Τέσσερις αγώνες αλήθειας για τον αγώνα του De Vries: «Πρέπει να αρχίσει να παίζει τώρα»

WeLoveSports.grs

Μοιράζεται το κόκκινο φανάρι με τον οδηγό της Williams, Logan Sargeant και είναι μέχρι στιγμής η μεγαλύτερη απογοήτευση στον αρχικό τομέα αυτή τη σεζόν: ο Nyck de Vries περνάει δύσκολα στην πρώτη του χρονιά στη Formula 1.

Η θλιβερή ισορροπία μετά από οκτώ γκραν πρι: μηδέν πόντοι, περιστροφές, γλιστρήματα και πολύ αργοί χρόνοι γύρου. Ο Ιούλιος θα είναι ο μήνας της αλήθειας για τον 28χρονο Φριζ. Ο De Vries παίρνει τέσσερις αγώνες από την ομάδα του AlphaTauri για να αποδείξει ότι ανήκει στη Formula 1.

Το άμεσο αντικείμενο σερβίρει δοκιμασμένα μονοπάτια στην Αυστρία, όπου είναι το ένατο GP της σεζόν αυτό το Σαββατοκύριακο. “Είμαι αρκετά ώριμος για να ξέρω πώς λειτουργεί αυτός ο κόσμος. Ξέρω ότι δεν έχω αποδώσει αρκετά καλά και δεν είμαι ικανοποιημένος, αλλά οι δυνατότητες υπάρχουν. Απλώς πρέπει να μπει στη θέση του.”

De Vries: “Κάντε υπομονή και μείνετε υπομονετικοί. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας. Μην το πιέζετε, γιατί τότε τα πράγματα θα πάνε στραβά. Εστιάστε στα πράγματα που μπορώ να επηρεάσω και συνεχίστε στο επιλεγμένο μονοπάτι. Βελτιστοποιήστε αυτά που έχουμε και κερδίστε πόντους.”

Σύμφωνα με τον De Vries, αυτή είναι η συνταγή για καλύτερες στιγμές. Στα χαρτιά φαίνεται λογικό και εφικτό. Η πρακτική αποδεικνύεται πεισματική. Μετά από μια απογοητευτική πρόκριση ξεκινά τον αγώνα από την τελευταία θέση.

Ο κριτικός Μάρκο

Ο De Vries ήταν ήδη κάτω από μεγεθυντικό φακό λόγω κακής απόδοσης, αλλά πρόσφατα δέχθηκε κριτική από μια απροσδόκητη γωνία. Το αφεντικό της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο, το χλεύασε σε ένα podcast. Ο Αυστριακός, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για τη σύλληψη του De Vries, ξέσπασε σε γέλια για μια διαφορά απόψεων με τον προϊστάμενο της ομάδας του Max Verstappen, Christian Horner. “Ο Κρίστιαν δεν ήθελε τον Νικ, εγώ. Προς το παρόν φαίνεται ότι είχε δίκιο.”

“Ο Δρ Μάρκο θα το εκτιμούσε εάν μπορούσα να δείξω εδώ ότι έκανε τη σωστή επιλογή. Αυτό είναι το μόνο που μπορώ να πω και να κάνω. Κάνω το καλύτερό μου και δεν έχω όρεξη να ανταποκριθώ σε όλους τους θορύβους”, απαντά ο De Vries στην κριτική. από μέσα.

Ακολουθεί μια αμήχανη στιγμή: ενώ εξηγεί τη σύγκρουσή του με τον Kevin Magnussen στο Grand Prix του Καναδά πριν από δύο εβδομάδες σε μια συνέντευξη Τύπου, ο σκηνοθέτης φέρνει στο μυαλό του τις εικόνες στην οθόνη σε μια στιγμή. Το AlphaTauri και το Haas χτυπιούνται μεταξύ τους και χάνουν τη σειρά.

«Ωραία, μια επανάληψη εμένα και του Κέβιν!» Στωικά, ο De Vries συνεχίζει. “Δεν τα πήγα καλά στον Καναδά. Πρέπει να είναι καλύτερα, αλλά τα κενά στη μέση είναι τόσο οριακά που βρίσκεσαι αμέσως στο λάθος πόδι με ένα μικρό λάθος. Αυτή είναι η διαφορά μεταξύ του να τερματίσεις ενδέκατος ή εικοστός. Αυτό είναι το πόσο ανταγωνιστικό είναι.”

Παρά τον αντίθετο άνεμο, ο Φριζιανός οδηγός παραμένει ευδιάθετος. “Θα γίνουν τώρα τέσσερις αγώνες σε πίστες που γνωρίζω: Silverstone, το Hungaroring, το Spa-Francorchamps και επίσης ο εντός έδρας αγώνας εδώ στο Red Bull Ring. Βοηθάει αν γνωρίζεις καλά μια πίστα. Αυτό δίνει αυτοπεποίθηση για να σπρώξεις αμέσως. Τέσσερις γιατροί σε πέντε εβδομάδες: μια καλή στιγμή έρχεται».

Εκτελέστε τώρα

Ο De Vries επομένως δεν κρεμάει το κεφάλι του, αλλά είναι σαφές ότι οι επόμενες εβδομάδες θα είναι καθοριστικές για το μέλλον του στη Formula 1. Η ηγεσία της αγωνιστικής του ομάδας δεν μπορεί πλέον να τον κρατήσει μακριά από τον άνεμο.

«Περιμέναμε περισσότερα από τον Nyck», λέει το αφεντικό της ομάδας Franz Tost. “Απλώς υπολείπεται σε πολλά μέτωπα. Αν χάσεις ένα κλάσμα του δέκατου σε κάθε γωνία, αυτό δεν φαίνεται πολύ. Αλλά αν το κάνεις αυτό σε όλες τις γωνίες, πηγαίνει γρήγορα. Μετά χάνεις ένα δευτερόλεπτο. Ο Nyck έχει για να πάω τώρα την απόδοση. Ελπίζω ότι αυτό θα λειτουργήσει.”

Ο Τοστ, ο οποίος δήλωσε στην αρχή της φετινής σεζόν ότι ο Ντε Βρις θα είναι άμεσα ανταγωνιστικός λόγω της ευρείας εμπειρίας του, τονίζει ότι θα κάνει λίγη υπομονή παραπάνω. “Η Formula 1 είναι δύσκολη για τους αρχάριους. Γι’ αυτό εξακολουθώ να τον υποστηρίζω. Ένας πρώτος χρόνος πρέπει να μάθει τα πάντα και πίστες όπως η Μελβούρνη, η Τζέντα και το Μαϊάμι ήταν καινούργια στον Nyck.”

«Οι πρωτοεμφανιζόμενοι γνωρίζουν τις γωνίες, αλλά όχι τις συνθήκες», συνεχίζει ο Τοστ. “Η θερμοκρασία της ασφάλτου, ο άνεμος, η επίδραση που έχει στο φρενάρισμα. Δεν είναι εύκολο. Γι’ αυτό λέω πάντα ότι χρειάζονται τρεις σεζόν για να το καταφέρουν. Ο Nyck κάνει πρόοδο, αλλά χρειάζεται χρόνο .”

«Άλλη λύση»

Το βασικό ερώτημα είναι αν θα έχει αυτόν τον χρόνο. Ο De Vries αποφεύγει ερωτήσεις σχετικά με την επισφαλή θέση του. “Εάν έχω εγγυήσεις ότι θα τελειώσω αυτή τη σεζόν; Πραγματικά δεν πρόκειται να σας δώσω καμία πληροφορία για τις συμβατικές μου συμφωνίες με τη Red Bull. Δεν μπορώ να το σχολιάσω λεπτομερώς.”

Οι έρευνες με τη διοίκηση της ομάδας δείχνουν ότι ο Alpha Tauri μπορεί να επέμβει σκληρά βραχυπρόθεσμα.

“Τελικά όλα είναι θέμα απόδοσης. Οι επόμενες εβδομάδες είναι ζωτικής σημασίας για τον Nyck”, παραδέχεται ο Tost. “Αν δεν τον δούμε να ανταποκρίνεται σε αυτό, πρέπει να αναζητήσουμε άλλη λύση. Η F1 είναι ένας δύσκολος κόσμος. Σχόλια όπως του Χέλμουτ Μάρκο είναι μέρος αυτού. Οι οδηγοί πρέπει να ζήσουν με αυτό και να μπορούν να αντιμετωπίσουν αυτήν την πίεση . Διαφορετικά είναι ακατάλληλα».