Verstappen al kampioen op zaterdag? Θα είναι ένα υπέροχο παγκόσμιο γεγονός…

WeLoveSports.gr

Max Verstappen lijkt maar niet op een gewone manier kampioen te kunnen worden. Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, τον έφερε στο Κατάρ σε ένα από τα πιο κοντινά σημεία της διαδρομής, ώστε να είναι μέσα ο τελευταίος τίτλος της Φόρμουλα 1. Ποτέ άλλοτε δεν είχε γίνει ένα καμπιονάτο της F1 μέσω ενός sprintrace, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια: το sprintrace είναι καλύτερο από τρία χρόνια.

Uniek en ook bijzonder dus, maar for de Nederlandse coureur zou het niet eens de gekste wijze zijn waarop hij ooit wereldkampioen is become.

2021: αντιπαράθεση στο Αμπού Ντάμπι

Twee jaar geleden vochten Verstappen en Lewis Hamilton een fantastisch titelgevecht uit. Ο Χάμιλτον κέρδισε τους τρεις από τους τέσσερις τελευταίους αγώνες, με αποτέλεσμα να κερδίσει έναν άσχημο αγώνα του Verstappen και της Red Bull Racing.

Door twee crashes na contact met een Mercedes verloor de Nederlander veel terrein, waarna hij zich in de tweede seizoenshelft weer herpakte. Η δυναμική του στο πρωτάθλημα ξεπέρασε τα όρια και οι οδηγοί του αγώνα έφυγαν, μετά από πολλά επεισόδια, με ακόμη περισσότερες ποινές στο Άμπου Ντάμπι για το φινάλε του αγώνα.

Ο Χάμιλτον κυριάρχησε στην πίστα και έφυγε προς τον όγδοο παγκόσμιο τίτλο. Μετά από αρκετές επαναλήψεις στο τέλος, το αυτοκίνητο ασφαλείας έφυγε μετά από μια σύγκρουση του Νίκολας Λατίφι.

Normaal gesproken wordt eerst de kapotte auto opgeruimd, waarna de coureurs op een ronde achterstand uit de rij weg mogen en achteraan aan kunnen sluiten. Dan pas wordt de race hervat.

Ditmaal besloot wedstrijdleider Michael Masi om, door een maas in de reglementen, de procedure te versnellen door maar een paar achterblijvers weg te halen. Daardoor kreeg Verstappen op verse banden één ronde de kans om Hamilton in de halen. Αυτό έμοιαζε με τον Verstappen και αυτός έμεινε πίσω.

Η Mercedes ήταν θυμωμένη και έκανε μια διαμαρτυρία, αλλά δεν το έκανε αργότερα. De beslissingen van de wedstrijdleider zorgen anno 2023 nog steeds for veel discussie in de autosportwereld.

2022: πόλεμος στην Ιαπωνία

Een jaar later domineerden Verstappen en Red Bull de Formule 1. Toch was de manier waarop de titel binnen werd gehaald neitherom apart. Το πρωτάθλημα στην Ιαπωνία έμεινε πολύ πίσω από μια σοβαρή αναγέννηση.

Το ίδιο συνέβη και στο τελευταίο τέταρτο λεπτό. Iedereen ging ervan uit dat de rijders geen volledige punten zouden krijgen, omdat ze minder dan de verplichte 75 procent of de race zouden afleggen.

Με ένα ζεϊμπέκικο από τον Verstappen και ένα δεύτερο plaats από τον Charles Leclerc, ο τίτλος δεν θα είναι πια για τους Ολλανδούς. Ο Leclerc έφυγε μετά από ένα επεισόδιο στην τελευταία στροφή, το οποίο τον έκανε να νιώσει ως ο τελευταίος.

Ineens hoorde Verstappen tijdens het interview na de race zijn naam as wereldkampioen. Ο ίδιος δεν το έκανε αυτό και έβγαλε περισσότερες κακές εντυπώσεις για το ότι ήταν πραγματικά καμπιονάτος. Και για την ομάδα του ήταν η καλύτερη προειδοποίηση.

Weder ήταν ένα onduidelijkheid σε αυτό το καθεστώς de oorzaak van de verwarring. Όταν ένας αγώνας αρχίζει να γίνεται κατά 75 τοις εκατό, οι διαιτητές δεν παίρνουν πλήρεις βαθμούς. Έτσι, η φυλή ήταν περισσότερο “ξεπερασμένη”.

De klok stond op nul and de finishvlag werd gezwaaid, dus dan telt dat als volledig resultaat. Een onverwachte plottwist, maar Verstappen mocht zich na de race in Japan wel voor de tweede keer op rij wereldkampioen noemen.

Zaterdag volstaat de zesde plaats in de sprintrace for Max Verstappen om zijn derde wereldtitel op rij te pakken. Αν αυτό δεν φαίνεται, τότε θα γίνει μια μέρα αργότερα στον πραγματικό αγώνα στο Κατάρ. Και θα ακολουθήσουν άλλα πέντε μεγάλα βραβεία.

Een titel voor Verstappen op zaterdag zou in elk geval een passende opvolger zijn van zijn eerste twee opmerkelijke kampioenschappen.