Παραγωγική η πρώτη ημέρα δοκιμών του Verstappen (142 γύροι) με “πολύ ανταγωνιστικό μονοθέσιο

WeLoveSports.grΤροποποιημένο

Ο Μαξ Φερστάπεν κατάφερε να κάνει αρκετά μέτρα με το νέο του μονοθέσιο στην πρώτη από τις τρεις ημέρες δοκιμών για τη νέα σεζόν της Formula 1. Στο Bahrain International Circuit στο Sakhir, ο τριπλός παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε 142 γύρους με τη νέα RB20 την πρώτη ημέρα. Θα ξαναμπεί στο μονοθέσιο το απόγευμα της Πέμπτης.

Στην πίστα του Μπαχρέιν θα διεξαχθεί και το πρώτο γκραν πρι της σεζόν στις 2 Μαρτίου.

Ο Verstappen οδήγησε τον ταχύτερο χρόνο, αν και οι χρόνοι δεν σημαίνουν πολλά κατά τη διάρκεια των ημερών δοκιμών. Ο Verstappen οδήγησε ήδη έναν γύρο 1.32.548 το πρωί, τέσσερα δέκατα ταχύτερα από τον ταχύτερο χρόνο του πέρυσι κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών.

Αξιοσημείωτο

Η διαφορά του Verstappen στην απογευματινή περίοδο ήταν αξιοσημείωτη. Ήταν και πάλι ταχύτερος, πέφτοντας κάτω από τον πρωινό του χρόνο: 1.31.334. Αυτό σήμαινε ότι ο Verstappen ήταν πάνω από ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος από το υπόλοιπο πεδίο, όπου οι διαφορές μεταξύ των ανταγωνιστών ήταν στην πραγματικότητα ελάχιστες.

“Νομίζω ότι αυτό μπορεί να είναι ένα πολύ ανταγωνιστικό μονοθέσιο και τώρα εξαρτάται από εμάς να το εκμεταλλευτούμε στο έπακρο”, δήλωσε ο Verstappen, πριν μπει στο μονοθέσιο. Μετά την πρώτη ημέρα δοκιμών, ήταν θετικός. “Νιώθω καλά που επιστρέφω σε μονοθέσιο της F1, πέρασα καλά στην πίστα”, είπε.

“Μετά το χειμερινό διάλειμμα, οι πρώτοι γύροι πάντα σε εκπλήσσουν λίγο, αλλά στη συνέχεια μπαίνεις ξανά στο ρυθμό πολύ γρήγορα. Συνολικά, το αυτοκίνητο ανταποκρίθηκε καλά και καθώς επρόκειτο μόνο για δοκιμές, είχαμε μια καλή μέρα. Ανυπομονώ να επιστρέψω στο αυτοκίνητο αύριο το απόγευμα”.

Ο δημοσιογράφος της F1 Louis Dekker για το τι πρέπει να προσέξετε κατά τη διάρκεια των δοκιμών:

“Οι γρήγοροι χρόνοι γύρου είναι ένας αναξιόπιστος δείκτης. Το να είσαι ο ταχύτερος δεν είναι σημαντικό στην εβδομάδα των δοκιμών ούτως ή άλλως. Οι βαθμοί δεν βγαίνουν από αυτό και οι ομάδες προτιμούν να κρατούν τα χαρτιά τους κλειστά για όσο το δυνατόν περισσότερο”.

“Πράγματι, υπάρχουν αμέτρητα παραδείγματα οδηγών που άφησαν για λίγο το γκάζι για να χάσουν μερικά δέκατα. Εξάλλου, όσοι είναι αποδεδειγμένα οι ταχύτεροι εκτός grid μπορούν να υπολογίζουν σε επιπλέον ενδιαφέρον από τους ανταγωνιστές, οι οποίοι, οπλισμένοι με επαγγελματίες φωτογράφους, αποτυπώνουν με κάθε λεπτομέρεια τις αεροδυναμικές ανακαλύψεις”.

“Το να κάνεις μέτρα, αυτό είναι το ζητούμενο στο Μπαχρέιν. Γύροι χωρίς προβλήματα. Η προσάραξη και η επισκευή σημαίνει δαπανηρή απώλεια χρόνου. Τι πρέπει να προσέξουμε λοιπόν; Στους οδηγούς. Βγαίνουν λαμπεροί ή βλέπουμε σκυθρωπά βλέμματα; Οι ομάδες που καταλήγουν μετά από τρεις ημέρες δοκιμών στο συμπέρασμα ότι όλα κύλησαν ρολόι και ότι έχουν ολοκληρώσει πλήρως το πρόγραμμά τους είναι σε εξαιρετική κατάσταση”.

Όπως αναφέρθηκε, οι χειμερινές δοκιμές αφορούν κυρίως τη συλλογή δεδομένων. Για παράδειγμα, αρκετοί οδηγοί έκαναν βόλτες με τις γνωστές “τσουγκράνες”, φράκτες στα μονοθέσια που μετρούν τη ροή του αέρα, και δοκιμάστηκαν διάφοροι τύποι ελαστικών.

Οι ημέρες περιελάμβαναν επίσης πειραματισμό με διαφορετικές ρυθμίσεις και ποσότητες καυσίμου.

Οι 10 ομάδες επιτρέπεται να δοκιμάζουν μόνο ένα αυτοκίνητο ανά ημέρα. Οκτώ ομάδες αλλάζουν οδηγούς το απόγευμα. Ο Verstappen, όπως και ο George Russell (Mercedes, 121 γύροι), ήταν ο μοναδικός οδηγός που μπήκε σε δράση και στις δύο περιόδους.

Ο Nico Hulkenberg (Haas) ήταν πολύ δραστήριος με 82 γύρους στην απογευματινή περίοδο, αλλά αποδείχθηκε και ο πιο αργός του αγωνιστικού χώρου με διαφορά μεγαλύτερη των τεσσάρων δευτερολέπτων από τον Verstappen. Το πρωί, ο Fernando Alonso (Aston Martin) ήταν ο πιο δραστήριος του πεδίου με 77 γύρους.

Από τους 18 οδηγούς που ήταν σε δράση, ο Logan Sargeant οδήγησε λιγότερο. Ο οδηγός της Williams έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του σε μια στροφή και μόλις που τη γλίτωσε χωρίς σύγκρουση. Μετά από 21 γύρους, ο Αμερικανός μπήκε μέσα.

Ιπτάμενος πλαϊνός καθρέφτης

Η πρωινή περίοδος στο Μπαχρέιν κύλησε χωρίς πολλά προβλήματα, αν και αρκετοί οδηγοί γλίστρησαν τακτικά για λίγο. Ο Albon ήταν ο μόνος που αντιμετώπισε λίγο μεγαλύτερο πρόβλημα, καθώς το μονοθέσιό του σταμάτησε στην ευθεία λίγο πριν το τέλος της περιόδου.