Η πρώτη ημέρα της F1 για το 2024 ολοκληρώθηκε. Ώρα να τελειώσει αυτό το blog.
Θα επανέλθουμε μαζί σας αύριο με ένα blog για την τρίτη περίοδο δοκιμών (στις 13:30) και τις κατατακτήριες δοκιμές (στις 17:00). Στο τέλος της τρίτης περιόδου των κατατακτήριων δοκιμών, θα γνωρίζουμε πώς πραγματικά στέκονται οι ομάδες. Έτσι, αυτή θα είναι μια συναρπαστική μέρα.
Ο Μάρκο δεν ανησυχεί μετά τον έκτο χρόνο του Φερστάπεν
Δύο φορές οδήγησε σήμερα ο Φερστάπεν την έκτη φορά. Ο επικεφαλής της Red Bull Χέλμουτ Μάρκο εξήγησε γιατί αυτό δεν τον ανησυχεί καθόλου.
“Δεν έχουμε ανοίξει ακόμα εντελώς τους κινητήρες μας”, δήλωσε ο Αυστριακός. “Είμαστε σε καλή θέση και θέλουμε απλώς να κερδίσουμε αυτόν τον αγώνα και τα επόμενα Σαββατοκύριακα”.
Στον Marko αρέσει το γεγονός ότι οι αντίπαλοι Mercedes, Ferrari και Aston Martin φαίνεται να είναι ισάξιες. “Είμαστε εξαιρετικά αισιόδοξοι”, δήλωσε.
Τι σκέφτεται ο κόσμος για την πράσινη Sauber με το δηλητηριώδες χρώμα;
Τα εξαιρετικά πράσινα Saubers προσελκύουν την προσοχή στο Μπαχρέιν. Ρωτήσαμε τον ρεπόρτερ της F1, Louis Dekker, πώς βλέπουν το εντυπωσιακό σχέδιο εκεί στο paddock.
“Οι άνθρωποι εδώ σημειώνουν ότι η Sauber δημιούργησε αυτό το σχέδιο για να βγαίνει συχνά στην τηλεόραση με το μονοθέσιο. Επειδή όντως ξεχωρίζει. Ήδη εδώ το αποκαλούν “ζαχαροκάλαμο” ή “φθορίζοντα βάτραχο””.
VT2 Μπαχρέιν | Verstappen με τέταρτο χρόνο
Όλοι οι οδηγοί οδήγησαν τουλάχιστον έναν γύρο. Ο Χάμιλτον κατέχει τον ταχύτερο χρόνο. Ο Verstappen οδήγησε τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο.
Όλα αυτά δεν λένε και πολλά, αν και είναι ωραίο που ο αγώνας διεξάγεται πλέον στο σκοτάδι, όπως και κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Τα αφεντικά της ομάδας αντιδρούν στην έρευνα που ολοκλήρωσε ο Horner
Το αφεντικό της ομάδας της Mercedes, Toto Wolff, δεν εντυπωσιάστηκε από την ανακοίνωση της Red Bull Racing για το αφεντικό της ομάδας, Christian Horner. Την Τετάρτη, η Red Bull ανακοίνωσε ότι ο Horner απαλλάχθηκε από την κατηγορία της διασυνοριακής συμπεριφοράς, αφού προηγουμένως είχε κατατεθεί καταγγελία εναντίον του και ξεκίνησε έρευνα με ανεξάρτητο δικηγόρο. “Διάβασα τη δήλωση και ήταν αρκετά λεπτή. Δεν γνωρίζουμε τις λεπτομέρειες, αλλά δεν είναι αρκετά διαφανής”.
“Ως ανταγωνιστές δεχόμαστε επίσης ερωτήσεις σχετικά με αυτό. Ως άθλημα δεν έχουμε την πολυτέλεια να το αφήσουμε αυτό να κρέμεται πάνω μας σαν ένα σκοτεινό σύννεφο. Η F1 έχει καθήκον να δει από μόνη της αν αυτό είναι εντάξει. Εμείς είμαστε ξένοι, οπότε είναι δύσκολο να κρίνουμε”.
Ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren, Zak Brown, πιστεύει επίσης ότι η διαφάνεια είναι σημαντική: “Υπάρχουν ακόμα πολλές φήμες, ερωτήσεις και εικασίες. Είμαστε πρεσβευτές αυτού του αθλήματος, εντός και εκτός πίστας. Πρέπει να είμαστε διαφανείς και διεξοδικοί. Θα υπάρχουν εικασίες τώρα, επειδή πολλές ερωτήσεις έχουν μείνει αναπάντητες. Ο ιδιοκτήτης της F1, η Liberty, και η FIA πρέπει να εγγυηθούν ότι όλοι ακολουθούμε τους κανόνες σε αυτόν τον τομέα. Πρέπει να τους εμπιστευτούμε σε αυτό”.
Επετειακός αγώνας στο σκοτάδι
Φέτος, το Bahrain International Circuit γιορτάζει την 20ή επέτειό του. Το 2004, η πίστα είχε ακόμα μια αρκετά έρημη όψη όταν άνοιξε. Οι πρώτες εννέα διοργανώσεις διεξήχθησαν στο φως της ημέρας. Κατά τη διάρκεια του πρώτου αγώνα, έμοιαζε κυριολεκτικά με μια λωρίδα ασφάλτου στην έρημο. Ούτε υπήρχε πολύ θέαμα στην πίστα.
Από το 2014, ο αγώνας ολοκληρώθηκε υπό τεχνητό φωτισμό. Αποδείχθηκε, συμπτωματικά ή όχι, ότι ήταν η συνταγή για βελτίωση. Στον πρώτο νυχτερινό αγώνα, οι ομόσταυλοι της Mercedes Lewis Hamilton και Nico Rosberg έδωσαν μια πρωτοφανή μάχη για τη νίκη.
Υπήρξε επίσης μια υπέροχη μονομαχία πριν από δύο χρόνια, όταν ο Charles Leclerc και ο Max Verstappen διασταύρωσαν τα ξίφη τους. Εκείνο τον αγώνα κέρδισε ο Leclerc.
VT1 Bahrain | Ξεκινάμε!
Επιτέλους, η σεζόν ξεκίνησε. Φυσικά, η πραγματική δουλειά θα ακολουθήσει αργότερα αυτή την εβδομάδα, με τις κατατακτήριες δοκιμές την Παρασκευή και τον αγώνα το Σάββατο, αλλά αυτή είναι η αρχή.
Στο Μπαχρέιν επικρατεί ζέστη και ξηρασία, οπότε οι οδηγοί των δοκιμών πρέπει να δώσουν λίγη προσοχή στη φθορά των ελαστικών τους.
Μπορείτε να προσπεράσετε λίγο στο Μπαχρέιν;
Σίγουρα ναι. Ειδικά στη μεγάλη διαδρομή εκκίνησης-τερματισμού, οι οδηγοί μπορούν να προσπεράσουν καλά, ειδικά λόγω της αργής πρώτης στροφής, όπου μπορούν να προσπεράσουν έναν ανταγωνιστή. Μετά τον συνδυασμό της πρώτης στροφής, ακολουθεί μια άλλη ευθεία, όπου η χαμένη θέση μπορεί να ανακτηθεί.
Ο δεύτερος τομέας είναι τεχνικός, με μερικές γρήγορες στροφές, ακολουθούμενος από δύο φουρκέτες, όπου είναι δύσκολο να βρεθεί η σωστή ταχύτητα.
Το τελευταίο τμήμα της πίστας έχει και πάλι περισσότερες ευθείες, όπου μπορεί κανείς να παραταχθεί για μια ακόμη προσπάθεια προσπέρασης στη μεγάλη ευθεία.
Horner: “Είμαι απλά χαρούμενος που η διαδικασία τελείωσε
Αφεντικό της ομάδας Christian Horner: “Είμαι απλά χαρούμενος που η διαδικασία έχει τελειώσει. Προφανώς δεν μπορώ να το σχολιάσω, αλλά εδώ η εστίαση είναι τώρα πολύ στο Grand Prix του Μπαχρέιν και στην επόμενη σεζόν και στην προσπάθεια να υπερασπιστούμε και τους δύο τίτλους μας”.
Ερωτηθείς αν λυπάται που η δίκη έγινε γνωστή, ο Horner αρνήθηκε και πάλι να σχολιάσει. “Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ στο Μπαχρέιν και με την ομάδα συγκεντρωμένος στην επερχόμενη σεζόν”, είπε.
Η Red Bull ανέφερε ότι η έκθεση της έρευνας θα παραμείνει εμπιστευτική.
Lammers και Doornbos: “Η αθώωση του Horner δεν έχει αντίκτυπο στην απόδοση του Verstappen
Μετά από μερικές ταραχώδεις εβδομάδες στη Formula 1, ήρθε σήμερα η είδηση ότι ο επικεφαλής της ομάδας Red Bull Racing, Christian Horner, απαλλάχθηκε από την κατηγορία της διασυνοριακής συμπεριφοράς. Τις τελευταίες εβδομάδες, η Red Bull, η ομάδα του Max Verstappen, διεξήγαγε εσωτερική έρευνα μετά από καταγγελία εναντίον του Horner.
Οι πρώην οδηγοί της Formula 1 Jan Lammers και Robert Doornbos δεν πιστεύουν ότι ο Verstappen έχει αποσπαστεί πολύ από την υπόθεση. Lammers: “Ο Horner είναι ο υπεύθυνος χάραξης πολιτικής και κατευθύνει τους ανθρώπους, αλλά δεν έχει να κάνει με τους ανθρώπους με τους οποίους πρέπει να συνεργαστεί άμεσα. Δεν νομίζω ότι ο Μαξ το αντιλαμβάνεται πολύ”.
Τα προβληματικά pit στην πίστα της Formula 1 του Μπαχρέιν γέμισαν με μπετόν
Τα ξεκολλημένα καλύμματα των pit που προκάλεσαν προβλήματα κατά τις ημέρες δοκιμών της Formula 1 στο Μπαχρέιν την περασμένη εβδομάδα δεν θα αποτελούν πλέον εμπόδιο κατά τη διάρκεια του αγώνα του Σαββάτου. Οι διοργανωτές γέμισαν τα pit με μπετόν. Έχουν επίσης πραγματοποιηθεί πρόσθετες εργασίες συγκόλλησης για να αποφευχθεί περαιτέρω ταλαιπωρία.
Η ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού FIA αναφέρει ότι έχουν πραγματοποιηθεί εργασίες γύρω από τις στροφές επτά και 11. Ο Charles Leclerc υπέστη ζημιές την περασμένη εβδομάδα, καθώς πέρασε πάνω από ένα χαλαρό κάλυμμα φρεατίου.
Τα περιστατικά θύμιζαν το περσινό γκραν πρι του Λας Βέγκας. Τότε ο Carlos Sainz πέρασε πάνω από ένα χαλαρό κάλυμμα φρεατίου κατά τη διάρκεια των πρώτων δοκιμών, προκαλώντας ζημιά στη Ferrari του. Αυτό τον ανάγκασε να αντικαταστήσει μέρη του μονοθεσίου του, γεγονός που του επέφερε ποινή 10 θέσεων στο grid.