Sainz και Ferrari ταχύτεροι μετά την αλλαγή δαπέδου, ο Verstappen εκτός δράσης

WeLoveSports.gr

Ο Carlos Sainz σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη ημέρα δοκιμών της Formula 1 στο Μπαχρέιν. Ο Ισπανός της Ferrari ήταν σχεδόν εξίσου γρήγορος με τον χρόνο που ήταν αρκετός για την pole position στις κατατακτήριες δοκιμές πέρυσι, αλλά οι χρόνοι γύρου λένε λίγα πράγματα στις ημέρες δοκιμών.

Επιπλέον, ο Sainz έτρεξε τον γύρο του με τη λεγόμενη γόμα C4, μία από τις πιο μαλακές γόμες που διαθέτει η Pirelli. Κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού Σαββατοκύριακου της επόμενης εβδομάδας, οι ομάδες θα χρησιμοποιήσουν μόνο τους τρεις σκληρότερους τύπους ελαστικών. Παρά την αλλαγή δαπέδου, η οποία ήταν απαραίτητη επειδή ο Charles Leclerc είχε περάσει πάνω από ένα χαλαρό κάλυμμα φρεατίου το πρωί, οι Sainz και Leclerc συνδυάστηκαν σε 138 γύρους.

Ο Lewis Hamilton (Mercedes) οδήγησε όλη την Πέμπτη και κατέγραψε 123 γύρους.

Μικρά προβλήματα

Ήταν μια λογική αλλά όχι απροβλημάτιστη μέρα για την Red Bull Racing. Ο Sergio Pérez αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα το πρωί και το απόγευμα γύρισε σιγά σιγά στα pits. Και οι δύο βλάβες μπόρεσαν να διορθωθούν γρήγορα και παρόλα αυτά κατέληξε σε 129 γύρους.

Ο Μεξικανός σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο.

Αρχικά ο Max Verstappen έπρεπε να λογοδοτήσει στην απογευματινή περίοδο, αλλά λόγω της συντομότερης πρωινής περιόδου λόγω του χαλαρού καλύμματος του φρεατίου, αποφασίστηκε να δοθεί στον Pérez όλη η μέρα. Αύριο το απόγευμα, ο Verstappen θα οδηγήσει ξανά την RB20.

Η πρωινή περίοδος της δεύτερης ημέρας δοκιμών της Formula 1 στο Μπαχρέιν βυθίστηκε σε μεγάλο βαθμό από προβλήματα με ένα χαλαρό κάλυμμα φρεατίου.

Μέρος ενός καλύμματος φρεατίου στο κράσπεδο της στροφής 11 αποκολλήθηκε αφού ο οδηγός της Ferrari Charles Leclerc πέρασε από πάνω του. Το δάπεδο της Ferrari υπέστη ζημιά και πρέπει να αντικατασταθεί. Αφού ο Leclerc πέρασε από πάνω του, ο Lewis Hamilton χτύπησε επίσης το κάλυμμα του φρεατίου.

Στη συνέχεια, η πρωινή περίοδος τερματίστηκε νωρίς για τις επισκευές της πίστας.

Πέρυσι στο Λας Βέγκας, η Ferrari του Carlos Sainz υπέστη ζημιά από ένα αποκολλημένο κάλυμμα φρεατίου και η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών ακυρώθηκε για να επανελεγχθεί ολόκληρη η πίστα.

Ο Fernando Alonso επέκρινε την οργάνωση. Πιστεύει ότι στους οδηγούς δίνεται πολύ λίγος χρόνος για να δοκιμάσουν τα μονοθέσιά τους πριν από τη νέα σεζόν. Ο Ισπανός οδηγός της Aston Martin χαρακτήρισε τις μιάμιση ημέρα ανά οδηγό “γελοία” λίγες.

“Μιλάμε για το πιο προηγμένο άθλημα στον κόσμο με ετήσιο προϋπολογισμό 200 εκατομμυρίων ευρώ. Τότε είναι ακατανόητο ότι ένας οδηγός έχει μόνο μιάμιση μέρα για να προετοιμαστεί για το πρωτάθλημα”, δήλωσε ο 42χρονος οδηγός στις ημέρες δοκιμών στο Μπαχρέιν.