‘Kunnen vanaf nu weer elke race winnen’

WeLoveSports.gr

  • Louis Dekker

    verslaggever Formule 1

  • Louis Dekker

    verslaggever Formule 1

Een vormdip. Een deukje op het blazoen, but ook niet meer dan dat. Η Red Bull Racing έφυγε από τη Σιγκαπούρη για την αναβάθμιση και τελειοποίηση του νέου RB19-βαγονιού με το plank mis.

Voor het eerst dit seizoen werd de Formule 1-renstal van Max Verstappen en Sergio Pérez veroordeeld tot een bijrol, maar de pikorde lijkt al hersteld: all wijst erop dat de uitglijder van de Bulls eenmalig is.

“Είμαστε εδώ πολύ καλύτερα από την εκκίνηση απ’ ό,τι στη Σιγκαπούρη”, δήλωσε ο Pérez κατά την προηγούμενη ημέρα προπόνησης στην Ιαπωνία, όπου τη Δευτέρα διεξάγεται το κορυφαίο grand prix της διοργάνωσης. “Είναι πολύ καλά. Ξεκινάμε με το αυτοκίνητο και ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε με την αλλαγή. Νομίζω ότι είμαστε πολύ καλοί, τόσο στην ποιότητα όσο και στον αγώνα.”

Επίσης, ο Verstappen έμεινε άοπλος στο cockpit του. “Αυτό είναι πολύ καλό. Το αυτοκίνητο έφυγε από την τελευταία στροφή πολύ γρήγορα. Έχω επαληθεύσει και νομίζω ότι είμαστε πολύ καλά για να μείνουμε, αλλά δεν είχα άλλα πράγματα να κάνω. Vloeiende banen met snelle bochten liggen ons veel beter dan stratencircuits.”

Verstappen en zijn Mexicaanse stalgenoot kunnen Red Bull Racing dit weekend aan titelprolongatie bij de constructeurs helpen. “Αυτό είναι υπέροχο, όταν εμείς οι άνδρες της Honda εδώ στο δικό μας σπίτι μπορούμε να πάρουμε ένα δώρο”, είπε ο 25χρονος Ολλανδός που είναι ο ίδιος ο μηχανοδηγός. “Κάνουμε μια πολύ σπάνια χρονιά. Αυτό είναι υπέροχο. Έτσι, όλοι όσοι μας γνωρίζουν, μπορούν να είναι πολύ προσεκτικοί”.

Sneertje naar Wolff

Ο teambaas Christian Horner κάνει τα πάντα για τις γιορτές. “Θέλουμε φυσικά να παρατείνουμε την πορεία μας με τα δύο παγκόσμια πρωταθλήματα. Ο Max πρέπει να κάνει ακόμα έναν αγώνα, αλλά εμείς έχουμε αυτό το Σαββατοκύριακο ως ομάδα στο χέρι μας και κάνουμε τα πάντα για να πετύχουμε την επιτυχία μας εδώ. Ζητάμε συγγνώμη. Αυτό είναι το μόνο που χρειαζόμαστε ως ομάδα. Η Σιγκαπούρη θα τα καταφέρει όλα. Πώς θα το κάνουμε αυτό;”

“Hoewel geen hond tegenwoordig nog naar Wikipedia schijn te kijken is het toch een leuk statistiekje”, σημειώνει ο teamleider της Red Bull. Horner can het niet laten- een vers sneertje richting aartsrivaal Toto Wolff (Mercedes), die na de tiende zege op rij Verstappens imposante record bagatelliseerde en degradeerde tot een onbeduidende voetnoot op het digitale scorebord.

Οι στατιστικές της ομάδας του Χόρνερ είναι ξεκάθαρες. Οι Verstappen και Pérez κέρδισαν τα 17 από τα 22 grand prix. “Destijds dachten we dat dat bijna niet te evenaren was”, blikt Horner terug. “We hebben het groots gevierd, beseffend dat we zo’n seizoen waarschijnlijk nooit meer zouden meemaken”.

Het liep anders. Η Red Bull Racing έτρεξε αυτή τη χρονιά σε 14 από τα 15 GP. Η ομάδα του Χόρνερ είναι τα επόμενα 25 αγωνιστικά σαββατοκύριακα σε δύο εβδομάδες.

“De koek is nog niet op”, δήλωσε ο Verstappen. “Νομίζω ότι από τώρα μπορούμε να κερδίσουμε έναν ακόμη αγώνα. Η Σιγκαπούρη ήταν ένα uitschieter naar beneden και από τη νέα πίστα στο Λας Βέγκας μάθαμε πολλά, αλλά αυτό είναι για τον καθένα δικό του”.

Ο Verstappen είναι εν τω μεταξύ συνηθισμένος στην κυριαρχία, αλλά όχι μόνο μπορεί να μιλήσει για τη μεγάλη αντοχή ομάδων όπως η Ferrari και η Mercedes. “Αυτό δεν το είχε συζητήσει κανείς στο paddock. Εμείς δεν το κάναμε. Νομίζαμε ότι όλα αυτά θα γίνονταν πολύ γρήγορα. Αυτό ήταν πραγματικά μια μεγάλη αναστάτωση στα προηγούμενα αγωνιστικά σαββατοκύριακα. Δεν ήξερα τι ήθελα να κάνω”.

Η McLaren για την πρώτη συναυλία

Het Suzuka-weekend mag dan vlekkeloos and veelbelovend zijn begonnen, Verstappen wil niet te vroeg juichen. “Σε εμάς η εστίαση είναι στο να μετακινηθούμε προς το 2024. Το αυτοκίνητο δεν θα είναι πιο εύκολο, αν οι άλλες ομάδες δεν έχουν συναντήσει ποτέ καινούργιες ιδέες. Είναι λοιπόν λογικό να είναι μικρότερη η απόσταση”.

De voornaamste kaper op de kust in Japan? “Έχουμε την McLaren στο δρόμο. Norris en Piastri gaan ons uitdagen”, δήλωσε ο Verstappen αποφασισμένος. “Το αυτοκίνητό τους έχει μεγάλες αναβαθμίσεις και είναι τόσο καλά σε μικρές πίστες, όπως αυτή. Πήγαινε όμως στο Silverstone και στο Spa: εκεί ήταν πολύ άσχημα, όσον αφορά την ποιότητα. Η McLaren είχε μια κακή εκκίνηση, αλλά η πορεία της είναι αδιανόητη”.