Η πλατφόρμα iGaming επαναπροσδιορίζεται για να συμβαδίσει με τα μεταβαλλόμενα παραδείγματα μάρκετινγκ

Ως αποτέλεσμα, iGaming Platform (iGP) θα φορέσει τη νέα σύγχρονη ταυτότητά της με έναν κομψό ιστότοπο που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Η αλλαγή θεωρείται σημαντικό βήμα στην εξέλιξη της εταιρείας και ένα τολμηρό βήμα προς τα εμπρός, με την ιδέα να διασφαλίσει ότι η εταιρεία επικοινωνεί με ευκολία και αυτοπεποίθηση στους πελάτες της βασικές αξίες όπως η καινοτομία, η ακεραιότητα, η αριστεία, η ενδυνάμωση και η εστίαση στον πελάτη.

Η iGP είναι έτοιμη να προσφέρει ακόμη πιο εξαιρετικά προϊόντα

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2016 και έχει καταφέρει να προσφέρει μερικές από τις πιο συναρπαστικές εμπειρίες στο iGaming. Η συνεργασία με την iGP επέτρεψε στις εταιρείες να δημιουργήσουν και να ξεκινήσουν την επιχείρησή τους γρήγορα και αποτελεσματικά.

Από την έναρξή της, η εταιρεία έχει συνεργαστεί με περισσότερες από 40 καζίνο και 100 μολύβδουΥπάρχει ένας αυξανόμενος αριθμός online παρόχων τυχερών παιχνιδιών, δίνοντάς τους ένα μεγαλύτερο έρεισμα στον κλάδο. Παράλληλα με το rebrand, η iGP σχεδιάζει να λανσάρει νέες λειτουργίες και προϊόντα για τους πελάτες, τα οποία θα βελτιώσουν σημαντικά το back office.

COO της iGP Matthew Calascione καλωσόρισε το νέο ορόσημο με θετικό πρόσημο και δήλωσε ότι η αφοσιωμένη ομάδα της εταιρείας εργάστηκε ακούραστα για να χτίσει μια επιτυχημένη επιχείρηση και να βοηθήσει τους συνεργάτες να επιτύχουν τους στόχους τους:

Είμαστε πολύ υπερήφανοι που παρουσιάζουμε την πραγματική μας ταυτότητα και το εξαιρετικό ταλέντο, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διαθέτει η iGP. Αυτή η νέα επωνυμία σηματοδοτεί την έναρξη ενός συναρπαστικού ταξιδιού, καθώς προετοιμαζόμαστε για μια σειρά εκδηλώσεων υψηλού προφίλ τους επόμενους μήνες, αρχής γενομένης με τη Σύνοδο Κορυφής SBC στη Βαρκελώνη τον Σεπτέμβριο.

Διευθύνων Σύμβουλος, iGP Matthew Calascione

Το iGP συνεχίζει να γράφει τη δική του ιστορία επιτυχίας

Η είδηση χαιρετίστηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Giovanni Paticchio ο οποίος δήλωσε ότι η πλατφόρμα έχει υποστεί μια σειρά από θετικές, προωθητικές αλλαγές, με αποκορύφωμα το πρόσφατο rebranding.

Είπε ότι υπό τη νέα της ταυτότητα, η iGP θα συνεχίσει να προσπαθεί για το μεγαλείο και να δημιουργεί νέες ιστορίες επιτυχίας για τους πελάτες της και τη δική της επιχείρηση. Η εταιρεία παρέχει μια σειρά λύσεων για τις επιχειρήσεις iGaming, συμπεριλαμβανομένων ιδιόκτητων τεχνολογιών, ενσωματώσεων τρίτων, κρυπτοκαζίνο, καζίνο με το κλειδί στο χέρι, καζίνο λευκής ετικέτας και πολλά άλλα.