Πολλές τοποθετήσεις, λίγες κινήσεις για τον Leclerc: “Can je hem bijna niet kwalijk nemen

WeLoveSports.gr

Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο ο Charles Leclerc στο Λας Βέγκας κατέκτησε την 23η pole position στη Formule 1, αλλά ο συνολικός αριθμός των grand prix-κερδών του δεν είναι πλέον παρά μόνο πέντε.

Το 2023 η Ferrari-coureur κατέκτησε πέντε pole, και καμία νίκη. Αυτό δεν ισχύει πια: τα τελευταία δύο GP, στα οποία ο Leclerc βρισκόταν στην pole position, τα κέρδισε ένας Red Bull-coureur. “Αυτό είναι για τον ίδιο πολύ άσχημο. Μόνο για να το δούμε από την οπτική γωνία: στις περισσότερες διοργανώσεις ο Verstappen είχε ένα καλύτερο αυτοκίνητο στον αγώνα”, εκτιμά ο αναλυτής της F1, Jeroen Bleekemolen.

Ο Carlos Sainz το έβλεπε αυτή τη χρονιά να παίρνει την pole position σε μια κούρσα. Για τον Leclerc η σχέση pole/overwinning-ratio είναι πολύ μικρότερη. “Natuurlijk zitten er races bij die hij had kunnen- of moeten winnen, maar je kan het hem bijna niet kwalijk nemen”, vult Bleekemolen aan.

Volgens Ernest Knoors, voormalig ingenieur bij Ferrari, is Leclerc iemand die in een kwalificatie alles, tot aan de kleinste details, uit een wagen can halen. “Το αυτοκίνητο δεν είναι ανταγωνιστικό σε έναν ολόκληρο αγώνα, αλλά σε μια κούρσα μπορεί ο Leclerc να έχει την απόλυτη εμπιστοσύνη”.

“Een ongeluk zit zeker bij hem in een klein hoekje, maar hij heeft niet de auto gehad die de best van het veld was.” Με το όνομα του στο πεδίο της ζώνης των ζωνών κυκλοφορίας, η Ferrari κατά τη διάρκεια των αγώνων δεν θα μπορούσε να ξεφύγει, αν και αυτό είναι μόνο το τελευταίο πλεονέκτημα της Red Bull.

Στερνός αγώνας στο Λας Βέγκας

Και οι δύο ιδιοκτήτες είναι αυτό το erover eens dat hoewel Leclerc in vorige seizoenen regelmatig kansen weggooide, het dit jaar grotendeels buiten zijn macht ligt. “Στο Λας Βέγκας ήταν ο ίδιος ondanks του tweede plaats tevreden, omdat hij een goede race reed”, zegt Bleekemolen. “Καθώς τον έδιωξαν από μια δική του κούρσα, ήταν πιο κοντά του”.

Εκτός από ένα tijdstraf και ένα botsing στον αγώνα στο Λας Βέγκας, ο Max Verstappen το επόμενο Σαββατοκύριακο κατέκτησε την όγδοη νίκη του. Κανείς άλλος δεν κέρδισε τόσο γρήγορα μέσα σε μια χρονιά. Οι νίκες ήταν για τον ομόσταυλό του Sergio Pérez (δύο νίκες) και για τον Sainz, ο οποίος κέρδισε στη Σιγκαπούρη.

Ο Leclerc έφυγε πολύ αργά προς μια νίκη στις πίστες του Λας Βέγκας, αλλά ένα αυτοκίνητο ασφαλείας την τελευταία στιγμή πήγε στην αρχή της διαδρομής για τον Monegask.

Για τον Frédéric Vasseur το Σαββατοκύριακο του Grand Prix του Abu Dhabi είναι η πρώτη του εμφάνιση ως teambaas της Ferrari. Hoewel de Scuderia opnieuw geen kampioen is geworden, zijn er volgens Bleekemolen zeker ontwikkelingen. “Toen hij begon, was de auto nog not goed, maar daar can hij niets aan doen. Τώρα θέλουμε να τον βάλουμε πιο κοντά στο δίκτυο”.

Knoors ziet dat er met name operationeel veel is verbeterd. “De manier waarop ze beslissingen nemen, de racestrategie en de pitstops, daar zijn ze veel meer meig bezig. Στη δεύτερη επανάληψη του αγώνα ήταν μια πολύ σημαντική στιγμή.

Doortastender

Volgens Knoors is de structuur waarin Vasseur werkt niet zo veranderd sinds er aan het begin van het jaar een aantal grote namen in the staf zijn vertrokken. “Γι’ αυτό και δεν του έχει απομείνει κανένα νέο ταλέντο. Έχει φέρει πολλές ευκαιρίες στο εσωτερικό της καλύτερης οργάνωσης. Θα πρέπει να τον θεωρήσετε ως πιστωτικό παράγοντα, ώστε η ομάδα του να είναι πιο αποτελεσματική στο κύκλωμα, εκτός από την επικοινωνία”.

Η Red Bull είναι αυτή τη στιγμή κυρίαρχη. De kans is groot dat het team ook volgend jaar de te kloppen renstal is, aangezien de reglementen gelijk blijven. Τι πρέπει να κάνει η Ferrari; “Το ζητούμενο είναι να κερδίσουμε και να κερδίσουμε νίκες”, δήλωσε ο Bleekemolen. “Το καμπιονάτο είναι ότι νομίζω ότι θα το καταλάβω”.

Knoors is het daarmee eens, but weet dat for aansluiting all omgegooid moet be been. Zeker as het gaat over technische elementen die invloed hebben op bandenslijtage. “Απλά και μόνο ένα νέο όφινγκ δεν είναι απαραίτητο. Όλα θα πρέπει να ανανεωθούν και να είναι ίδια σαν μια μικρή γωνία”.