Η ” Είναι ζωντανό!” είναι πλέον διαθέσιμη στον ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. TV και ψηφιακά στο Ηνωμένο Βασίλειο σε μια εποχή που οι κανόνες για τη διαφήμιση τυχερών παιχνιδιών άλλαζαν ραγδαία. Η τηλεοπτική διαφήμιση βασιζόταν στην ιδέα τρελών επιστημόνων που προσπαθούσαν να ζωντανέψουν τέρατα που έμοιαζαν με τον Φρανκενστάιν και αποσκοπούσε στην ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τη σημασία των τυχερών παιχνιδιών. SkillOnNet από SkillOnNet διαθέσιμο στο PlayOJO.
Είναι ζωντανό! – Η τελευταία καμπάνια μάρκετινγκ της PlayOJO φτάνει στο Ηνωμένο Βασίλειο
Το σποτ βλέπει το τέρας να ζωντανεύει μόλις βιώσουν το παιχνίδι. PlayOJO live casino, το οποίο το διασταυρώνει και το φέρνει πίσω. Προς τιμήν της μάρκας, το όλο πράγμα παράγεται σε εικόνες που δημιουργούνται από υπολογιστή. Η διαφήμιση αναπτύσσεται από την Isobel, μια δημιουργική εταιρεία με έδρα το Λονδίνο, και ξεκινά στις 30 Ιουνίου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το καλοκαίρι αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλες αγορές.
Εν τω μεταξύ, η PlayOJO έχει δημιουργήσει μια ισχυρή φήμη ως ένα δίκαιο και αξιόλογο καζίνο σε όλο τον κόσμο. Μεταξύ των πολλών διαφημιστικών εκστρατειών της, η PlayOJO δεν έχει προωθήσει μόνο τη δικαιοσύνη, αλλά και τις δικές της φράσεις, όπως “feel the fun”, οι οποίες έχουν γίνει συνώνυμες με το εμπορικό σήμα.
Το Feel the Fun ξεκίνησε στις Ιούλιος 2022 και έχει γίνει μια από τις εμβληματικές πρωτοβουλίες μάρκετινγκ της εταιρείας παγκοσμίως. CMO της PlayOJO Peter Bennett δήλωσε για τη νέα ευκαιρία και τη νέα εκστρατεία:
Θέλουμε το PlayOJO να είναι η πρώτη επιλογή για τους παίκτες που επιθυμούν να απολαύσουν τη συγκίνηση και τον ενθουσιασμό μιας εμπειρίας online καζίνο, γι’ αυτό είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε τη νέα ολοκληρωμένη καμπάνια μας που παρουσιάζει τη διασκέδαση και τον ενθουσιασμό του προϊόντος μας live καζίνο.
PlayOJO CMO Peter Bennett
Η PlayOJO έχει δημιουργήσει μια φήμη ως ηγέτης στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας, προσφέροντας άψογα προϊόντα τυχερών παιχνιδιών. Ένα από τα δυνατά σημεία της μάρκας είναι η ανάπτυξη εξαιρετικών παιχνιδιών live καζίνο, όπως το Mega Wheel, Η ώρα της τρέλαςκαι Monopoly Live. Η PlayOJO έχει αναγνωριστεί ως ένα από τα πιο καινοτόμα καζίνο όταν πρόκειται για τη χρήση των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για την προώθηση της μάρκας και των προϊόντων της.