Η κορυφαία εταιρεία στοιχημάτων και τυχερών παιχνιδιών στον κόσμο, Betfredανακοίνωσε τη δημιουργία ενός την παρουσίαση της πρώτης χριστουγεννιάτικης διαφήμισής τηςη οποία προωθεί ένα ειδικό πρόγραμμα εορταστική κλήρωση. Η νέα διαφήμιση δημοσιεύτηκε τη Δευτέρα και προωθεί την ειδική προσφορά της Betfred. διακοπές £ 5 εκατομμύρια (6,2 εκατομμύρια δολάρια) δώρο. Τελικά, η καμπάνια στοχεύει να κάνει πέντε πελάτες της Betfred εκατομμυριούχους αυτά τα Χριστούγεννα.
Για τη δημιουργία της νέας διαφήμισης, η Betfred συνεργάστηκε με το κορυφαίο πρακτορείο δημιουργίας και παραγωγής, Zút. Όπως είναι αναμενόμενο, η διαφήμιση παρουσιάζει την δημοφιλές χριστουγεννιάτικο τραγούδι “Let it Snow”, το οποίο αφηγείται την ιστορία διαφορετικών ανθρώπων που όλοι κάνουν την ίδια ερώτηση: “Θα χιονίσει αυτά τα Χριστούγεννα;”.
Αν και η νέα διαφήμιση κυκλοφόρησε τη Δευτέρα, η προσφορά είναι διαθέσιμη από τις 10 Νοεμβρίου 2023. Οι φίλοι των σπορ, οι παίκτες και οι παίκτες του διαδικτυακού τζόγου που θέλουν να λάβουν μέρος θα έχουν προθεσμία μέχρι τις 24 Δεκεμβρίου 2023 για να το πράξουν, για να συμμετάσχετε στην κλήρωση. Πρόσθετες συμμετοχές, έως 100 ανά άτομομπορεί να ασφαλιστεί για για κάθε στοίχημα άνω των £1 που τοποθετείται στο Betfred.com.
Το νέο εορταστικό δώρο της Betfred θα μετατρέψει πέντε πελάτες σε εκατομμυριούχους αυτά τα Χριστούγεννα. χιόνι την ημέρα των Χριστουγέννων. Η εορταστική προωθητική ενέργεια της εταιρείας θα δώσει πέντε βραβεία, 1 εκατομμύριο λίρες (1,2 εκατομμύρια δολάρια) το καθένα, εάν ο μετεωρολογικός σταθμός στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου καλυφθεί από χιόνι την ημέρα των Χριστουγέννων. 25 Δεκεμβρίου 2023, στις 9 π.μ. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι νικητές της ειδικής εορταστικής προσφοράς θα επιλεγούν και θα ειδοποιηθούν στις 14 Ιανουαρίου 2024.
Η εορταστική κλήρωση φέρνει ενθουσιασμό στη Zút, Betfred
Matt Thompsonδημιουργικός διευθυντής της Zút, εξήγησε ότι η εταιρεία ήθελε να δημιουργήσει μια ιδιαίτερη καμπάνια που θα χαμογελούσε στα πρόσωπα των ανθρώπων, ακριβώς την κατάλληλη στιγμή για την εορταστική περίοδο. Εξήγησε ότι η πρώτη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Betfred περιείχε ένα δημοφιλές soundtrack και ανθρώπους που φορούσαν πολύχρωμα κοστούμια, υπογραμμίζοντας τη χαρά και την καλή διάθεση που φέρνουν οι γιορτές..
Ο Thompson πρόσθεσε ότι η διαφήμιση ήταν το αποτέλεσμα μιας συλλογικής προσπάθειας. “Συνεργαζόμασταν στενά με την ομάδα της Betfred σε κάθε στάδιο του σχεδιασμού και της παραγωγής. Είμαστε όλοι πραγματικά υπερήφανοι για αυτή την καμπάνια – το μόνο που λείπει είναι το χιόνι” κατέληξε.
” Με όλα τα λαμπρά αθλήματα τα Χριστούγεννα, θέλαμε να προσθέσουμε λίγο επιπλέον ενθουσιασμό για τους πελάτες μας.”
Joanne Whittaker, διευθύνουσα σύμβουλος της Betfred
Joanne WhittakerΔιευθύνων Σύμβουλος της Betfred, πρόσθεσε ότι η εταιρεία ήθελε να να προσφέρει περισσότερες συγκινήσεις στην αυξανόμενη πελατειακή της βάση. “Η ομάδα μας σκέφτηκε την ιδέα για το μεγαλύτερο δώρο που κάναμε ποτέ, η οποία οδήγησε στην πρώτη μας χριστουγεννιάτικη διαφήμιση”, πρόσθεσε. Τέλος, ο Whittaker δήλωσε ότι η Betfred ανυπομονεί να χιονίσει αυτά τα Χριστούγεννα, ώστε να κάνει πέντε τυχερούς πελάτες εκατομμυριούχους.