WeLoveSports.grsΤροποποιήθηκε
Ο Max Verstappen μόλις έχασε την έκτη του pole position στη Formula 1. Ο Ολλανδός είναι εκπληκτικά δεύτερος πίσω από τον οδηγό της Mercedes Lewis Hamilton στο Grand Prix της Ουγγαρίας την Κυριακή. Βούτηξε 0,003 δευτερόλεπτα κάτω από τον χρόνο του Verstappen στα τελευταία μέτρα των προκριματικών.
Σημάδεψε την 104η pole position του Χάμιλτον. Η τελευταία φορά που επιτράπηκε στον Βρετανό επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να αφήσει την πρώτη θέση ήταν στη Σαουδική Αραβία το 2021.
Ο οδηγός της McLaren Λάντο Νόρις θα ξεκινήσει τρίτος στην Ουγγαρία αύριο.
“Νιώθω σαν το πρώτο”
«Ξέχασα πώς είναι αυτό», είπε ο Χάμιλτον στη συνέχεια. “Νομίζω ότι δεν πήρα ανάσα σε όλο τον γύρο. Μου κόπηκε τελείως η ανάσα. Πολύ ιδιαίτερο συναίσθημα, είναι σαν το πρώτο.”
Ήταν η ένατη φορά για τον Βρετανό που κατακτούσε την πρώτη θέση σε προκριματικά στην Ουγγαρία. “Μια πρώτη τριάδα στον αγώνα θα ήταν ωραίο. Ο Verstappen είναι το φαβορί, φαίνεται λίγο πιο γρήγορος. Αλλά ελπίζω ότι μπορώ να τον κρατήσω πίσω μου στην εκκίνηση και μετά θα κάνω ό,τι μπορώ για να υπερασπιστώ την ηγετική μου θέση.”
Ο Verstappen βγήκε από το αυτοκίνητό του απογοητευμένος και έδειξε ξεκάθαρα ότι δεν ήταν ευχαριστημένος με το αυτοκίνητό του. “Το αυτοκίνητο δεν ένιωθε καθόλου καλά σήμερα, ούτε το έκανε χθες. Δυσκολεύτηκα σε όλες τις συνεδρίες. Η ισορροπία ήταν κακή και το αυτοκίνητο πήγαινε παντού, οδηγούσα στον πάγο.”
“Αυτό είναι εξαιρετικά απογοητευτικό. Και δεν μιλάω για το αποτέλεσμα, αλλά για το μονοθέσιο. Αν κοιτάξετε τα αποτελέσματά μας αυτή τη σεζόν, είναι λίγο κάτω από το όριο. Αλλά αυτό μπορεί να συμβεί. Δεν μπορούμε να είμαστε πάντα τέλειοι.”
Δύσκολος γκρεμός
Όσο για τις πιθανότητές του για τον αγώνα, ο Verstappen πιστεύει ότι θα έχει μια δύσκολη δουλειά με τον Hamilton. “Δεν θα είναι εύκολο να κερδίσεις. Η Mercedes είναι γρήγορη στον αγώνα και τώρα είναι μπροστά. Δεν το έχουμε βιώσει ακόμα αυτό φέτος.”
Ο Daniel Ricciardo, αντικαθιστώντας τον Nyck de Vries που αποβλήθηκε αυτό το Σαββατοκύριακο, σημείωσε τον δέκατο τρίτο ταχύτερο χρόνο για τον AlphaTauri. Με αυτό, χτύπησε αμέσως τον συμπαίκτη του Yuki Tsunoda στην επιστροφή του, ο οποίος θα ξεκινήσει δέκατος έβδομος την Κυριακή.
Νέα ρύθμιση
Η πρόκριση στο Hungaroring κυριάρχησε κυρίως από ένα νέο στήσιμο γύρω από τη μάχη για τις θέσεις εκκίνησης. Οι οδηγοί έχουν έντεκα σετ ελαστικών αντί για τα συνηθισμένα δεκατρία. Αυτό για να μειώσει το φορτίο που πρέπει να μεταφερθεί προς ένα Σαββατοκύριακο GP.
Επιπλέον, οι οδηγοί έπρεπε να χρησιμοποιήσουν το σκληρό λευκό ελαστικό στην πρώτη συνεδρία κατά τη διάρκεια των προκριματικών, το κίτρινο ελαστικό στη δεύτερη συνεδρία και το γρήγορο κόκκινο ελαστικό στην τρίτη και καθοριστική περίοδο κατατακτήριων.
Προκάλεσε ταρακούνημα του γηπέδου κατά τη διάρκεια των συνεδριών. Για παράδειγμα, ο οδηγός της Alfa Romeo, Zhou Guanyu, ο οποίος δεν έχει κατακτήσει καλύτερη από τη δωδέκατη θέση σε προκριματικά αυτή τη σεζόν, ήταν ο ταχύτερος κατά την πρώτη περίοδο. Ο Verstappen ακολούθησε στα 0,175 δευτερόλεπτα.
Το μεγαλύτερο θύμα του Q1 ήταν ο George Russell. Ο Βρετανός πιλότος της Mercedes σημείωσε τον δέκατο όγδοο ταχύτερο χρόνο και στον τελευταίο του γύρο έπεσε ελάχιστα από το να ενταχθεί στην πρώτη δεκαπέντε και έτσι στη δεύτερη συνεδρία.
Ο Ricciardo έβλαψε αμέσως την πρώτη του προκριματική περίοδο μετά την επιστροφή του συμπαίκτη του Tsunoda προκρίνοντας την πρόκριση για τη δεύτερη περίοδο. Ο Τσουνόντα σημείωσε τον δέκατο έβδομο ταχύτερο χρόνο.
όρια πίστας
Οι οδηγοί αγωνίστηκαν πολύ με τα όρια της πίστας κατά τη διάρκεια των προκριματικών. Αρκετοί αναβάτες είχαν μειωμένο χρόνο για να ξεπεράσουν τα όρια της πίστας. Αυτό σήμαινε ότι ο Verstappen έπρεπε να αγωνιστεί ξανά στη δεύτερη συνεδρία, επειδή αφαιρέθηκε ο ταχύτερος χρόνος του.
Του χάρισε τον τρίτο ταχύτερο χρόνο πίσω από τον Lando Norris (McLaren) και τον Hamilton. Ο Carlos Sainz έγινε το παιδί του νομοσχεδίου. Ο οδηγός της Ferrari έχασε μόλις τον ενδέκατο ταχύτερο χρόνο, 0,002 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον αριθμό δέκα Fernando Alonso.
Στο Q3, ο Sergio Pérez, ο οποίος δεν ήταν παρών στην τελευταία προκριματική περίοδο στα τελευταία πέντε γκραν πρι, άνοιξε τη μπάλα. Ο χρόνος του βελτιώθηκε σύντομα από τον Norris και τον Alonso πριν ο Verstappen αποκαταστήσει την τάξη σχεδόν κατά τρία δέκατα κάτω από τον ταχύτερο τότε χρόνο.
Στην τελευταία προσπάθεια να σημειωθεί ένας γρήγορος χρόνος, φαινόταν από καιρό ότι ο Verstappen θα έπαιρνε την έκτη pole position του στη σειρά, αλλά στα τελευταία δευτερόλεπτα των προκριματικών ο Hamilton έπεσε 0,003 δευτερόλεπτα κάτω από τον χρόνο του Verstappen.