Verstappen boekt in VS vijftigste grand prix-zege, Hamilton verliest tweede plek

WeLoveSports.gr

Ο Μαξ Φερστάπεν απέκτησε τη Δευτέρα, υπό την καθοδήγηση του Βρετανού πρίγκιπα Χάρι, το τέταρτο grand prix-ζέιγκε της καριέρας του. Στις Ηνωμένες Πολιτείες πρέπει να εργαστεί πολύ σκληρά, με προβλήματα που αντιμετωπίζει με τις αποσκευές του.

Door de vijftigste zege heeft Verstappen nog maar één grand prix minder gewonnen dan Alain Prost and twee minder dan Sebastian Vettel. Αλλά και οι συναγωνιστές του δεν μπορούν να τον σταματήσουν.

Ο Lewis Hamilton τερμάτισε μέσα σε δύο δευτερόλεπτα πίσω του ως δεύτερος, αλλά έφυγε από την πίστα του από ένα τρακάρισμα. Η σανίδα κάτω από το αμάξι του έμεινε πίσω. Ο Lando Norris φεύγει προς το δεύτερο μέρος, ο Carlos Sainz προς το δεύτερο. Και ο Charles Leclerc έφυγε από την πίστα με την πλάκα που έπεσε.

Όλες οι ομάδες θα πρέπει να τοποθετήσουν τη σανίδα στο αυτοκίνητό τους στο ίδιο σημείο. Anders ligt de ene auto lager op de weg dan de other and ontstaan er verschillen qua aerodynamica. Αυτό θα ελεγχθεί από την πόρτα για να δούμε πώς η σανίδα είναι τοποθετημένη.

Ξεκινήστε από την άλλη πλευρά

Verstappen moest vanaf de zesde startplek beginnen, doordat zijn snelste tijd in de kwalificatie werd afgenomen. Vanaf die plek moest hij proberen om snel de weg naar voren te vinden for die bijzondere vijftigste zege.

Αλλά στο Όστιν είχε 30 βαθμούς ζέστη. Door de hitte en het hobbelige circuit was het voor de coureurs weer belangrijk om goed de banden goed te managen. Dus meteen vol risico het gaspedaal indrukken om George Russell, Carlos Sainz, Hamilton, Lando Norris en Charles Leclerc in te halen zat er niet in.

Maar bij de start wist Verstappen wel meteen een plekje te winnen, dat deed hij ten koste van Mercedes-coureur Russell. Και επίσης ο McLaren-coureur Lando Norris έκανε μια καλή εκκίνηση, πέρασε πολύ κοντά από τον Monegask Leclerc και έπιασε την πρώτη θέση στην πρώτη σειρά.

Als eerste de pits in

Hoewel Verstappen zijn banden aan het managen was, wist hij met zijn met stars and stripes versierde auto wel al in de vierde ronde Sainz in te halen en na elf rondes was een virtuele podiumplek ook al binnen, toen hij Leclerc voorbij ging. Εκείνη τη στιγμή είχε μόνο τον Hamilton και τον Norris πίσω του.

Το θέμα ήταν να δούμε πόσα pitstops θα κάνει ο Verstappen και εκεί έγινε μια μικρή αντιπαράθεση. Ως ο τελευταίος από τους κορυφαίους έκανε ένα pitstop ο Verstappen, πήγε για ένα νέο σετ μεσαίων ταινιών. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνει δύο pitstops.

Nadat alle topcoureurs een eerste pitstop hadden gemaakt, werd duidelijk dat de drievoudig wereldkampioen alleen nog Norris voor zich had rijden.

Weer aan de leiding

Maar Verstappen is dit jaar oppermachtig in de Formule 1 en wilde ook even aan de koploper laten zien hoe goed hij eigenlijk is. Norris daarentegen maakte onderweg wat meer foutjes en gaf de Nederlander daarmee de kans om dichterbij te komen.

Zelfs zo dichtbij dat Verstappen na 28 rondes Norris fraai wist te passeren en de eerste plek overnam. Op precies de helft van de race had de coureur zijn inhaalrace naar de eerste plek voltooid.

Το δεύτερο pitstop του Verstappen δεν ήταν το πιο σύντομο, αλλά είχε αρκετή ώρα για να βγει ο McLaren-κουρέας στην πίστα. Μετά από τις δύο ομάδες, οι Leclerc και Hamilton έφυγαν για την τελευταία θέση.

Ο Norris δεν άφησε το χέρι του στο δαχτυλίδι για να πάει και έψαξε να βρει τον Verstappen. Όμως ο Φερστάπεν απομακρύνθηκε γρήγορα από τον Βρετανό.

Ο Χάμιλτον έριξε το γκάζι στο…

Ένας άλλος Βρετανός στην πίστα, ο ζέβενβουδινγκ γουελντκάμπιοεν Χάμιλτον, έπεσε πάνω στις μεσαίες ζώνες του, όταν ο πιο ζουιστικός ρυθμός είχε γίνει πραγματικότητα. Ο Χάμιλτον άφησε τον Λεκλέρκ να περάσει και έβαλε μέσα τον Νόρις σε επτά γύρους. Το πέρασμα από τον Verstappen δεν ήταν καθόλου καλό, αλλά μόνο πέντε δευτερόλεπτα.

Ο Hamilton liep flink wat tijd in and naderde Verstappen op minder dan twee seconden. Αλλά ο Verstappen δεν ήταν πιο κοντά στην τελευταία θέση. Ο Χάμιλτον βγήκε δεύτερος και ο Νόρις συμπλήρωσε το βάθρο.

Αργότερα ο Hamilton έκανε έτσι ένα τρακάρισμα στο μπροστινό μέρος, οπότε ο Norris έφτασε στην δεύτερη θέση. Ο Carlos Sainz ήταν ο νέος νούμερο τρία.