Ο Χάμιλτον αιφνιδιάζει τον Φερστάπεν στα τελευταία μέτρα με τον ταχύτερο χρόνο στα προκριματικά

WeLoveSports.grsΤροποποιήθηκε

Ο Max Verstappen μόλις έχασε την έκτη του pole position στη Formula 1. Ο Ολλανδός είναι εκπληκτικά δεύτερος πίσω από τον οδηγό της Mercedes Lewis Hamilto στο Grand Prix της Ουγγαρίας την Κυριακή. Βούτηξε 0,003 δευτερόλεπτα κάτω από τον χρόνο του Verstappen στα τελευταία μέτρα των προκριματικών.

Τρίτος θα ξεκινήσει ο οδηγός της McLaren, Λάντο Νόρις.

Σημάδεψε την 104η pole position του Χάμιλτον. Η τελευταία φορά που επιτράπηκε στον Βρετανό επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να αφήσει την πρώτη θέση ήταν στη Σαουδική Αραβία το 2021.

Ο Daniel Ricciardo, αντικαθιστώντας τον Nyck de Vries που αποβλήθηκε αυτό το Σαββατοκύριακο, σημείωσε τον δέκατο τρίτο ταχύτερο χρόνο για τον AlphaTauri. Με αυτό, χτύπησε αμέσως τον συμπαίκτη του Yuki Tsunoda στην επιστροφή του, ο οποίος θα ξεκινήσει δέκατος έβδομος την Κυριακή.

Νέα ρύθμιση

Η πρόκριση στο Hungaroring κυριάρχησε κυρίως από ένα νέο στήσιμο γύρω από τη μάχη για τις θέσεις εκκίνησης. Οι οδηγοί έχουν έντεκα σετ ελαστικών αντί για τα συνηθισμένα δεκατρία. Αυτό για να μειώσει το φορτίο που πρέπει να μεταφερθεί προς ένα Σαββατοκύριακο GP.

Επιπλέον, οι οδηγοί έπρεπε να χρησιμοποιήσουν το σκληρό λευκό ελαστικό στην πρώτη συνεδρία κατά τη διάρκεια των προκριματικών, το κίτρινο ελαστικό στη δεύτερη συνεδρία και το γρήγορο κόκκινο ελαστικό στην τρίτη και καθοριστική περίοδο κατατακτήριων.

Προκάλεσε ταρακούνημα του γηπέδου κατά τη διάρκεια των συνεδριών. Για παράδειγμα, ο οδηγός της Alfa Romeo, Zhou Guanyu, ο οποίος δεν έχει κατακτήσει καλύτερη από τη δωδέκατη θέση σε προκριματικά αυτή τη σεζόν, ήταν ο ταχύτερος κατά την πρώτη περίοδο. Ο Verstappen ακολούθησε στα 0,175 δευτερόλεπτα.

Το μεγαλύτερο θύμα του Q1 ήταν ο George Russell. Ο Βρετανός πιλότος της Mercedes σημείωσε τον δέκατο όγδοο ταχύτερο χρόνο και στον τελευταίο του γύρο έπεσε ελάχιστα από το να ενταχθεί στην πρώτη δεκαπέντε και έτσι στη δεύτερη συνεδρία.

Ο Ricciardo έβλαψε αμέσως την πρώτη του προκριματική περίοδο μετά την επιστροφή του συμπαίκτη του Tsunoda προκρίνοντας την πρόκριση για τη δεύτερη περίοδο. Ο Τσουνόντα σημείωσε τον δέκατο έβδομο ταχύτερο χρόνο.

όρια πίστας

Οι οδηγοί αγωνίστηκαν πολύ με τα όρια της πίστας κατά τη διάρκεια των προκριματικών. Αρκετοί αναβάτες έκοψαν το χρόνο τους για να ξεπεράσουν τα όρια της πίστας. Αυτό σήμαινε ότι ο Verstappen έπρεπε να αγωνιστεί ξανά στη δεύτερη συνεδρία, επειδή αφαιρέθηκε ο ταχύτερος χρόνος του.

Του χάρισε τον τρίτο ταχύτερο χρόνο πίσω από τον Lando Norris (McLaren) και τον Hamilton. Ο Carlos Sainz έγινε το παιδί του νομοσχεδίου. Ο οδηγός της Ferrari έχασε μόλις τον ενδέκατο ταχύτερο χρόνο, 0,002 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον αριθμό δέκα Fernando Alonso.

Στο Q3, ο Sergio Pérez, ο οποίος δεν ήταν παρών στην τελευταία προκριματική περίοδο στα τελευταία πέντε γκραν πρι, άνοιξε τη μπάλα. Ο χρόνος του βελτιώθηκε σύντομα από τον Norris και τον Alonso πριν ο Verstappen αποκαταστήσει την τάξη σχεδόν κατά τρία δέκατα κάτω από τον ταχύτερο τότε χρόνο.

Στην τελευταία προσπάθεια να σημειωθεί ένας γρήγορος χρόνος, φαινόταν από καιρό ότι ο Verstappen θα έπαιρνε την έκτη pole position του στη σειρά, αλλά στα τελευταία δευτερόλεπτα των προκριματικών ο Hamilton έπεσε 0,003 δευτερόλεπτα κάτω από τον χρόνο του Verstappen.

Ο Χάμιλτον επίσης ταχύτερος στις τελευταίες ελεύθερες προπονήσεις

Μετά από μια ήσυχη και όχι πολύ ανεβαστική ημέρα προπόνησης για τον Verstappen την Παρασκευή, όταν η πρώτη ελεύθερη προπόνηση παρέλυσε από τη βροχή και το πήρε χαλαρά στη δεύτερη προπόνηση, εμφανίστηκε στην τρίτη προπόνηση. Ο ηγέτης του Μουντιάλ σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο.

Σε μια προπόνηση που αφορούσε κυρίως την αίσθηση της αντοχής των ελαστικών στο Hungaroring, ο Ολλανδός έπρεπε να αφήσει τον Hamilton να φύγει πρώτος. Ο συμπαίκτης του Verstappen, Pérez, ο οποίος είχε τρακάρει στην πρώτη προπόνηση της Παρασκευής, ακολούθησε 0,006 δευτερόλεπτα πίσω από τον Verstappen.

Ο Ricciardo ήταν επίσης πιο γρήγορος από τον Tsunoda εδώ. Ο Αυστραλός σημείωσε τον δέκατο όγδοο ταχύτερο χρόνο. Ο Ιάπωνας ήταν ο πιο αργός στον αγωνιστικό χώρο.

Το άλλο set-up σχετικά με τη χρήση ελαστικών θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά αυτό το Σαββατοκύριακο. Αυτό το set-up προοριζόταν να παρουσιαστεί στο Emilia-Romagna Grand Prix, αλλά αυτός ο αγώνας ακυρώθηκε τον Μάιο λόγω πλημμύρας στην Ιταλία. Αργότερα φέτος, κατά τη διάρκεια του GP της Ιταλίας στη Monza τον Σεπτέμβριο, ο κανόνας θα χρησιμοποιηθεί ξανά.

Ο Verstappen είναι αναστατωμένος

Ο Verstappen δήλωσε ήδη την Παρασκευή ότι δεν ήταν πολύ ευχαριστημένος με το νέο set-up. Ο Ολλανδός έχει κάποιες ενημερώσεις στο μονοθέσιό του, αλλά δεν μπόρεσε να το δοκιμάσει πλήρως κατά τη δεύτερη ελεύθερη προπόνηση.

“Είναι δύσκολο να πούμε κάτι γι’ αυτό. Πρέπει να δούμε προσεκτικά τα δεδομένα και να δούμε αν όλα είναι σωστά, γιατί δεν καταφέραμε να χρησιμοποιήσουμε πολλά ελαστικά. Τώρα εξοικονομούμε ελαστικά και δεν νομίζω ότι είναι αυτή η πρόθεση.”