Royal Caribbean Groupπου είναι η μητρική εταιρεία της Royal Caribbean και της Celebrity Cruises, εξετάζει την ιδέα της συγχώνευσης των δραστηριοτήτων της στο πλαίσιο ενός ενιαίου προγράμματος επιβράβευσης.
Η περίοδος κέρδους του Blue Chip Club παρατάθηκε, αλλά γιατί;
Ως έχει, η Royal Caribbean Cruises επιτρέπει στους επισκέπτες της να συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανταμοιβών Club Royale, αλλά αν μεταβείτε στη Celebrity Cruises, θα ενσωματωθείτε στο Blue Chip Club.
Αυτό σημαίνει μια χαμένη ευκαιρία για τους καταναλωτές που κατά τα άλλα ήταν πολύ ευχαριστημένοι με την εμπειρία που έλαβαν και στις δύο κρουαζιέρες, συμπεριλαμβανομένων των καζίνο επί του πλοίου με κουλοχέρηδες και επιτραπέζια παιχνίδια, καθώς και των χώρων μη καπνιζόντων.
Η επέκταση του προγράμματος Blue Chip Club θα μπορούσε να είναι σημάδι μιας γρήγορης απόφασης του μητρικού ομίλου να εισακούσει το κάλεσμα των πελατών του και να προχωρήσει μπροστά αποφασίζοντας να συγχωνεύσει τα δύο προγράμματα επιβράβευσης ή τουλάχιστον να τα συνδέσει, ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να τα απολαμβάνουν ελεύθερα καθώς μετακινούνται από τη μία κρουαζιέρα στην άλλη.
Η Royal Caribbean έχει ήδη ανακοινώσει την πρόθεσή της να επεκτείνει και να αναπτύξει τα καζίνο της, θεωρώντας τα σημαντικό μέρος της συνολικής εμπειρίας και έναν καλό τρόπο για να προσελκύσει νέους πελάτες, να επαναδραστηριοποιήσει τους αδρανείς και να συνεχίσει να αποτελεί μια καλή επιλογή ψυχαγωγίας.
Οι βασικές αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν την επέκταση του χώρου των τυχερών παιχνιδιών, αλλά και την προσθήκη προοδευτικών τζάκποτ, τα οποία είναι όλη η μόδα με τους παίκτες να μπαίνουν στον πειρασμό από την προοπτική να αποδράσουν σε μια κρουαζιέρα όπου μπορούν να δοκιμάσουν την τύχη τους στο προοδευτικό τζάκποτ.
Η ώρα για τη συγχώνευση των προγραμμάτων επιβράβευσης μπορεί τελικά να έχει έρθει
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, διότι τα προγράμματα επιβράβευσης έχουν αποκτήσει μεγάλη σημασία λόγω του αυξημένου ενδιαφέροντος για τις κρουαζιέρες του ομίλου και η συγχώνευση των δύο θα ήταν μια έξυπνη επιχειρηματική κίνηση, ακόμη και αν, εκ πρώτης όψεως, και τα δύο εμπορικά σήματα θέλουν να διατηρήσουν την αυτονομία και την ανεξαρτησία τους.
Ωστόσο, ο εσωτερικός τους ανταγωνισμός δεν θα πρέπει να βλάψει κανένα από τα δύο μέρη, καθώς οι καταναλωτές θα μπορούν απλώς να χρησιμοποιούν ελεύθερα τους πόντους επιβράβευσης, ενισχύοντας περαιτέρω την αφοσίωση στις μάρκες και προσελκύοντας την προσοχή στον αυξανόμενο τομέα των τυχερών παιχνιδιών καζίνο επί τόπου.
Αν και είναι εικασία σε αυτό το σημείο, η παράταση της περιόδου κατοχύρωσης των πόντων του Blue Chip Club θα μπορούσε να αποτελέσει έναν τρόπο μεταφοράς των πόντων σε ένα συγχωνευμένο πρόγραμμα στο μέλλον, ενισχύοντας περαιτέρω την αφοσίωση στο εμπορικό σήμα.