Ο Verstappen είναι επιφυλακτικός απέναντι στη Ferrari, αλλά ο Norris ξέρει καλύτερα: “Η Red Bull θα είναι εκεί

WeLoveSports.gr

  • Joost Smedema

    Συντάκτης της Φόρμουλα 1 στη Σουζούκα

  • Joost Smedema

    Συντάκτης της Φόρμουλα 1 στη Σουζούκα

Ο Μαξ Φερστάπεν βρίσκεται σε τροχιά για το 101ο του βάθρο στη Formula 1. Με ένα οικονομικό “όχι κακό, όχι κακό”, ολοκλήρωσε τις κατατακτήριες δοκιμές στις οποίες ο team mate του Sergio Pérez παραχώρησε μόλις 66 χιλιοστά. “Ήταν ακόμα αρκετά συναρπαστικό στο τέλος”, δήλωσε ο Verstappen, “ο τελευταίος μου γύρος δεν ήταν τέλειος”.

“Αν έχεις τη σωστή ισορροπία, μπορείς να τα δώσεις όλα στη Suzuka. Αυτό είναι ωραίο, αλλά ακούει στενά. Αν ζητήσεις λίγο παραπάνω από τα ελαστικά σου στον πρώτο τομέα, πρέπει να το πληρώσεις στο τέλος. Αυτό συνέβη στον τελευταίο μου γύρο, αλλά ήταν αρκετά καλό”.

“Θα ήθελα να είναι πάντα τέλεια, αλλά αυτό δεν είναι μέσα στα σχέδια. Ευτυχώς ήταν αρκετό για την pole”.

Έτσι, ο Verstappen φαίνεται να βρίσκεται καθ’ οδόν για την τρίτη συνεχόμενη νίκη του στην Ιαπωνία. Η νίκη στο GP του 2022 του χάρισε τον παγκόσμιο τίτλο και πέρυσι η ομάδα του εξασφάλισε τον τίτλο των κατασκευαστών στη Suzuka. Όμως ο οδηγός της Red Bull Racing κρατάει μικρό καλάθι. Δεν είναι ακόμη ικανοποιημένος με την ταχύτητα του μονοθεσίου στις προσομοιώσεις αγώνων, τις λεγόμενες ρυθμό αγώνα.

“Δεν είναι ακόμα αυτό που περίμενα από αυτό. Αυτό είναι ένα ερωτηματικό για αύριο. Στη Ferrari φαίνεται πιο άνετη, μόνο που δεν ήταν τόσο γρήγορη σε έναν γύρο”.

Ο Carlos Sainz ξεκινά τέταρτος την Κυριακή (στις 7), ο Charles Leclerc όγδοος. “Δεν μπορώ να κοιτάξω μέσα στο γκαράζ της Ferrari, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι είναι εκεί με τους ρυθμό αγώνα φάνηκε ανταγωνιστικός. Πρέπει να δούμε πώς θα εξελιχθεί στον αγώνα. Απλά δεν ήμουν τόσο ευχαριστημένος με την απόδοση του μονοθεσίου μας, τότε τα μονοθέσια των άλλων γρήγορα φαίνονται πολύ καλύτερα”.

‘Όχι άσχημα, αλλά όχι άνετα’

Λόγω του επίμονου ψιλόβροχου, οι οδηγοί μόλις και μετά βίας μπόρεσαν να κάνουν προσομοιώσεις αγώνα κατά τη διάρκεια της δεύτερης προπόνησης της Παρασκευής. Αυτές οι πληροφορίες έπρεπε τώρα να συγκεντρωθούν το πρωί του Σαββάτου κατά τη διάρκεια της τελευταίας προπόνησης πριν από τις κατατακτήριες δοκιμές.

“Έχω μια ιδέα για το τι πρέπει να εξετάσουμε και πώς να βελτιωθούμε. Κάναμε κάποια από αυτά μετά την τρίτη προπόνηση. Δεν είναι άσχημα, αλλά και πάλι δεν αισθάνομαι τόσο άνετα όσο νωρίτερα φέτος ή πέρυσι”.

Ο ομόσταυλος του Verstappen, ο Pérez, είχε την ίδια εμπειρία με τον Verstappen. “Ελπίζω ότι μετά από αυτές τις προσαρμογές αύριο θα είναι καλύτερα”, δήλωσε.

Πίσω από τους Verstappen και Pérez, ο Lando Norris θα εκκινήσει τρίτος την Κυριακή. Ακούει τους δύο οδηγούς της Red Bull να παραπονιούνται για την αγωνιστική ταχύτητα του μονοθεσίου τους, αλλά αντλεί λίγες ελπίδες από αυτό.

“Δεν έχουν οδηγήσει σχεδόν κανέναν κακό αγώνα τα τελευταία τέσσερα ή πέντε χρόνια. Αύριο θα είναι εκεί. Θα πρέπει να κοιτάξω στους καθρέφτες μου και να παλέψω με τα μονοθέσια πίσω μου”.

Κανένας οδηγός στην ιστορία της Φόρμουλα 1 δεν πέτυχε τόσους πολλούς τερματισμούς στο βάθρο χωρίς νίκη όσο ο Νόρις. Έχει τερματίσει επτά φορές δεύτερος και επτά φορές τρίτος στο βάθρο.

Ο οδηγός της McLaren δεν τρέφει πολλές ψευδαισθήσεις. Όταν τον ρωτούν τι μπορεί να κάνει απέναντι στις Red Bulls, ακολουθεί ένα χαμογελαστό χαμόγελο. “Δεν ξέρω, δεν μπορείς να κάνεις πολλά εναντίον τους”, είπε.

“Ξεκινώντας καλά, πέρυσι μπήκα στην πρώτη στροφή δίπλα στον Max. Ελπίζω να μπορέσω να το ξανακάνω αυτό. Ρεαλιστικά, η διαφορά είναι πολύ μεγάλη για να τους αμφισβητήσω πραγματικά”.