Ο Verstappen γρήγορος στην πρώτη προπόνηση του GP Ιαπωνίας, η δεύτερη προπόνηση καταρρέει

WeLoveSports.gr

Ο Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε καλά το Σαββατοκύριακο του γκραν πρι στην Ιαπωνία. Ο τριπλός παγκόσμιος πρωταθλητής σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο δοκιμών στην πίστα της Suzuka: 1.30,056.

Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών, ο Verstappen δεν κατέγραψε χρόνο γύρου. Η βροχόπτωση προκάλεσε το μεγαλύτερο μέρος της συνεδρίας να πέσει στο νερό.

Λίγοι οδηγοί βγήκαν στην πίστα. Ο Oscar Piastri οδήγησε τον καλύτερο χρόνο στις υγρές συνθήκες με τη McLaren του με 1.34.725.

Όταν ήταν ακόμα στεγνά στην πρώτη περίοδο δοκιμών, οι διαφορές μεταξύ τους δεν ήταν πολύ μεγάλες. Ο ομόσταυλος του Verstappen στη Red Bull, Sergio Pérez, οδήγησε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο με 0,181 δευτερόλεπτα και ο Carlos Sainz με τη Ferrari του παραχώρησε 0,213 δευτερόλεπτα στον Verstappen.

Crash Sargeant

Η πρώτη προπόνηση χρειάστηκε να διακοπεί για περίπου 15 λεπτά μετά από ένα μεγάλο ατύχημα του Logan Sargeant. Ο Αμερικανός οδήγησε τη Williams του με δύναμη σε σωρό ελαστικών.

Ο Sargeant κατάφερε να βγει αλώβητος, αλλά το ατύχημα έρχεται σε μια πολύ ατυχή στιγμή για τον ίδιο. Πράγματι, στο προηγούμενο GP στην Αυστραλία, αναγκάστηκε να παραδώσει το μονοθέσιό του στον ομόσταυλό του Alexander Albon.

Η ομάδα δεν μετέφερε εφεδρικό σασί ούτε στην Ιαπωνία, δημιουργώντας φόβους ότι ο Sargeant δεν θα μπορέσει και πάλι να λάβει μέρος στον αγώνα της Κυριακής.

“Ευτυχώς, το σασί είναι μια χαρά τώρα”, δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας της Williams, James Vowles. “Το κιβώτιο ταχυτήτων, μεταξύ άλλων, έχει υποστεί σοβαρές ζημιές όμως, οπότε οι εργασίες επισκευής θα πάρουν αρκετό χρόνο”.

Ως αποτέλεσμα, ο Sargeant δεν μπόρεσε να είναι σε δράση κατά τη διάρκεια της δεύτερης περιόδου δοκιμών. Για τον Αμερικανό, ήταν τύχη το γεγονός ότι εκείνη η περίοδος δοκιμών έπεσε κυριολεκτικά στο νερό.

Verstappen

Το Σαββατοκύριακο δεν ξεκίνησε εντελώς ομαλά ούτε για τον Verstappen. Στα πρώτα 15 λεπτά της πρώτης περιόδου δοκιμών, το μονοθέσιό του παρέμεινε στο γκαράζ, καθώς οι μηχανικοί εξακολουθούσαν να εργάζονται για τις επισκευές.

Στο τέλος, ο Verstappen κατάφερε να οδηγήσει ακόμα δεκαοκτώ γύρους και κατέγραψε μερικούς αιχμηρούς χρόνους, ειδικά με τη σκληρή γόμα. Ο Limburger ελπίζει να πάρει εκδίκηση στην Ιαπωνία για την αποτυχία του πριν από δύο εβδομάδες στην Αυστραλία.