Η SkillOnNet εγκαινιάζει τηλεοπτική διαφήμιση για το BacanaPlay στην Πορτογαλία

SkillOnNet πρόκειται να ξεκινήσει μια εκστρατεία για το εμπορικό σήμα BacanaPlay, με την πρωτοβουλία να έχει σχεδιαστεί για να αναδείξει την ” την ευχαρίστηση του να παίζεις online καζίνοκατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών”, ανέφερε η εταιρεία σε δελτίο τύπου.

Χτίζοντας μια επιτυχημένη στρατηγική τηλεοπτικού μάρκετινγκ

Πολλές εκδοχές της διαφήμισης μεταδόθηκαν κατά τη διάρκεια του έτους. 30 ΣεπτεμβρίουΟι πρώτες διαφημίσεις μεταδόθηκαν στις αρχές της εβδομάδας. Οι διαφημίσεις θα είναι επίσης διαθέσιμες στο Hollywood Channel κινηματογραφικό κανάλι, Fox Comedy, TVI, Foxκαι SIC.

Σε αυτή τη διαφήμιση εμφανίζονται περιστασιακοί παίκτες να παίζουν παιχνίδια με χρήματα. BacanaPlay στα smartphones τους και να διασκεδάσουν. Το σλόγκαν λέει “Da um play na vida”, που σημαίνει “παίξε στη ζωή”. Η διαφήμιση συνοδεύεται φυσικά από όλα τα μηνύματα που αφορούν τον υπεύθυνο τζόγο, όπως απαιτεί ο νόμος.

Εθνικός διευθυντής της BacanaPlay Pedro Garcia εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ευκαιρία που του δόθηκε να αναπτύξει αυτή την πρωτοβουλία μάρκετινγκ. Είπε ότι το ίδιο το όνομα του καζίνο, Bacana, σημαίνει “cool” και ότι η νέα διαφήμιση αντικατοπτρίζει επομένως τέλεια την ταυτότητα του φορέα εκμετάλλευσης.

“Από το λανσάρισμά του στην Πορτογαλία, υποστηρίξαμε το BacanaPlay με ισχυρές τηλεοπτικές καμπάνιες που εκτόξευσαν το εμπορικό σήμα στη συνείδηση του κοινού και το έκαναν γρήγορα ένα από τα πιο δημοφιλή καζίνο στη χώρα”, δήλωσε ο Garcia.

Η SkillOnNet παρέχει επίσης εξαιρετικό περιεχόμενο με το BacanaPlay, προσφέροντας παιχνίδια από Play’n GOκαι συγκεκριμένα τίτλους όπως το Rise of Olympus και το Boat Bonanza. Η BacanaPlay είναι παρούσα στην Πορτογαλία εδώ και τρία χρόνια και βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο τηλεοπτικό μάρκετινγκ, το οποίο τη βοήθησε να τοποθετηθεί ως ένας από τους κορυφαίους τοπικούς φορείς εκμετάλλευσης.

Η BacanaPlay ελπίζει να προσεγγίσει 6 εκατομμύρια ανθρώπους και να επιτύχει 1.073 παρεμβάσεις με κάλυψη 3+, που σημαίνει ότι κάθε άτομο θα δει τη διαφήμιση τρεις φορές.