Ο Verstappen χορδά “1” μαζί, αλλά ξέρει: “Η στάση ακίνητη δεν είναι δυνατή σε αυτόν τον κόσμο”

WeLoveSports.grs

Ο μηχανικός του και το αφεντικό της ομάδας του τον συνεχάρη με τα ίδια λόγια. “Καλά ελεγχόμενος, Μαξ.Ο Max Verstappen δεν βρήκε σχεδόν κανένα εμπόδιο στο δρόμο του στη Βαρκελώνη στο GP της Ισπανίας και οδήγησε ελεγχόμενα στην τεσσαρακοστή νίκη της καριέρας του στη Formula 1.

Δεν ήταν θεαματικό, αλλά ούτε και απαραίτητο. Ο ανταγωνισμός απλά δεν πλησίασε. «Δεν μπορούμε να κάνουμε λάθη», είπε ο πιο κυρίαρχος οδηγός στο πιο κυρίαρχο αυτοκίνητο πριν τον αγώνα. Η νίκη δεν είναι κάτι που πρέπει να θεωρείται δεδομένο, ήθελε να πει.

Σχεδόν χρονική ποινή

Αλλά σε κανέναν από τους 66 γύρους του Circuit de Catalunya δεν κινδύνευσε η νίκη. Ή πρέπει να ήταν όταν ο Verstappen έλαβε μια ασπρόμαυρη σημαία από τη διοίκηση του αγώνα – πείτε το κίτρινη κάρτα – αφού πέρασε πλάτος στην πίστα τρεις φορές. Αν αυτός ο όρια διαδρομής ξεπεράστηκε ξανά, θα ακολουθούσε χρονική ποινή.

«Πέρασα τη λευκή γραμμή τρεις φορές, αυτό συμβαίνει μερικές φορές», απάντησε λακωνικά ο Verstappen. “Μου πήρε λίγο περισσότερη προσπάθεια για το σκληρό ελαστικό. Όμως έμεινα εντός του ορίου. Θα μπορούσαμε να γελάσουμε για αυτό μετά.”

Στη γραμμή βίντεο παρακάτω συνεντεύξεις με το αφεντικό της ομάδας Red Bull, Christian Horner, τον επικεφαλής της Ferrari, Frédéric Vasseur, τον οδηγό AlphaTauri, Yuki Tsunoda, τον οδηγό Haas, Nico Hülkenberg και τον κορυφαίο τενίστα Daniil Medvedev.

Στην πραγματικότητα, ο Verstappen είχε ένα μονότονο Σαββατοκύριακο. Πήρε μόνο 1 μετά το όνομά του. Ήταν ταχύτερος σε τρεις ελεύθερες προπονήσεις, πήρε pole στα προκριματικά για να ξεκινήσει από το P1 την Κυριακή και να τερματίσει στο P1. Επιπλέον, ο ταχύτερος γύρος αγώνα.

Ποτέ δεν οδήγησε μια τόσο μεγάλη συλλογή από 1 στα προηγούμενα 169 Grand Prix. Τα αποτελέσματα στις δωρεάν προπονήσεις μπορεί να μην έχουν πραγματικά σημασία – οι ομάδες συνήθως αναζητούν περισσότερο την αξιοπιστία παρά την ταχύτητα – ωστόσο λέει πολλά για την υπεροχή του Verstappen.

Κυβέρνησε από την Παρασκευή το πρωί έως το απόγευμα της Κυριακής.

Verstappen: “Αυτό ήταν ένα θετικό Σαββατοκύριακο. Τα πήγαμε πολύ καλά σε αυτό το κομμάτι, αλλά ξέρω ότι δεν θα συμβαίνει παντού. Πρέπει να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε και να ψάχνουμε για βελτιώσεις. Δεν ξέρω αν τα επερχόμενα κομμάτια θα κάνουν εμείς καλύτερα ή χειρότερα. Θα μάθουμε».

“Όλα φαίνονται καλά, αλλά σε αυτόν τον κόσμο δεν μπορείς να μείνεις ακίνητος. Για παράδειγμα, θέλουμε να μάθουμε γιατί τα πράγματα δεν πήγαν όπως θέλαμε στο σκληρό ελαστικό. Θα το διερευνήσουμε.”

Ο Verstappen ανέβηκε στο βάθρο για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν με δύο Mercedes. Το Σάββατο, ο Verstappen ακόμα περίμενε ότι ο συμπαίκτης του Sergio Pérez από την P11 θα ανέβει στη δεύτερη θέση, αλλά ο Lewis Hamilton και ο George Russell κράτησαν τον Μεξικανό έξω από την πρώτη τριάδα.

Ο Χάμιλτον πεινασμένος

«Η ομάδα είναι ακόμα πεινασμένη», είπε ο Χάμιλτον. “Κι εγώ, αυτό δεν άλλαξε ποτέ για μένα. Θα το απολαύσουμε για λίγο και μετά θα σκεφτούμε πώς μπορούμε να κερδίσουμε τον επόμενο αγώνα.”

Η Mercedes έχασε το σημάδι την περασμένη σεζόν στην ανάπτυξη μιας νέας γενιάς μονοθέσιων Formula 1. Από τότε, ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έπρεπε να αρκεστεί σε περιστασιακά τερματισμούς στο βάθρο.

Το αφεντικό της Mercedes, Toto Wolff, ήταν αισιόδοξο μετά τον αγώνα στην Καταλονία, αλλά δεν ήθελε ακόμα να μιλήσει για μια νέα άνοιξη. “Είμαστε πολύ πιο κοντά, αλλά μπορείτε να δείτε ποιο είναι το πρότυπο. Το χάσμα (με τον Verstappen, εκδ.) είναι ακόμα περισσότερο από είκοσι δευτερόλεπτα. Δεν είμαστε εκεί που θέλουμε να είμαστε.”

Χάμιλτον: “Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε πραγματικά να προκαλέσουμε τη Red Bull μέχρι το τέλος της χρονιάς, αλλά πραγματικά κοιτάζω την επόμενη σεζόν και ελπίζω ότι μπορούμε να τους δώσουμε έναν δύσκολο χρόνο από τον πρώτο αγώνα. Όσο πιο κοντά πλησιάζουμε φέτος, τόσο περισσότερο θα το πετύχουμε τον επόμενο χρόνο».

Αλόνσο: «Ήμασταν πολύ αργοί»

Ο γηπεδούχος φαβορί Fernando Alonso έπεσε από το βάθρο για δεύτερη φορά φέτος. «Δεν είχαμε την ταχύτητα, αυτό ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα», ανέλυσε.

Alonso: “Δεν ήταν κακή τύχη, δεν είχε να κάνει με στρατηγική ή τίποτα. Ήμασταν πολύ αργοί σε σύγκριση με τη Mercedes. Έπρεπε να δουλέψουμε σκληρά όλο το Σαββατοκύριακο για να είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι. Δεν το είχαμε αυτό όμως φέτος βίωσε».

Αντί να κοιτάξει ψηλά στον ηγέτη του Παγκοσμίου Κυπέλλου Verstappen, η Aston Martin στην Ισπανία κοίταξε πίσω. “Επικεντρωθήκαμε στα Alpines, το AlphaTauris και τις Ferrari. Πήραμε περισσότερους πόντους από τη Ferrari και χάσαμε μόνο από τη Mercedes. Στον Καναδά έχουμε άλλη μια ευκαιρία. Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσουμε να αγωνιστούμε ξανά με τους Red Bulls εκεί.”