Η ζωντανή εκπομπή ρουλέτας του PlayOJO μεταδίδεται από το Channel 5 στο Ηνωμένο Βασίλειο

Ο ηγέτης στα online καζίνο, PlayOJOανακοίνωσε την κυκλοφορία ενός νέου αποκλειστικού παιχνιδιού Ρουλέτα ζωντανά στην τηλεόραση στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η PlayOJO αποκάλυψε ότι η ζωντανή εκπομπή του καζίνο έκανε το ντεμπούτο της στο Channel 5 νωρίτερα αυτό το μήνα, προσφέροντας στους τηλεθεατές μια μοναδική ευκαιρία να λάβουν μέρος στην εκπομπή ζωντανή δράση μέσω του ζωντανού τραπεζιού ρουλέτας. Οι νικητές που θα λάβουν μέρος στο νέο live show του καζίνο θα μπορούν να δουν τα ονόματά τους στην τηλεόραση, αποκαλύπτει ο ηγέτης του online καζίνο.

Η εκπομπή φιλοξενείται από διάσημες προσωπικότητες της τηλεόρασης, μεταξύ των οποίων. David ButlerDavid Butler, ο διάσημος τηλεοπτικός παρουσιαστής της ΠΑΕ Παρί Σεν Ζερμέν, καθώς και ο πρωταγωνιστής του μιούζικαλ Bat out of Hell στο West End, Kellie Gnauk. Η νέα ζωντανή εκπομπή καζίνο μεταδίδεται κάθε βράδυ μεταξύ 1:00 και 3:00 π.μ.Το PlayOJO αποκαλύπτει.

Για να παρουσιάσει το νέο live show καζίνο, η εταιρεία συνεργάστηκε με την All Response Mediaτο γνωστό πρακτορείο μέσων ενημέρωσης με έδρα το Λονδίνο. Το Channel 5 συνεργάστηκε επίσης με την FruitSaladτη γνωστή γαλλική εταιρεία παραγωγής τηλεοπτικών εκπομπών, για να βοηθήσει στην υλοποίηση της νέας εκπομπής. Σύμφωνα με την PlayOJO, το τραπέζι ζωντανής ρουλέτας για τη νέα εκπομπή παρέχεται από την Pragmatic Live.

Η εμπορική έκθεση υποστηρίζει την ανάπτυξη της μάρκας

Andrew Steddyεπικεφαλής του παγκόσμιου μάρκετινγκ προϊόντων της PlayOJO, αποκάλυψε ότι ένας από τους βασικούς στόχους της εταιρείας φέτος είναι να να αναπτυχθεί στον τομέα των online τυχερών παιχνιδιών, αποτελώντας τον προμηθευτή επιλογής για τους πελάτες που αναζητούν εμπειρίες live καζίνο.. Πρόσθεσε ότι οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν ότι τα παιχνίδια καζίνο και το ζωντανό σόου της γίνονται καλά δεκτά από μεγάλο αριθμό παικτών. ευρύ φάσμα παικτών. Τέλος, ο Steddy εξήγησε: “Αυτό είναι άλλο ένα σπουδαίο έργο από την ομάδα PlayOJO και θα ήθελα να ευχαριστήσω την FruitSalad και την Pragmatic Play για τη δημιουργία της εκπομπής και του παιχνιδιού Live, καθώς και την All Response Media και το Channel 5 για τη δουλειά τους στη δημιουργία της ευκαιρίας και της συμφωνίας.

Ένας από τους κύριους στόχους φέτος ήταν να αυξηθεί το προφίλ των παιχνιδιών καζίνο και των ζωντανών παραστάσεων στο PlayOJO και να γίνει η πρώτη επιλογή για τους παίκτες που αναζητούν μια online εμπειρία live καζίνο.

Andrew Steddy, παγκόσμιος διευθυντής μάρκετινγκ προϊόντων στην PlayOJO

Το λανσάρισμα της νέας τηλεοπτικής εκπομπής live καζίνο ακολουθεί μια νέα καμπάνια μάρκετινγκ που ξεκίνησε η PlayOJO για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Τον περασμένο Ιούλιο, η εταιρεία ξεκίνησε την εκστρατεία μάρκετινγκ για το online καζίνο στο Ηνωμένο Βασίλειο. νέα καμπάνια μάρκετινγκ Ένα νέο τηλεοπτικό σποτ από την PlayOJO στο πλαίσιο της εκστρατείας που στοχεύει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας των προϊόντων live καζίνο και τηλεοπτικών τυχερών παιχνιδιών της.