Verstappen και RB20 ήδη στενοί φίλοι: “Ένιωσα ένα με το μονοθέσιο

WeLoveSports.gr

Ο Μαξ Φερστάπεν έβαλε ένα κόμπο στο λαιμό του πέρυσι, όταν συνειδητοποίησε ότι δεν θα οδηγούσε ποτέ ξανά την αγαπημένη του RB19. Αλλά στον πρώτο αγώνα της σεζόν στο Μπαχρέιν, η RB20 αποδείχθηκε ένας εξαιρετικός νέος φίλος.

Γιατί ο Verstappen κονιορτοποίησε τον ανταγωνισμό. Για έναν χειμώνα ονειρεύονταν μια συναρπαστική σεζόν του 2024, αλλά ανοιγόκλεισαν τα μάτια τους δύο φορές στον αγώνα και ο Verstappen είχε ήδη φύγει.

Και αυτό παρά το γεγονός ότι είχε γκρινιάξει τόσο πολύ για την RB20 κατά τη διάρκεια των δοκιμών. “Πήγε ακόμα καλύτερα από το αναμενόμενο σήμερα”, δήλωσε ο Verstappen μετά τον αγώνα. “Το κλικ μου με το μονοθέσιο ήταν πολύ καλό. Ήταν πάλι σαν τις ημέρες των δοκιμών”.

Παρακολουθήστε παρακάτω τις συνεντεύξεις με τους Christian Horner (επικεφαλής της ομάδας της Red Bull), Helmut Marko (κορυφαίος της Red Bull) και Toto Wolff (επικεφαλής της ομάδας της Mercedes):

Στην εκκίνηση, ο Verstappen μονομάχησε με τον Charles Leclerc της Ferrari. Στη συνέχεια βρήκε έναν φονικό ρυθμό και οδήγησε τον αγώνα σφυρίζοντας. “Είναι σπουδαίο να ξεκινάμε τη σεζόν με ένα λάκτισμα. Αλλά σε γενικές γραμμές, νομίζω ότι είμαστε πιο κοντά τώρα απ’ ό,τι πέρυσι. Σήμερα όλα έπεσαν μαζί, αλλά δεν μπορείς πάντα να το υποθέτεις αυτό”.

Σύμφωνα με τον ομόσταυλο του Verstappen, Sergio Pérez, ο οποίος οδήγησε όμορφα από την πέμπτη στη δεύτερη θέση, χρειάζεται χρόνος για να καταφέρουν οι οδηγοί να εξοικειωθούν πραγματικά με τα μονοθέσιά τους.

Στην περίπτωση του Verstappen, αυτή η διαδικασία φαίνεται να έχει ήδη σχεδόν ολοκληρωθεί. Πώς είναι δυνατόν; “Το μονοθέσιο μοιάζει πολύ με το παλιό, αλλά είναι λίγο καλύτερο. Για παράδειγμα, είναι ελαφρώς καλύτερο στην οδήγηση με χαμηλότερη ταχύτητα”, εξήγησε ο παγκόσμιος πρωταθλητής. “Σήμερα η ισορροπία και η αίσθηση ήταν πολύ καλές. Μερικές φορές κερδίζεις έναν αγώνα, αλλά το αυτοκίνητο δεν αισθανόταν κορυφαίο. Τώρα ένιωσα ένα με το αυτοκίνητο”.

Ωστόσο, υπάρχουν ακόμα περιθώρια βελτίωσης, πιστεύει ο Verstappen. Την περασμένη σεζόν, η RB19 βυθίστηκε ξαφνικά στον πάγο στη Σιγκαπούρη. “Σε έναν γύρο δεν λέγεται ότι είμαστε οι ισχυρότεροι, παρά την pole position μου εδώ στο Μπαχρέιν. Και ελπίζω ότι θα γίνουμε καλύτεροι στις πίστες δρόμου, όπως στη Σιγκαπούρη. Αλλά ευτυχώς αυτός ο αγώνας είναι μόνο μία φορά στο ημερολόγιο…”.

Ευκαιρίες Ferrari

Πίσω από τις δύο Red Bull, οι Carlos Sainz και Leclerc τερμάτισαν τρίτος και τέταρτος. Για τον Sainz, αυτό ήταν μια μεγάλη ώθηση μετά την ανακοίνωση το καλοκαίρι ότι θα πρέπει να εγκαταλείψει τη Ferrari μετά τη φετινή σεζόν. Ο Lewis Hamilton θα τον αντικαταστήσει.

“Το να ξεκινάς καλά τη σεζόν είναι ωραίο έτσι κι αλλιώς”, δήλωσε ο Ισπανός. “Το βλέπω αυτό ανεξάρτητα από το μέλλον μου και από το πού θα οδηγήσω του χρόνου”.

Αν και έμεινε αρκετά πίσω από τον Verstappen στο Μπαχρέιν, ο Sainz είναι ικανοποιημένος. Πέρυσι, τα μονοθέσια της Ferrari δυσκολεύτηκαν από τον πρώτο αγώνα.

Τώρα αισθάνθηκαν πολύ καλύτερα. “Ελπίζαμε σε ένα μονοθέσιο με το οποίο μπορείς να αγωνιστείς και αυτό είναι που έχω τώρα. Μπορούσα να επιτεθώ και να μην χρειάζεται να κοιτάζω συνέχεια προς τα πίσω. Αυτό θέλαμε”.