WeLoveSports.gr- χθες, 15:32
Ο Μαξ Φερστάπεν άφησε πίσω του την τρίτη του επιτυχημένη χρονιά στη Formula 1. Στο Άμπου Ντάμπι, πέτυχε το πιο αρνητικό αποτέλεσμα της χρονιάς.
Μετά τον Verstappen, το βάθρο συμπλήρωσαν οι Charles Leclerc (Ferrari) και George Russell (Mercedes). Ο ομόσταυλος του Verstappen, Sergio Pérez, πέρασε τη γραμμή του τερματισμού δεύτερος στο Yas Marina Circuit, αλλά μια ποινή χρόνου τον έστειλε στην τέταρτη θέση.
Με την τελευταία θέση του Russell, τις αρνητικές θέσεις τερματισμού του team mate Lewis Hamilton και το άθλιο αποτέλεσμα του Carlos Sainz, οδηγού της Ferrari, η Mercedes τερμάτισε δεύτερη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Vettel παρελθόν
Ο Verstappen μετρά πλέον συνολικά 54 νίκες στη Formula 1. Αυτό τον φέρνει μπροστά από τον Sebastian Vettel στην κατάταξη όλων των εποχών και στην τρίτη θέση πίσω από τους κατόχους ρεκόρ Hamilton (103 νίκες) και Michael Schumacher (91 νίκες).
Με την αρνητική του εμφάνιση ο Verstappen κατέγραψε και το ρεκόρ των περισσότερων νικών σε μία σεζόν.
Δείτε εδώ το τελικό σκορ του Παγκοσμίου Κυπέλλου:
Verstappen πήγε καλά από την θέση του, αλλά στην τελευταία εκκίνηση ο Leclerc πήρε το προβάδισμα. Ο Verstappen το χτύπησε αυτό, αλλά είδε τον Μονεγάσκο να εμφανίζεται δίπλα του δύο φορές στον πρώτο γύρο.
Ο Ολλανδός παρέμεινε ψύχραιμος και κέρδισε τη ζωηρή μάχη, ενώ έναν γύρο αργότερα ήταν ήδη πάνω από ένα δευτερόλεπτο μπροστά. Οι Oscar Piastri, Norris και Russell πλησίασαν τον Leclerc.
Russell εναντίον Piastri
Ο Ράσελ προσπάθησε να περάσει τον Πιάστρι με διάφορα τζαμάκια, αλλά ο Αυστραλός απέκρουσε όλες τις επιθέσεις, με αποτέλεσμα ο Ράσελ να χάσει πολύτιμο χρόνο. Ο Άγγλος Piastri μπήκε μέσα.
Ένα ανεπιτυχές pit stop του Norris είδε τον Russell να ανεβαίνει στο εικονικό βάθρο, τη στιγμή που οι πρωτοπόροι δεν είχαν κάνει ακόμα τα pit stop τους.
Οι Verstappen και Leclerc έκαναν τα pit stop τους, ενώ ο Yuki Tsunoda εγκατέλειψε στην πίστα. Μια πολύ καλή εμφάνιση για τον φίλο του αρχηγό της ομάδας AlphaTauri, Franz Tost, αλλά ο Ιάπωνας δεν πρέπει να κάνει τίποτα άλλο. Από την άλλη πλευρά, ο Hamilton ήταν ο καλύτερος οδηγός του αγώνα, με επικεφαλής τον Pierre Gasli.
Στα μισά του αγώνα, η δεύτερη θέση του Λεκλέρκ σε εκείνο το σημείο δεν ήταν καλή για τη Ferrari, οπότε δεν υπήρξε δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, καθώς ο Ράσελ (τελευταίος) και ο Χάμιλτον (όγδοος) κέρδισαν όλους τους υπόλοιπους τερματισμούς.
Ο Pérez προσπέρασε τον Piastri, δίνοντας στον Μεξικανό τη νίκη.
Παραβάσεις
Μετά από 35 γύρους, ξεκίνησε η δεύτερη φάση των pit stop. Ο Leclerc οδήγησε τον Russell, αλλά ο Άγγλος ήταν πιο προσεκτικός στο Μονεγάσκο απ’ ό,τι στα pits.
Οι Verstappen και Pérez οδήγησαν περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο. Στα πιτ-στοπ των Red Bull, ο Pérez έμεινε πίσω, αλλά με τις νέες ομάδες θα μπορούσε να ανέβει στο βάθρο. Τελευταίος πέρασε ο Norris, αλλά οι οδηγοί είχαν επαφή. Μια ώρα αργότερα, ο αγώνας είχε τελειώσει. Ο Perez είχε δημιουργήσει μια διαφορά πέντε δευτερολέπτων μετά την κόντρα με τον Norris.
Ο Verstappen επέστρεψε στην πίστα, όπου έκανε το ρεκόρ για τις περισσότερες νίκες σε μια σεζόν.
Ο Peres πήγε τέσσερα παιχνίδια μπροστά από τον Russell, αλλά θα έπρεπε να είχε πάει ακόμα και πέντε παιχνίδια πάνω από τον Άγγλο στα υπόλοιπα παιχνίδια. Ο Λεκλέρκ έπεισε τον Περέζ να τον αφήσει να φύγει, με τον Περέζ να επιθυμεί να δώσει στον Ράσελ πέντε δευτερόλεπτα και τον Μονεγάσκο να επιθυμεί να δώσει στον Περέζ το ίδιο με το σερί του.
Ωστόσο, ο Russell έμεινε κοντά, τερματίζοντας τρίτος και η Mercedes δεύτερη μεταξύ των κατασκευαστών. Ο Pérez πολύ μακριά από την τέταρτη θέση.