Ο Verstappen ολοκληρώνει τις δοκιμές της F1 με τέταρτο χρόνο, αλλά δεν τρέχει με μαλακή γόμα

WeLoveSports.grΤροποποιημένο

Ο Max Verstappen ολοκλήρωσε την εβδομάδα δοκιμών της Formula 1 στο Μπαχρέιν με τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο. Από τους έξι ταχύτερους οδηγούς, ο Verstappen ήταν ο μόνος που δεν έκανε γρήγορο γύρο στη μαλακή γόμα. Με τη μεσαία γόμα, ήταν τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός από τον Charles Leclerc, ο οποίος οδήγησε με νέα και πιο μαλακά ελαστικά.

Οι χρόνοι γύρου δεν λένε πολλά στις ημέρες δοκιμών ούτως ή άλλως. Ο καθένας οδηγεί με διαφορετικά ελαστικά, με διαφορετικές ποσότητες καυσίμου και με διαφορετικό στόχο για μια διαδρομή. Πολλοί οδηγοί έκαναν τα λεγόμενα “long runs” το απόγευμα της Παρασκευής, ή με άλλα λόγια: μια προσομοίωση συνθηκών αγώνα, όπου πρέπει να οδηγήσεις περισσότερο με ένα σετ ελαστικών. Πίσω από τον Leclerc (Ferrari), ο George Russell (Mercedes) και ο Zhou Guanyu (Sauber) κατέγραψαν τον δεύτερο και τον τρίτο χρόνο.

Συνολικά, ο Verstappen και ο ομόσταυλός του Sergio Pérez οδήγησαν 119 γύρους. Ο Leclerc και ο Carlos Sainz οδήγησαν 145 για λογαριασμό της Ferrari. Οι οδηγοί της Haas Kevin Magnussen και Nico Hülkenberg οδήγησαν μαζί τους περισσότερους γύρους (169).

Ο Verstappen είναι “αρκετά θετικός

Η καθαρή ταχύτητα δεν ήταν το μέλημα του Verstappen, εξήγησε μετά τις δοκιμές. “Επικεντρωνόμαστε στο να μάθουμε να καταλαβαίνουμε το αυτοκίνητο, όχι στους χρόνους γύρου. Είμαι αρκετά θετικός σε αυτό σήμερα”.

Το ποιος θα τον δυσκολέψει φέτος είναι μια ανησυχία για αργότερα. “Δεν με απασχολούν πραγματικά οι ανταγωνιστές αυτή τη στιγμή, πρέπει πραγματικά να επικεντρωθείς στον εαυτό σου”, είπε.

Χαλαρό κάλυμμα φρεατίου και πάλι

Η πρωινή συνεδρίαση διακόπηκε και πάλι λόγω ενός χαλαρού καλύμματος φρεατίου. Όπως και την Πέμπτη, το κομμάτι λύθηκε στην είσοδο της στροφής 11.

Μετά από ένα διάλειμμα άνω της μιας ώρας, η συνεδρίαση συνεχίστηκε. Το μεσημεριανό διάλειμμα καταργήθηκε, δίνοντας σε όλες τις ομάδες την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα πάντα με τα αυτοκίνητά τους.

Την Πέμπτη, η πρωινή περίοδος διακόπηκε επίσης νωρίς για να επισκευαστεί το κάλυμμα του φρεατίου, αφού ο Charles Leclerc πέρασε από πάνω του με τη Ferrari του. Αυτό προκάλεσε ζημιά στο Scuderia, και η ομάδα έπρεπε να αλλάξει το πάτωμα.

Το πρωί της Παρασκευής, στην τελευταία ημέρα δοκιμών πριν από την έναρξη της σεζόν της Formula 1 την επόμενη εβδομάδα στην ίδια πίστα, ήταν ο Sergio Pérez που πέρασε πάνω από το δεξί κράσπεδο μπαίνοντας στη στροφή 11, οπότε και το καπάκι των πιτ αμάξων έφυγε.

Δεν είναι ωραίο

Σύμφωνα με τον Verstappen, αυτό ήταν συνέπεια της σημερινής γενιάς μονοθεσίων, τα οποία δημιουργούν μεγάλη πίεση προς τα κάτω μέσω του δαπέδου. “Σε αυτά τα μονοθέσια με το φαινόμενο του εδάφους, αυτό συμβαίνει μερικές φορές. Δεν μπορεί να βλάψει να ελέγχεις τα πάντα περισσότερο και καλύτερα, ειδικά αν πας σε μια πίστα όπου υπάρχει λίγη οδήγηση. Δεν είναι ωραίο να συμβαίνει αυτό”.

Ούτε ο Leclerc ήταν ευχαριστημένος από το περιστατικό. “Τέτοια πράγματα δεν θα έπρεπε να συμβαίνουν πραγματικά. Μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνο και μπορεί να πάει στραβά ή να προκαλέσει ζημιά”.