυτοκίνητό του σε τροχιά χθες. Φαίνεται αρκετά απλό, η οδήγηση εντός των γραμμών, αλλά σύμφωνα με τον Verstappen δεν είναι τόσο απλό. Σίγουρα όχι στο σύντομο και κουρδισμένο Red Bull Ring.

“Απλώς οδηγείτε εντός των γραμμών; Απλώς μπείτε στο αυτοκίνητό μου και δείτε αν είναι πραγματικά τόσο εύκολο”, είπε ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής σε συνέντευξη Τύπου. “Τότε ανακαλύπτεις ότι μπορεί να είναι πολύ δύσκολο εδώ. Γιατί δεν νομίζω ότι είμαστε ηλίθιοι. Ίσως πρέπει να διευρύνουμε λίγο τις λευκές γραμμές. Αυτό δεν είναι ιδανικό, απλά δεν είναι καλό. Με όλους αυτούς τους διαγραμμένους χρόνους γύρου φαινόμαστε μόνο ερασιτέχνες».

Ο Πέρεθ χτύπησε στο Μπακού

Ο πρώτος αγώνας σπριντ αυτής της σεζόν ήταν λεία για τον Sergio Pérez. Σε εκείνη τη φάση της σεζόν, ο Μεξικανός εξακολουθούσε να έχει την ελπίδα να μπορέσει να πετύχει ένα γκολ στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, αλλά αυτό εξαφανίστηκε σαν το χιόνι στον ήλιο τις επόμενες εβδομάδες: ο Verstappen αποδεικνύεται υπέρτατος.

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν είναι καθόλου λάτρης του αγώνα σπριντ, σίγουρα όχι σε αυτή τη νέα μορφή. «Όλοι γνωρίζουν τη γνώμη μου», είπε ο Verstappen πριν από τον πρώτο αγώνα σπριντ της σεζόν στο Αζερμπαϊτζάν. “Δεν είμαι οπαδός. Δεν θα διακινδυνεύσετε να καταστρέψετε το αυτοκίνητό σας σε έναν αγώνα σπριντ. Τότε προτιμώ να χάσω μερικούς βαθμούς στο Παγκόσμιο Κύπελλο.”

“Μεγάλωσα με προπονήσεις την Παρασκευή, με κατατακτήριες το Σάββατο και αγώνες την Κυριακή. Μου αρέσει. Τίποτα κακό σε αυτό. Ως οδηγός, το νόημα της παρέμβασης μου διαφεύγει, αλλά καταλαβαίνω ότι μπορείς να σκεφτείς διαφορετικά από επιχειρηματική άποψη άποψη.”

Καλώς ήρθατε στο ζωντανό μας ιστολόγιο σχετικά με τον αγώνα σπριντ στην Αυστρία. Αυτό το Σαββατοκύριακο θα διεξαχθεί με τη νέα μορφή αγώνων σπριντ, που παρουσιάστηκε στο Μπακού νωρίτερα αυτή τη σεζόν. Αυτό σημαίνει ότι η χθεσινή ήταν η μόνη προπόνηση και πρόκριση για τον αγώνα της Κυριακής. Ο Verstappen θα ξεκινήσει από την pole την Κυριακή.

Σήμερα ξεκινάμε στις 12.00 με την πρόκριση για τον αγώνα σπριντ, που θα οδηγηθεί στις 16.30.