Ο Verstappen κέρδισε και στο Σάο Πάολο και κατέγραψε ρεκόρ, με διαφορά από την τελευταία θέση

WeLoveSports.gr

Ο Μαξ Φερστάπεν έχει κερδίσει για πολλοστή φορά ένα μεγάλο βραβείο στη Φόρμουλα 1. Στην πίστα του Interlagos στο Σάο Πάολο κατέκτησε το ρεκόρ του υψηλότερου ποσοστού νίκης που έχει καταγραφεί ποτέ από έναν οδηγό σε μια σειρά αγώνων της κατηγορίας του αυτοκινούμενου αθλητισμού.

Το προηγούμενο ρεκόρ ήταν στο όνομα του Alberto Ascari, ο οποίος το 1952 κέρδισε μερικούς από τους οκτώ αγώνες. Door zijn zeventiende zege komt Verstappen dit seizoen op minimaal 77 procent uit. Δεν υπάρχουν πια δύο αγώνες που πρέπει να γίνουν.

Ο Lando Norris βγήκε ως δεύτερος, ενώ ο Fernando Alonso έβγαλε μερικά εκατοστά για τον Sergio Pérez σε ένα dragrace προς τον τερματισμό και η τελευταία θέση έφυγε.

Δείτε εδώ τη νέα WK-στάση στη Formule 1:

Nog for de start van de wedstrijd was het al einde verhaal for Charles Leclerc. De Ferrari-coureur schoof tijdens de formatieronde van de baan and kon zijn weg niet vervolgen. Ο Leclerc πρέπει να ξεκινήσει ως δεύτερος, ενώ ο Verstappen είχε την τελευταία εκκίνηση για τον εαυτό του.

Κατά την εκκίνηση οι Lance Stroll και Fernando Alonso της Aston Martin-team έφυγαν γρήγορα, ενώ ο Lando Norris έφυγε για την δεύτερη θέση. Από εκεί και πέρα ο Alexander Albon ήταν σε επαφή με τους δύο Haas οδηγούς. Ο Albon μπήκε δυνατά στο μονοθέσιο και ο Kevin Magnussen ήταν στην πρώτη θέση.

Het gevolg was een rode vlag, waardoor onschuldige ‘slachtoffers’ Oscar Piastri en Daniel Ricciardo hun bolides konden laten repareren, terwijl ze in eerste instantie ook de handdoek leken te moeten werpen. Και τα δύο αυτοκίνητα θα μεταφερθούν από μια ομάδα που θα είναι σε καλή κατάσταση.

Na de rode vlag werd de race hervat met een staande herstart. Και στο δεύτερο γύρο, ο Verstappen ήταν ο καλύτερος οδηγός. Ο Norris έφυγε από τη δεύτερη θέση και ο Alonso πέρασε την τελευταία θέση από τον Hamilton.

Στις τελευταίες στροφές ο Norris μπήκε πολύ κοντά στον Verstappen. De Engelsman zette in ronde acht zelfs de aanval in, maar nadat Verstappen die had afgeslagen, kon hij wegrijden bij Norris.

Προβλήματα Mercedes

Ο Πέρες πήγε μερικές μέρες αργότερα για να μιλήσει στον Τζορτζ Ράσελ και τον Χάμιλτον. Οι οδηγοί της Mercedes είχαν την τελευταία φορά που έφυγαν από την πίστα και πήγαν στα πιτς για να πάρουν καινούργια λάστιχα.

Verstappen en Norris wisselden als laatste rijders naar de mediumbanden. Το γκατ για το pitstop σταθεροποιήθηκε στα 3,5 δευτερόλεπτα, και μετά το φρενάρισμα της μπάρας ο Verstappen έφυγε πιο μακριά.

Ο Ράσελ Κλεμ έφυγε από την ομάδα του Λιούις Χάμιλτον. Ο Carlos Sainz επωφελήθηκε από τις αποτυχημένες Mercedessen και τους έβαλε όλους μέσα, οπότε οι Zilverpijlen τερμάτισαν και θα γυρίσουν στην πρώτη θέση.

Richting het einde van de wedstrijd wisselden de meeste rijders terug naar de zachte banden. Alonso, die tot en met ronde 54 continu op de derde positie reed, werd aangevallen door Pérez, maar kon de Mexicaan lange tijd achter zich houden door slimme lijnen in de bochten te rijden. Ο Ράσελ δεν θα ξεφύγει από τα τεχνικά προβλήματα.

Norris stopte enkele ronden later dan Verstappen, waardoor hij veertien seconden achter de Nederlander de baan terugkwam op de baan, maar wel veel sneller was dan Verstappen.

De Engelsman kon het gat echter niet meer dichten, waardoor Verstappen zijn zeventiende GP-zege van het seizoen pakte. Norris bracht zijn McLaren wel thuis op de tweede plek, wat hem zijn zevende podium van het seizoen opleverde.

Μετά από δύο γύρους που έπρεπε να περάσει, ο Pérez Alonso μπήκε μέσα, αλλά ο Ισπανός δεν τα κατάφερε και ο Μεξικανός έφυγε μια γύρα αργότερα. Η διαδρομή συνεχίζεται με μια κούρσα μέχρι τον τερματισμό, όπου ο Alonso Pérez μετά από πέντε δευτερόλεπτα ήταν πίσω.

Από την άλλη πλευρά, η ομάδα του Λανς Στρολ είχε το δεύτερο καλύτερο πλασάρισμα. Een mooi teken van leven van Aston Martin, dat sterk aan het seizoen begon maar de laatste weken steeds verder terugviel in de rangorde.