του ΗΒ Τμήμα Πολιτισμού, Μέσων και Αθλητισμού (DCMS) κυκλοφόρησε μια ενημέρωση σχετικά με τα μέτρα της βιομηχανίας για τη βελτίωση της προστασίας των παικτών σε σχέση με τα loot boxes σε βιντεοπαιχνίδια. Ακολουθώντας τις συστάσεις του DCMS, του εμπορικού φορέα του κλάδου Διαδραστική Ψυχαγωγία Ηνωμένου Βασιλείου (Ukie) έχει αναπτύξει και δημοσιεύσει 11 αρχές για τα loot boxes.
Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου ζητά βελτιωμένες διασφαλίσεις καθώς αυξάνονται οι ανησυχίες για τα Loot Boxes στα βιντεοπαιχνίδια
Ενώ κλοπιμαία δεν ταξινομούνται ρητά ως προϊόντα τυχερών παιχνιδιώνέχουν εκφραστεί ανησυχίες σχετικά με τον πιθανό κίνδυνο βλάβης που ενέχουν, ιδιαίτερα στους νέους.
Η νέα καθοδήγηση του κλάδου εστιάζει σε πολλές βασικές αρχές. Τονίζει τη σημασία των τεχνολογικών ελέγχων για τον περιορισμό της απόκτησης loot boxes από άτομα κάτω των 18 ετών χωρίς τη γονική συναίνεση. Η καθοδήγηση απαιτεί επίσης βελτιωμένες τεχνολογίες διασφάλισης ηλικίας και δέσμευση για πολιτικές επιστροφής χρημάτων για τον μετριασμό των οικονομικών ζημιών που σχετίζονται με τα loot boxes. Επιπλέον, τονίζει την ανάγκη για σαφείς αποκαλύψεις πιθανοτήτων για την ενημέρωση των παικτών σχετικά με την πιθανότητα λήψης συγκεκριμένων αντικειμένων ή κατηγοριών αντικειμένων σε loot boxes.
Η καθοδήγηση υπογραμμίζει επίσης τη σημασία της υποστήριξης του Πλαίσιο έρευνας βιντεοπαιχνιδιών, το οποίο διευκολύνει την έρευνα βάσει δεδομένων για βιντεοπαιχνίδια. Επιπρόσθετα, η καθοδήγηση αφορά τη μη εξουσιοδοτημένη εξωτερική πώληση αντικειμένων που αποκτήθηκαν από loot boxes για πραγματικά χρήματα, υποστηρίζοντας μέτρα προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας για την καταπολέμηση τέτοιων πωλήσεων.
Άλλες κομητείες, όπως η Αυστραλία και η Ολλανδία, έχουν επίσης καταπολεμήσει τη χρήση loot boxes σε βιντεοπαιχνίδια.
Εκστρατεία 1 εκατομμυρίου £ για την εκπαίδευση των γονέων σχετικά με τις Οδηγίες παιχνιδιών με τη Judi Love
Για την ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση των παικτών και των γονέων σχετικά με αυτές τις οδηγίες, α Εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού ύψους 1 εκατομμυρίου λιρών (1,3 εκατομμυρίων δολαρίων). θα κυκλοφορήσει, με τη συμμετοχή της τηλεοπτικής εκπομπής Judi Love. Αυτή η καμπάνια στοχεύει να καθοδηγήσει τους γονείς σχετικά με τη χρήση των γονικών ελέγχων για τη διαχείριση αγορών εντός παιχνιδιού, του χρόνου χρήσης, των διαδικτυακών αλληλεπιδράσεων και της πρόσβασης σε περιεχόμενο κατάλληλο για την ηλικία.
ο DCMS αναμένει η βιομηχανία παιχνιδιών, που συντονίζεται από Ukie, να εφαρμόσει πλήρως την καθοδήγηση και να αναφέρει την πρόοδό της στην εφαρμογή της. Η κυβέρνηση θα παρακολουθεί την αποτελεσματικότητα της καθοδήγησης σε περίοδο 12 μηνών και θα αξιολογήσει τον αντίκτυπό της στην προστασία των παικτών.
Ενώ ορισμένοι ενδιαφερόμενοι μπορεί συνηγορεί για νομοθετική παρέμβασηη κυβέρνηση πιστεύει ότι μια προσέγγιση που καθοδηγείται από τη βιομηχανία είναι επί του παρόντος πιο κατάλληλη, δεδομένης της δυναμικής φύσης των loot boxes και των αγορών εντός παιχνιδιού.
Ταυτόχρονα, νέα έρευνα έχει δείξει μια σχέση μεταξύ των δαπανών για κλοπιμαία σε βιντεοπαιχνίδια και συμπτώματα της πρόβλημα με τον τζόγο. Η μελέτη επικεντρώθηκε σε 400 κανονικούς παίκτες ηλικίας 18-24 ετών και διαπίστωσε ότι οι υψηλότερες δαπάνες για loot boxes συσχετίστηκαν με μεγαλύτερη πιθανότητα εμπλοκής σε τζόγο συμπεριφορά. Άλλες έρευνες έχουν επίσης προτείνει μια παρόμοια σχέση μεταξύ του εθισμού στον τζόγο και των κουτιών λάφυρας.