WeLoveSports.gr––Aangepast
Ο Μαξ Φερστάπεν ξεκινάει από την pole position στο Grand Prix του Σάο Πάολο. Ο ντριβελογιαννός γερμανοτσολιάρης έπεσε στη Βραζιλία σε μια πολύ καλή κούρσα την τελευταία στιγμή, για τον Charles Leclerc (Ferrari) και τον Lance Stroll (Aston Martin).
Αυτή ήταν η τελευταία φορά που η βαθμολογία για τον αγώνα δρόμου της Κυριακής επιβεβαιώθηκε. De zaterdag staat voor de laatste keer dit seizoen volledig in het teken van de sprintrace.
De kwalificatie begon met een kwartier vertraging omdat de baan eerst extra opgeruimd moest worden na de vrije training van eerder op de dag. Zo moest Fernando Alonso na twintig minuten naar binnen met een lekke band omdat er stenen op de baan lagen.
In de eerste kwalificatiesessie leken de coureurs te maken te krijgen met regen. Na tien minuten werd bekend dat er regen op komst was and so went de rijders snel naar buiten om een goede tijd neer te zetten. Er many een paar druppels, maar niet genoeg om de sessie in de war te schoppen.
Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους πέντε οδηγούς που βρέθηκαν στην εκκίνηση. Ένα δύσκολο παιχνίδι για τον Αυστραλό, ο οποίος την προηγούμενη εβδομάδα στο Μεξικό δεν ήταν ούτε τέταρτος.
Ο Verstappen δεν είχε πρόβλημα με την αλλαγή της Red Bull. “Το αυτοκίνητό μου φεύγει σαν ένα καγκουρό. Καθαρό όπως στο Μεξικό”, ήταν οι φράσεις του στην τελευταία του ομιλία. Η περίοδος που είχε περάσει ο ίδιος από την αρχή, ήταν πολύ πιο δύσκολη για να φτάσει στο Q2. Ο Τζορτζ Ράσελ (Mercedes) ήταν ο πιο γρήγορος.
Ook in de tweede kwalificatiesessie kende Verstappen weinig problemen en zette hij de tweede tijd neer. Ο συνεργάτης της Alleen McLaren, Lando Norris, ήταν πιο έξυπνος.
Vlak voordat de derde en beslissende sessie begon pakten donkere wolken zich samen boven het circuit. Het zorgde ervoor dat alle coureurs zo snel mogelijk naar buiten wilden om zo vroeg mogelijk een goede tijd neer te zetten.
Verstappen zette als eerste een snelle tijd neer terwijl de lucht donkerder en donkerder werd. Κανείς δεν βρισκόταν τότε στο δωμάτιο της εποχής των Ολλανδών. Ο Σέρχιο Πέρεζ ήταν πολύ ευγενικός στην αντίδραση. Ο Oscar Piastri (McLaren) έφυγε ακόμη και από την πίστα όπου ο Pérez έφυγε από το γκάζι. Ο Μεξικανός δεν ήταν καθόλου καλύτερος από την προηγούμενη ημέρα.
Niet veel later werd de sessie gestopt omdat de omstandigheden te gevaarlijk werden voor de coureurs en de toeschouwers. Ο Leclerc έκλεισε την δεύτερη περίοδο, καθαρά για τις Aston Martins του Stroll και του Fernando Alonso. Εκείνη την ώρα ο Ρέγκεν έβγαλε τα μπακίλια από το δρόμο και ήταν πολύ δύσκολο να καταλάβει ότι το τέλος της τελευταίας σεζόν ήταν ένα επίτευγμα.
Ο Verstappen ζει στην προπόνηση με ελάχιστους αντιπροσωπευτικούς χρόνους
Ο Carlos Sainz (Ferrari) ήταν νωρίτερα την ημέρα της τελευταίας τριήμερης προπόνησης ο πιο γρήγορος. Verstappen gebruikte de training om de juiste afstelling te vinden voor de race van zondag, dus reed hij rond met flink wat benzine en op de harde, langzamere band. Έτσι οι Ολλανδοί έβαλαν το χέρι τους στη φωτιά.
De training stond voor iedereen vooral in het teken van het vinden van de juiste afstelling. Daarom reden rijders met verschillende banden en behoorden de Haas-coureurs Nico Hülkenberg en Kevin Magnussen, normal niet voorin te vinden, lang tot de snelsten.
Uiteindelijk reden Ferrari-coureurs Sainz en Leclerc wel een snelle ronde op de zachte band. Ο Verstappen, ο συνεργάτης του Sergio Pérez και οι δύο McLaren αποφεύγουν να κάνουν μια σύντομη διαδρομή και να επικεντρωθούν σε μακρινές διαδρομές.