WeLoveSports.gr––Aangepast
Charles Leclerc heeft in de tweede vrije training voor de Grand Prix van Abu Dhabi de snelste tijd neergezet. Ο Max Verstappen έμεινε πίσω από τον Lando Norris. Η προπόνηση καθυστέρησε πολύ μετά από ατυχήματα των Carlos Sainz και Nico Hülkenberg.
Η συνεδρίαση διακόπηκε μόλις πριν από τρία λεπτά από μια σκληρή σύγκρουση του Ferrari-οδηγού Sainz. Ο Ισπανός έπεσε με μεγάλη ταχύτητα πάνω από το αυτοκίνητό του και έπεσε στο κάγκελο. Ο ίδιος ο Sainz είπε ότι η σύγκρουση έγινε από την “κακή συμπεριφορά” του αυτοκινήτου για αυτόν.
Ο Sainz ήταν αδικημένος από τον Elkaar και το αυτοκίνητό του είχε σπάσει. Για τον ίδιο η προπόνηση τελείωσε. Όταν οι άλλοι οδηγοί μετά από μια μακρά διακοπή βγήκαν από την πίστα, ο Hülkenberg της Haas ήταν ο τελευταίος που συνετρίβη. Μετά από λίγο έγινε ένας γύρος με σφοδρότητα.
Ο Verstappen στάθηκε στο άνοιγμα της πίστας στους συναδέλφους του, οι οποίοι τον έκαναν να νιώθει ότι τον μπλόκαραν. Na het opheffen van de tweede rode vlag was hij dat zat en reed hij zomaar aan de rechterkant langs de andere coureurs het circuit weer op.
In de couple overgebleven minuten kreeg Verstappen zijn RB19 niet helemaal onder controle. “Hij springt off en neer as een kangoeroe”, είπε στο ραδιόφωνο.
Bij Leclerc ging het well soepel. Το Monegask έβγαλε μια χρονιά με 1.24,809 νερά και ήταν το πιο γρήγορο.
Ο Verstappen ήταν πολύ επικριτικός σε σχέση με το αυτοκίνητό του. “I had niet verwacht dat de balans zo ver teeken zou zijn, dus er is for de training van zaterdag nog wel wat te verbeteren. Το τελευταίο διάστημα δεν με ένοιαζε καθόλου”.
Οι νεοσύλλεκτοι στην πρώτη προπόνηση
Στην τελευταία προπόνηση ήταν η ευκαιρία για μια σειρά από νέες ιδέες. Όλες οι ομάδες έχουν τη δυνατότητα να βάζουν δύο φορές το χρόνο έναν “πρωτάρη” στο αυτοκίνητο.
Αυτό θα πρέπει να είναι ένας πιλότος που δεν έχει κερδίσει περισσότερα από δύο μεγάλα βραβεία. Όσο οι περισσότερες ομάδες που δεν θέλουν να μπουν σε κρίσιμα Σαββατοκύριακα μέσα σε αυτό το έτος, θα πρέπει να το δουν το τελευταίο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο.
Αυτό σημαίνει ότι ο Verstappen και ο Pérez είναι μια οχτάδα εναντίον του Christian Horner, του teambaas της Red Bull. De 28-jarige regerend Formule E-kampioen Jake Dennis and de 19-jarige Isack Hadjar namen hun plaatsen over.
De twee nieuwelingen presteerden overigens niet heel bijzonder met een 16de en 17de plaats in de eerste vrije training, ze were meer dan een seconde langzamer dan de snelste coureur, Mercedes-rijder George Russell.
Ο νεοσύλλεκτος της Aston Martin, Felipe Drugovich, πολύ μακριά. Ο Βραζιλιάνος σημείωσε τη δεύτερη χρονιά στην πρώτη προπόνηση.
Πόσο χάλια είναι η Ferrari και η Mercedes;
Αν και δεν αναφέρθηκαν πολλά γνωστά ονόματα, ήταν πολύ ενδιαφέρον να μάθουμε πόσο τυχεροί είναι ο Russell και ο Carlos Sainz για τη Mercedes και τη Ferrari. Αυτές οι δύο ομάδες είναι ονομαστικά στην κατηγορία των κατασκευαστών στην τρίτη θέση, μετά την Red Bull Racing.
Een strijd van groot belang for both teams, omdat een tweede plek miljoenen euro’s meer oplevert dan plek drie. Αυτό σημαίνει ότι η Mercedes έχει το μεγαλύτερο μέρος της.
Στην κατασκευαστική καμπιονάτα είναι επίσης η McLaren και η Aston Martin πολύ κοντά στην έξοδο. Zij willen allebei dolgraag plek vier in bezit krijgen, wat ook weer miljoenen extra oplevert.
In de achterhoede strijden Williams, AlphaTauri, Alfa Romeo en Haas nog om een hogere klassering, want op plek tien eindigen betekent toch een financiële uitdaging for het komende seizoen.
Υπάρχουν μόνο δύο ομάδες που δεν έχουν κερδίσει και κερδίσει τίποτα περισσότερο. Αυτές είναι η Alpine και η Red Bull Racing, αλλά ο Max Verstappen δεν θα μπορούσε να βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο αυτό το Σαββατοκύριακο. Είναι ο 54ος οδηγός του.